מכון היצוא

וובינרים - פרזנטציה ופרסום

הרחב הכל

ממסר שיווקי למסר ויזואלי - 23.6.2020

+

מה בוובינר?

מסר חזותי מעובד אצל הלקוח הרבה יותר מהר מאשר טקסט. התמונות והתוכן הוויזואלי עוזרים לבנות את האמון מול הלקוחות, משפרים את המותג, מגבירים חשיפה ומסייעים למכור יותר.
בוובינר נסקור את השלבים שכל בעל עסק חייב להכיר בדרך מהמסר השיווקי שלו להפקת צילום מנצח.

המרצה:
מר שחר פליישמן, צלם פרסום, יזם חברתי ומדריך ויזואלי לחברות וארגונים עם ניסיון עשיר בצילומי מוצרים בכלל ובצילומים למכירה באי קומרס בפרט.
שחר החל את דרכו המקצועית בלונדון. לאחר שחזר לארץ בשנת 2001 הקים סטודיו המתמחה בצילום מסחרי ופרסום. 
”עבורי צילום הוא לפני הכול אומנות התאורה והקומפוזיציה. צילום מושלם מתחיל בהבנה של 
האובייקט, העמדה נכונה שלו, התאמת התאורה המדויקת, הסטיילינג וכמובן המגע הייחודי של הצלם“.

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר - הכנה למפגשים עם קניינים בעידן הזום - 20.5.2020

+

מפגש עם קניין/שותף אסטרטגי פוטנציאלי הוא לרוב תוצאה של תהליך ארוך אשר הושקעו בו מאמצים של זמן ומשאבי כוח אדם ומשאבים כספיים. אם בעבר נסמכנו על תערוכות ומפגשי פנים מול פנים, כיום אנו צריכים לתקשר דרך פגישות וירטואליות, לתמצת במספר דקות את המוצר וליצור את העניין, ההזדמנות והנעה לפעולה. לסוג הזה של תקשורת יש חוקים ומגבלות ברורות לכן יש חשיבות רבה להיערך לשיחה מסוג זה על מנת למצות את הפגישה וליצור המשכיות.

המרצה:
גב' מיכל נאמן, חב' לומיגה, פיתוח עסקי בשווקים גלובליים. בעלת ניסיון של 15 שנה בתחום פתוח עסקי בשווקים גלובלי. מיכל שימשה במשך 10 שנים כמנהלת ענף מזון ומשקאות במכון הייצוא וכיום מלווה חברות מזון ופוד-טק בפעילות חו"ל – שוק יעד מרכזי - בריטניה. בנוסף מיכל מרכזת בארץ את פעילות הפוד-טק של קרן מיראז' ומרצה בעולם בנושא חדשנות ותעשיית הפוד-טק הישראלית.

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: בנית קמפיין יחסי ציבור בינלאומי אפקטיבי בעידן ה- New Normal - ה-14.5.2020

+

לחברות בתחום המזון, פוד-טק, אגרו טכנולוגיה, תוצרת טרייה ואריזות חכמות לתחום המזון

שנת 2020 הביאה איתה עידן חדש – עידן ה NEW NORMAL המחייב עסקים רבים לחשב מסלול מחדש בו לא מתקיימות תערוכות ונסיעות עסקים.
איך מחשבים מסלול מחדש? איך להתאים את המותג לצרכים של שווקי המטרה? כיצד ניתן לרתום את המדיה הכתובה לטובת העסק שלך? איך ניתן לקרב את המוצר או את הטכנולוגיה שלך לקהל המטרה ולמקבלי ההחלטות בשוק הבינלאומי בשלט רחוק? איך לעניין את המדיה במוצרים שלך בתוך הסקירה הבלתי פוסקת שלהם בקורונה-וירוס? היכולת לבנות את המסרים המתאימים למותג שלך, ליצור ביקוש ולקבל לידים איכותיים בקרב קהלי המטרה (מפיצים קמעונאים, משקיעים ועוד) היא המפתח להצלחה בשוק הבינלאומי.

המרצה:
ליאת שמחה, הבעלים של NutriPR, משרד בוטיק ליחסי ציבור ומדיה חברתית המתמחה במזון, פודטק, אגטק, תוצרת טרייה ואריזות חכמות לתחום המזון בשוק הבינלאומי.

NutriPR נותן שירות ללקוחות מגוונים כגון, חברות סטארט-אפ, חברות קטנות, חברות מולטינשיונל, בישראל, הודו, צרפת, ספרד, הולנד וארה"ב.

NutriPR הינו שותף מדיה (Media Partner) של תערוכות מובילות באירופה, ארה"ב ואסיה בתחום תוספי תזונה ורכיבי מזון.

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

להשאיר רושם ראשוני מוצלח במצגת למשקיעים, שותפים ולקוחות - 7.5.2020

+

בין הנושאים:

- שיטה ליצירת מצגת אפקטיבית המעבירה מסר ברור – חידוד מסרים, בניית סיפור, התאמה ללקוח וכו'

- העברה נכונה של מידע על גבי שקפים - כיצד ניתן להציג ולפשט מידע (טקסט, בולטים, גרפים) על גבי שקפים בצורה ברורה המעבירה את המסר באופן מיידי וגם נראית טוב יותר

המרצה:
מר חן סירקיס, מנהל חברה המתמקדת בתקשורת שיווקית (מרקום) לרבות בניית מצגות עסקיות המסייעות לחברות לתקשר עם משקיעים, שותפים, ולקוחות.

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: איך לנהל פגישות וירטואליות ביעילות - 7.4.2020

+

הוובינר יעזור לשפר ולייעל את איכות שיחות הווידיאו ולתקשר עם מי שתרצה בקצה השני של העולם, ידריך שלב שלב כיצד להגדיר, להפעיל ולשפר את הפגישות הווירטואליות, יעזור להבין את האתגרים, הבעיות וההזדמנויות הנפוצות של פגישות וירטואליות ויספק מגוון טכניקות שתוכל לשלב באופן מידיי בשיחות היום-יומיות בכדי לשפר את היעילות ואת האיכות של שיחות ועידת הווידיאו של החברה שלכם.

המרצה:
מר ג'ף קאן, יועץ תקשורת מוכר ברחבי העולם ובעל ניסיון של מעל 30 שנה כאסטרטג ומומחה לתקשורת עולמית.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: מה הסיפור שלך? Storytelling ומצגות אפקטיביות בשיחה מרחוק - 31.3.2020

+

בתוכנית: 
• על הקשר בין מדריך ההפעלה של המיקרוגל לבליינד דייט עם לקוח
• מה זה מסר אפקטיבי, מה המרכיבים שלו ואיפה מוצאים את המרכיב הסודי
• איך עוזרים למסר לעבור מסך בימים של תקשורת מרחוק
• טיפים וכלים שימושיים ליצירת מסרים קליטים ומצגות מנצחת

המרצה:
גב' מיכל שיק, יועצת אסטרטגית עם מומחית ומעל 20 שנות נסיון בפיתוח עסקי בינ"ל. מלווה חברות ויזמים מתחומים מגוונים בתהליכי מחקר, עיצוב ופיתוח רעיונות חדשניים וגיבוש אסטרטגיה. עוסקת בפיתוח תוכן, Storytelling , בניית מסרים אפקטיביים, עיצוב ובניה של מצגות והעברתן.

שימשה כסמנכ"לית פיתוח עסקי בינ"ל בחברות הי-טק, הקימה וניהלה את יחידת הסטארטאפים בהתאחדות התעשיינים.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

טעינה