מכון היצוא

וובינרים - כלי ניהול/חדשנות

הרחב הכל

ניהול קונפליקטים ותקשורת אפקטיבית בעסקים - 13.6.2021

+

מה בוובינר?

הוובינר מכסה שניים מהכישורים ה״רכים״ החשובים ביותר עבור כל מי שמתנהל בתוך צוות עובדים או מנהיג צוות עובדים, במיוחד עם תקשורת יומיומית רציפה ובסביבה עסקית שלעתים מתאפיינת בלחץ.

לתקשורת אפקטיבית השפעה משמעותית וארוכת טווח לפרט ולארגון משום שהיא עונה על מטרות הארגון ופותרת בעיות באמצעים העומדים במבחן הזמן ובמבחן שביעות הרצון. תקשורת אפקטיבית טובה דורשת מיומנויות חדשות בתוך מערכות עסקיות ותחרותיות בהן אנשים עסוקים ב״שוטף״ וביום-יומי כדי לשמר את הקיים.

הקונפליקט במהותו מייצג תחרות על משאבים וניגוד אינטרסים, ותקשורת במצב זה מתקיימת כמנגנון רגשי יותר מענייני. אחד המשתנים העיקריים בניהול קונפליקטים הוא מיומנות ההקשבה. הקשבה מקצועית פותרת בעיות בצורה מיטבית משום שהיא קודם כל לוקחת אחריות ומאפשרת לפרט לנצל בצורה פרואקטיבית את המשאבים האישיים והמקצועיים שלו.

ניהול קונפליקטים מחייב שינוי בתפיסת התהליכים הפנימיים והחיצוניים.

מרצה:

דליה ערן, פסיכותרפיסטית, יועצת אישית וארגונית המתמחה באינטליגנציה רגשית יישומית, ניהול קונפליקטים ותקשורת אפקטיבית.

בעלת ניסיון בליווי תהליכים, בניית מתודות למימוש מטרות ויעדים החל משלב הרעיון, מלווה התמודדות עם שינויים ולחצים ומאמנת למימוש עצמי.

מרצה במכללות, בארגונים, במסגרות פרטיות בארץ ובחו"ל.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

קבלת החלטות: איך, למה ובעיקר - מתי? -23.5.2021

+

מה בוובינר? 
הרצאה בנושא קבלת החלטות, כלים בעלי עוצמה לשינוי החלטות בסיטואציות עסקיות, היגיון מול רגש והיכרות עם האלמנטים הכלולים בקבלה והשפעה על החלטות.

מרצה: 
פרופסור יוסי יסעור, מומחה בקבלת החלטות. בעל תואר דוקטור בתורת ההחלטות של ביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד בארה"ב, מרצה לתורת ההחלטות ולמנהל עסקים במרכז האקדמי רופין. בנוסף לכך מעביר סדנאות בקבלת החלטות לרופאים, לשופטים, למהנדסים, לבנקאים, למפקדים ולמנהלים, במוסדות שונים בארץ ובעולם. 

פרופ' יסעור פרסם שישה ספרים העוסקים בקבלת החלטות. האחרון שבהם, "פיצות, איקאה ודילמת האיש השמן, שיפור תהליך קבלת ההחלטות שלנו באופן אקטיבי ופסיבי" יצא לאור בהוצאת "מטר" ב- 2019. כמו כן פרסם מאמרים רבים בתחום של קבלת החלטות בביטאונים מקצועיים בארץ ובחו"ל.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

פרטיות בעולם השיווק - 4.5.2021

+

מה בוובינר?

בעולם הדיגיטלי כיום הפרסום והשיווק הפכו קלים, זולים ונגישים באמצעות אתרי אינטרנט, עמודים ברשתות החברתיות ודיוור שיווקי לסוגיו ובהתאם לכך הותאמה רגולציה רחבה המסדירה נושא זה וכוללת חקיקה מתחום ה"ספאם", הגנת הצרכן, זכויות קניין רוחני, פרטיות ואבטחת מידע.

בוובינר זה הוצגה סקירה על הדרישות העיקריות הנוגעות לשיווק דיגיטלי ובפרט דוא"ל שיווקי, שיווק באמצעות משפיענים וברשתות חברתיות, שימוש בטכנולוגיות כגון "עוגיות" וכדו' וכן המלצות כיצד להתמודד עם הדרישות השונות באופן יעיל ולמקסם את אפשרויות השיווק הדיגיטלי בטריטוריות נבחרות כגון ישראל, אירופה וארה"ב

מרצים:

עו"ד הילה שרייבמן, שותפה, מובילה את  תחום הטכנולוגיה, פרטיות ורגולציה, עמית, פולק, מטלון ושות'. 

