מכון היצוא

וובינרים - מידע, אינטרנט ורשתות חברתיות

הרחב הכל

מודעות עובדים לסכנות ברשת - טיפים למנהלים לשמירה על המידע הארגוני - 15.10.2020

+

מה בוובינר?

עם התפרצות הקורונה בעולם חברות רבות נאלצו להתאים את עצמן לשיטות עבודה חדשות.
התו הסגול, מודל עבודה ההיברידי ועבודה ב-remote הם רק חלק מהדוגמאות לשינויים המתרחשים בעולם העסקי. יחד עם השינוי בשיטות העבודה חלה עלייה בפשיעת הסייבר שמעלה את הצורך בהגברת מודעות העובדים לסכנות ברשת.
בוובינר הקרוב נסקור את הסכנות אליהן העובדים נדרשים להיות מודעים, ונציג דרכי התמודדות עם הסכנות הללו.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

למצגת לחצו כאן

איתור שותפים עסקיים לשוק הקמעונאי בפלטפורמת לינקדאין - לחברות קוסמטיקה וטואלטיקה - 4.8.2020

+

לינקדאין שינתה את כללי העולם העסקי ואת היכולת להגיע במדויק ללקוחות האידיאליים ולמקבלי החלטות.
המפגש ייתן סיוע מידי ומדויק לאיתור שותפים עסקיים כאלטרנטיבה לאירועים הפיזיים שתמכו ביעדי מכירות החברה אך בוטלו לאור משבר הקורונה.
במפגש נלמד להשתמש בפלטפורמת הלינקדאין על מנת לייצר הזדמנויות עסקיות.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: כיצד לשווק ברשתות החברתיות בזמן משבר הקורונה - 3.5.2020

+

פייסבוק, לינקדאין, טוויטר וגוגל מדווחות כולן על עלייה עצומה בשיעור הזמן שכולנו מבלים ברשת. המעבר המאסיבי לעבודה מהבית, בתקופת הקורונה והסגרים, האיץ את השינויים בשוק הדיגיטלי - כל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים ממש עכשיו ברשת. האם הם יפגשו שם את המותג שלכם? איזה מוניטין תצליחו לבנות? המכירות לא חייבות להיעצר, אבל החשיבה השיווקית צריכה להשתנות.

המרצה:
גלי סודק, MBA, PMP – מייסדת ומנכ"לית חברת Daze B2B marketing, מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי עם ניסיון של מעל 15 שנים בניהול הפעילות השיווקית של החברות הגדולות במשק. לגלי התמחות ייחודית במשיכת לקוחות מדוייקים משווקים בינלאומיים ובאסטרטגיה עסקית.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: כלים להתמודדות עם עולם הסייבר – האיומים והסיכונים - 27.4.2020

+

וובינר בשני שידורים:
כלים להתמודדות עם עולם הסייבר – האיומים והסיכונים

הוובינר נועד להקנות את הידע הבסיסי, הכלים המעשיים והבנת האתגרים במישורים השונים – החל מגיוס נכון ובדיקת כוח האדם, הסיכונים הטכנולוגיים והעסקיים וכלה בהתמודדות והיערכות לאירוע תקיפה.

המרצה:

גב' אתי ברגר, CEO של חברת טריפל פי ייעוץ והדרכה בע"מ. משפטנית וטכנולוגית בתחום הסייבר ואבטחת מידע, המתמחה בתחום רגולציית הפרטיות ואבטחת המידע.

לצפייה בחלק הראשון של הוובינר לחצו כאן

לצפייה בחלק השני של הוובינר לחצו כאן

לצפייה בחלק הראשון של המצגת לחצו כאן

לצפייה בחלק השני של המצגת לחצו כאן

וובינר: איך להישאר מעודכן? כלים ושיטות למעקב אחר מידע -27.4.2020

+

בעידן של תהפוכות וחוסר וודאות חשוב להישאר מעודכנים. בוובינר של כשעה נסקור את הדרכים המגוונות להמשיך ולעקוב אחר השוק שלנו במגוון כלים חינמיים וזמינים לשימוש ויישום מיידי.