עו"ד עדי אל-רום, שותפה, מובילה את  תחום הטכנולוגיה, פרטיות ורגולציה, עמית, פולק, מטלון ושות'. 

עו"ד קובי ויינקרנץ, מומחה טכנולוגיה, מחלקת פרטיות, עמית, פולק, מטלון ושות'.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

למצגת לחצו כאן

להיות רחוק ולהרגיש קרוב" - האתגרים בניהול צוותים גלובליים - 23.12.2020

+

במסגרת הוובינר, נשתף אתכם בידע שצברנו מניסיון רב שנים בהכשרת ארגונים להתנהלות מקצועית בסיטואציות בינתרבותיות במרחב הווירטואלי ובאתגרים שחוזרים על עצמם כמו גם בפתרונות בנושא.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

איך חברות ישראליות יכולות למצוא עובדים מעולים בכל העולם? - 10.12.2020

+

בוובינר ניגע בכל מה שחשוב לחברה ישראלית לדעת לפני שהיא מחליטה לגייס אנשים בחו"ל. נבחן את האסטרטגיה שכדאי לגבש, כלים פרקטיים למציאת עובדים איכותיים בחו"ל וכמובן מהן ההכנות הנדרשות לפני שיוצאים לדרך, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה ארגונית.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

"עתיד העבודה" - התייעלות וחסכון באמצעות פלטפורמת Fiverr - 17.11.2020

+

לכל עסק יש משימות שוטפות בתחומי העיצוב (לוגו, פליירים, באנרים), בניית דפי נחיתה ואתר, יצירה ועריכה של סרטונים (הסברים על מוצר, סרטוני תדמית), עבודה עם נתונים ואקסלים, קידום ותחזוקה במדיה החברתית (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב) ועוד משימות רבות אשר ניתן לעשות בעזרת פרילנסרים.

ב-Fiverr, הפלטפורמה הגדולה בעולם שמקשרת בין עסקים לפרילנסרים, ניתן למצוא מגוון שירותים ופתרונות שכדאי לכם להכיר כדי למקסם את השימוש שלכם בפלטפורמה.

Fiverr השיקה לאחרונה מוצר פרימיום לעסקים - Fiverr Business אשר מכיל הטבות רבות כגון מנהלי תיק לקוח הזמינים לעסק 24/7, פרילנסרים מומלצים המתמחים בעבודה מול עסקים בכל תחום, עד 50 חשבונות לכל עסק ועוד.

בוובינר נסקור את עתיד העבודה הגלובלי ואת השינויים שעוברים על שוק העבודה, איך ומתי נכון לעבוד עם פרילנסרים, ונעבור הדרכה והיכרות בפלטפורמת Fiverr.

לצפייה בוובינר לחצו כאן 

שירותי קבלנות משנה של חברות ישראליות ליצרנים בחו"ל - 6.8.2020

+

העולם מחפש Outsourcing למוצרים ועבודה איכותיים ובמחיר סביר, וכדי להשתלב במערך זה עלינו להכיר ולהבין את צרכי הלקוחות, אילוציהם ודרישותיהם תוך הדגשת הייחוד והשוני לעומת מתן שירותים בישראל, ולקבל תובנות מעשיות כיצד לנהל להצלחה תוך בקרת תהליך וסיכונים. 

איך מציגים את הערך המיוחד שלנו, תוך הבנת נקודת המבט של הלקוח בחו"ל ואתגריו בעבודה עם ספק ישראלי, לקראת חתימת חוזה וניהול התקשרות מוצלחת?
וובינר זה יפתח צוהר ויחדד היבטים חשובים ביחס לאתגרים ולהזדמנויות המיוחדות שיצר משבר הקורונה

לצפייה לחצו כאן

סדרת וובינרים: מבטיחים המשכיות עסקית באמצעות עבודה מרחוק - 20.7.2020

+

וובינר מס' 3: יישום מודלים של עבודה מרחוק תוך הערכת הפרודוקטיביות שבהם

מרצה: Mr. Jeff Kahn – CEO, Beyond Remotely

מרצה אורח:  Mr Ian Ziskin – HR Leader, President, EXec EXcel Group LLCM

יום שני 20.7.20 בין השעות 14:00-15:00

וובינר זה יתמקד בשאלות מהותיות הקשורות ליישום מודלים עסקיים בתקופה שבה עבודה מרחוק הפכה לכורח מציאות. בסמינר זה נתמקד באיזון ויישום מודלים היברידים ובמדידת פרודוקטיביות מרחוק. 

  1. מבוא: מה עומד על כף המאזניים?
  2. תקשורת מבוססת מחשב: אתגרים והזדמנויות למנהלים
  3. כיצד להחליט איזה מודל הכי נכון לנו
  4. ניהול כוח עבודה משולב
  5. מדידת פרודוקטיביות מרחוק: חשיבות, קשיים וכלים

לצפייה בוובינר לחצו כאן

סדרת וובינרים: מבטיחים המשכיות עסקית באמצעות עבודה מרחוק - 13.7.2020

+

וובינר מס' 2: כישורים ניהוליים לעבודה מרחוק
מרצה: Mr. Jeff Kahn – CEO, Beyond Remotely 
מרצה אורחת:Prof. Ann Kirschner - Professor at The City University of New York, Expert in Distance Learning
יום שני 13.7.20 בין השעות 14:00-15:00
סמינר זה יסביר אילו תכונות וכישורים נדרשים על מנת לנהל עבודה מרחוק בהצלחה. כמו כן, נתמקד בנושא בניית אמון, אמפתיה ושיטות לבניית צוות מרחוק.

1. מיומנויות ניהוליות ומיומנויות רכות הנדרשות על מנת לנהל עבודה מרחוק 
2. עמודי התווך להצלחה: אמפתיה ואמון
3. בניית צוות מרחוק

לצפייה בוובינר לחצו כאן

סדרת וובינרים: מבטיחים המשכיות עסקית באמצעות עבודה מרחוק - 6.7.2020

+

עבודה מהבית וניהול צוות מרחוק הפכו לנורמה החדשה. עם זאת, המעבר למציאות חדשה זו תוך הבטחת תקשורת יעילה ויצרנית דורש אימוץ של דרכי ניהול ותקשורת חדשות, בצד מיומנות טכנולוגית ואיזון בין העבודה לחיים הפרטיים.

מטרות סדרת הוובינרים:
הגברת המודעות וההבנה של חברות ואנשים פרטיים לסוגיות מהותיות הקשורות לעבודה מרחוק.
מתן הכלים הנדרשים על מנת שתוכלו לזהות נקודות תורפה ולנקוט באמצעים הדרושים על מנת להבטיח את המשכיות העסק שלכם.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

מחשבות על פתרונות להימנעות מסכסוכים מיותרים - 8.6.2020

+

בפרוץ משבר, האינסטינקט של עורכי דין רבים, כמו גם של רבים מלקוחותיהם, הוא היערכות לקרב: התחפרות בשוחות משפטיות, דריכת כלי הנשק החוזיים ושמירה על מוכנות לקראת המלחמה שעוד תבוא - או אפילו יציאה לקרב יזום, בבחינת הקם להורגך השכם להורגו.

בעוד שבגישה זו יש הגיון מובן, ולעיתים היא אפילו מחויבת המציאות, המשבר שניחת על העולם כולו מחייב שינוי פרדיגמה. מדובר במשבר ששום צד אינו אשם בו. 

במצב כה חמור מצד אחד, אך שאין לו אשמים מצד שני, מצווים הכל, ובהם אף עורכי הדין, ליישם מהפכה של ממש באופן גישתם לסכסוך פוטנציאלי.

בוובינר נעסוק במו"מ מודרך לשם גיבוש פתרונות יצירתיים שיאפשרו לעסקים להקטין אי וודאות, להימנע מסכסוכים מיותרים ולחלק את הנזק באופן הוגן.

מגיש:
עו"ד יעקב אנוך, שותף, משרד עו"ד מ. פחרון ושות'

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: צעדים למיפוי הסביבה התחרותית - 1.6.2020

+

במפגש זה נסקור שישה צעדים ממוקדים למיפוי ולניתוח מידע אודות המתחרים המרכזיים שלכם, החל משלב המיקוד ועד הניתוח ההשוואתי.

המרצה:
מר גיורא כתר, מומחה ויועץ מודיעין עסקי-תחרותי, מסייע ללקוחותיו לזהות הזדמנויות ואיומים,
להכיר טוב יותר את המתחרים הקיימים (ואת אלו שעלולים לצוץ), ללמוד את הלקוחות/שותפים שלהם (קיימים ופוטנציאליים) ולזהות מגמות שוק גלובליות ומקומיות, שיכולות להשפיע על החברה.

למצגת לחצו כאן

לוובינר לחצו כאן

וובינר: כתיבת דוא"ל באנגלית - 23.4.2020

+

כתיבת אי מייל הוא בין הערוצים החשובים לתקשורת עסקית, על אחת כמה וכמה בימים אלו כשאין אפשרות למפגש פנים אל פנים. כתיבת דוא"ל אפקטיבית נכונה וברורה חשובה על מנת להשיג את תשומת הלב הנכונה, על מנת שהמייל אכן יקרא וישיג את מטרתו . וזאת בעידן של אינפורמציה מרובה.