המרצה:
גב' ענבר יסעור (חיפושית - שרותי מידע) מידענית המספקת שירותי מידענות לחברות מסחריות, מכוני מחקר וגופי פיתוח, מתמחה בחיפוש פטנטים, מנהלת פורום המידענים בישראל (I-FISH), בעלת תואר ראשון בכימיה ותואר שני במדעי הסביבה מהטכניון.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר מיוחד: בניית קהילות כמנוע לפיתוח עסקי - 1.4.2020

+

מה בוובינר?
כל איש עסקים יודע שצריך למקסם משאבים בשביל להיות תחרותי, אבל האם אתם באמת ממקסמים את המשאבים שלכם?
יותר ויותר ארגונים בונים קהילות. קהילות מבוססות לקוחות, קהילות בעלי עניין, קהילות עובדים, קהילות עובדים פוטנציאלים, קהילות בוגרים ועוד. המשאבים שטמונים במימוש קהילה הם לא ״סתם משאבים״ אלא כוללים השפעה רגשית, אותנטיות, והנעה לפעולה שמבוססת על הצרכים העמוקים או המיידים של החברים בה.

המרצה:
מר מייק זילברג נחשב לחלוץ בתחום הקהילות ככלי לפיתוח עסקי. מייק הינו יזם ועוסק בפיתוח עסקי חדשני מאז 2002 בחברות כמו Redbull כמנהל מותג ו- KPMG כיועץ אסטרטגי להנהלות בחברות בינלאומיות. מייק עבד עם מאות סטארט-אפים בזמן שעבד בארגונים Wework וברוקס-קרת. ב2018 הוא הפיק את כנס הקהילות הבינלאומי הראשון בישראל Summit CL-IS ,שהביא מעל 500 מנהלי קהילות מ-50 מדינות לארץ. מייק הינו גם מייסד קהילת Professionals Community Young - YCP הקהילה הראשונה בישראל המיועדת לאנשי מקצוע בתחום הקהילות.

למצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: שיווק באמצעות משפיענים - איך עושים את זה? - 30.3.2020

+

מי אלו המשפיענים? למה שיווק באמצעותם חשוב לנו? טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם - איזו פלטפורמה הכי מתאימה? אסטרטגיית עבודה עם משפיענים וכלים לאיתור משפיענים

המרצה:
גב' חמוטל שיבר, מנכ"לית חברת Schieber Research הפועלת בישראל ובארה"ב, ומרצה מובילה בתחום מוצרי הצריכה, הדיגיטל והמסחר האלקטרוני.
מומחית במחקר שוק, זיהוי מגמות, ויעוץ לאסטרטגיית חדשנות הפוגשת את הצרכנים ואת השוק. בעלת ניסיון של 20 שנה במחקר, ייעוץ לחברות וזיהוי מגמות וחדשנות.

הסבר על מערכת HYPR - מערכת לאיתור משפיעני רשת עפ"י מילות מפתח

המרצה

מר סטיב זייצ'ק, סמנכ"ל פיתוח עסקי HYPR

לצפייה בוובינר לחצו כאן

למצגת של חמוטל שיבר לחצו כאן

וובינר: איתור לקוחות ומתחרים - 23.3.20

+

איתור שחקנים מובילים ולקוחות פוטנציאלים - סקירת כלים ושיטות למיפוי מתחרים, לקוחות וספקים.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

איסוף וניתוח מודיעין עסקי ברשת הסינית - 16.10.18

+

במסגרת הוובינר, הציג אנליסט מטעם חברת המחקר המובילה מידאטה בפני המשתתפים מגוון כלים ושיטות שימושיים לאיסוף וניתוח מידע עסקי ברשת הסינית. נבחנו יעילותם של הכלים דרך סקירה של מספר שאילתות מהרשת הסינית לשם המחשה. באמצעות ההרצאה, המשתתפים התוודעו למאפיינים העיקריים של השוק הסיני ולמדו שיטות עבודה מומלצות לחיפוש וניתוח מידע אודותיו.

לצפייה בוובינר לחצו כאן 

וובינר: שיווק בדיגיטל "הכה את המומחה" - 15.7.2018

+

תחום השיווק הדיגיטלי כיום הולך ונעשה מורכב ומקצועי ובהתאמה גם עלויות השיווק בדיגיטל. חברות רבות מתחבטות בין האפשרות להכשיר כוח אדם מתוך הארגון לצרכי השיווק בדיגיטל לבין רכישת השירותים מסוכנויות פרסום המתמחות בתחום.

בכל אחת מהאפשרויות קיים מחסום של ידע ועולות שאלות כגון:

מה תקציב הפרסום המתאים לי? איך אדע כי החברה בידיה אני מפקיד את התקציב ממקסמת אותו תוך השגת ROI חיובי? אילו ערוצי פרסום ושיווק מתאימים לעסק שלי? באילו פלטפורמות כדאי לי לשווק? כיצד אני בודק את חברת הפרסום? מה צריך לדרוש מחברת הפרסום? האם כדאי לי להכשיר עובד מהעסק לניהול הדיגיטל? אם כן – כיצד מבצעים הכשרה פנים ארגונית?

לצפייה בוובינר לחצו כאן

טעינה