המרצה:
גב' רוזנה מילשטיין, בעלת תואר BA מאוניברסיטת יוהנסבורג ותואר MA מ-Hofstra ניו יורק – בתקשורת קלינית ובעלת ניסיון רב בהדרכה באנגלית עסקית. עבדה ברשות ההשקעות בניו יורק בתור אחראית יחסי ציבור של הרשות ועידוד השקעות. כמו כן עוסקת בהדרכה אישית וקבוצתית לבכירי המשק הישראלי וגורמי ביטחון בתחומים כגון: אנגלית עסקית, הכנת מצגת לקראת פרזנטציות, המתמודדות מול שאלות ותשובות, שיווק נכון בשפה האנגלית ועוד.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: ניהול עובדים וצוותים מרחוק, בזמני משבר ובשגרה - 2.4.2020

+

בוובינר זה נכיר את מחוללי ההצלחה וגורמי הכישלון המרכזיים בניהול מרחוק ב"תקופת הקורונה" וגם בעתות שגרה, ונרכוש כלים מעשיים לשיפור האפקטיביות הניהולית שלנו בהובלת צוותים מרוחקים.

המרצה:
לירון גרייף, דירקטור בפרקטיקת ההון האנושי בחברת Deloitte. בעל תואר שני בפסיכולוגיה חברתית וניסיון של 19 שנה בליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי מורכבים. 

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: מו"מ בינלאומי בעיתות משבר - 23.3.2020

+

מה בוובינר?
• קורונה ומו"מ בינלאומי בעיתות משבר: אתגרי ה-TeleNegotiation
• עסקת הטיטאניק טבעה – מקרה שהיה כך היה!
• פערי תרבות בעסקים.
• אנחנו?! מטביעים ספינות!?! כן! מאפייני התרבות הישראלית.
• טיפים רבים!

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: מגרש המשחקים העתידי - מיומנויות ליבה בשוק העבודה – תכנון לעתיד - 18.12.18

+

לפי מכון החיזוי בקליפורניה (Institute of The Future), תוך פחות מ- 7 שנים מהיום 60% מהמשרות יהיו חדשות...

מנהלי משאבי אנוש, מנהלים קובעי אסטרטגיה, מנהלים בארגונים  המעוניינים להכין את תשתית העובדים לעתיד

  • איך נערכים לכך בשוק העבודה ?
  • מהן התמורות המרכזיות שאנו עתידים לחוות?
  • אילו מיומנויות ליבה חשוב שהעובדים שלנו ירכשו כבר היום, כדי להישאר רלוונטיים למשרות העתידיות לבוא ושמירת הרלוונטיות של הארגון.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: מוכנות ויישום מוצר חדש כחלק מההצלחה העסקית של הארגון - 14.11.18

+

במהלך תכנון ופתוח מוצר יש צורך לכלול את מרכיבי מוכנות המוצר, יישום מוצלח וכן תאום צפיות הלקוח. כחלק מההערכות והצלחת ההטמעה הגלובאלית יש גם לתכנן את מרכיבי השירות, עלויות התחזוקה ואמינות. סטארט-אפים רבים מתחילים מרעיון מוצר מדהים, השוק והחזון אך נעצרים ברגע שהמוצר יוצא לבית הלקוח ומתברר שהמוצר אינו תואם את ציפיות הלקוח, המוצר אינו יציב ועלות התחזוקה הגבוהות גורמים לעלויות לא צפויות ופוגעים בעתיד החברה. תכנון טוב כחלק מתוכנית המוצר והפיתוח הוא גורם בעל השפעה רבה עבור הצלחת החברה.

לצפייה בוובינר לחצו כאן 

אמנות ניהול החדשנות -13.8.2018

+

החדשנות אינה אופנה חולפת. לפני כשבעים שנה כתה פיטר דרוקר: "שתי הפונקציות המרכזיות בכל עסק הן שיווק וחדשנות". לא בכדי החליט פיטר דרוקר לכרוך את השיווק והחדשנות זו בזו: בעוד השיווק משמש כקצין התצפית הקדמי של הארגון, ומזהה שינוי במגמות הצריכה ויוצר את הדבר הבא, החדשנות מאפשרת לארגון להכיל את הצורך בשינוי ולנהל אותו ביעילות. ההיסטוריה של העסקים רצופה בדוגמאות של חברות שטעו להאמין כי הביקוש למוצר שלהם קשיח והמותג יישאר מוביל לנצח.  הטלפונים של NOKIA, סרטי הצילום של  KODAK וההמבורגרים של McDonalds הן רק דוגמאות מפורסמות לכך. מאידך, חברות כמו נטפים, Apple ן- M3 השכילו להפוך את החדשנות לערך ולשמור על מעמדן כמובילות שוק לאורך שנים.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

טעינה