גולש יקר,
לחווית גלישה טובה יותר מומלץ להשתמש באחד מהדפדפנים הבאים:
מה בוובינר?
היגיינת פטנטים - צעדים רבים שנעשים על ידי מקבלי החלטות בחברה, ללא ידיעה, יכולים לפגוע בקניין הרוחני שבידם.
הוובינר יעסוק ויסקור את נקודות העניין העסקיות בהן הקניין הרוחני משחק תפקיד מפתח, כגון: שיח עם משקיעים, פיתוח מוצרים, שיווק, גיוס צוות ועוד.
לאחר סקירה קצרה של נקודות המפתח, תקבלו "צ'ק ליסט" של כל המצבים הללו, בו בעזרת מספר שאלות שבמענה עליהן, אחת לשבוע, תוכלו לאתר בזמן אמת אירועים שונים שקורים לאורך חיי ההמצאה והמוצר.
בעזרת רשימה זו, נדון באופן בו מתקבלות החלטות במיזם והאם ההחלטה קשורה למשבר קנייני פוטנציאלי.
דובר:
מאיר פנסטר, עורך פטנטים ומוביל את תחום המכשור הרפואי בקבוצת ארליך.
קבוצת ארליך, אחת מפירמות הקניין הרוחני המובילות בישראל. צוות הקבוצה כולל את מיטב אנשי המקצוע בתחום, בעלי ידע וניסיון מרשימים בקשת רחבה של תחומים טכנולוגיים ומדעיים מתחומי שיפוט שונים. שירותי המשרד כוללים את כל הנושאים הנוגעים לקניין הרוחני, לרבות פטנטים, סימני מסחר, עיצובים, זכויות מטפחים, סודות מסחריים, זכויות יוצרים כמו גם תמיכה בליטיגציה ובדיקת נאותות.
לקבוצה מוניטין רב שנבנה על הניסיון הנרחב שלנו ובפעילותנו הבינלאומית, על הידע הטכנולוגי והמדעי המקיף והקשרים המקצועיים ההדוקים שפיתחנו עם משרדים עמיתים במדינות נוספות – גם הם מובילים בתחומם.
למצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
הידעתם שהאופן שבו אתם מספרים על המיזם שלכם יכול לפגוע בקניין הרוחני שלכם?
האם אתם זוכרים עם מי שוחחתם על הרעיון הגאוני שלכם, עם מי שיתפתם פרטים על מיזם? ומה המשמעות של חשיפת המידע הזה בפני גורמים שונים?
הוובינר ייתן סקירה ודגשים למיזמים טכנולוגים על האופן שבו נכון להתייחס לקניין הרוחני של החברה. ניתן יהיה להבין מושגי בסיס ולקבל דגשים מה מותר ומה אסור לעשות על מנת להגן על הקניין הרוחני של החברה.
המרצה:
רועי מלצר, עו"ד ועורך פטנטים, ראש תחום טכנולוגיות מחשוב בקבוצת ארליך, ושותף במשרד עורכי הדין ארליך, נויבואר ומלצר, מקבוצת ארליך. רועי מתמקד בכתיבה והגשת בקשות פטנטים עבור המצאות שונות הקשורות לטכנולוגיות מחשוב, עם התמחות בטכנולוגיות משבשות. בעל מומחיות משמעותית בפיתוח תיקי IP עבור חברות סטארט-אפ ובמתן חוות דעת ל- DD ול- FTO.
לחלקו הראשון של הוובינר לחצו כאן
לחלקו השני של הוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
עם התפרצות הקורונה בעולם חברות רבות נאלצו להתאים את עצמן לשיטות עבודה חדשות.
התו הסגול, מודל עבודה ההיברידי ועבודה ב-remote הם רק חלק מהדוגמאות לשינויים המתרחשים בעולם העסקי. יחד עם השינוי בשיטות העבודה חלה עלייה בפשיעת הסייבר שמעלה את הצורך בהגברת מודעות העובדים לסכנות ברשת.
בוובינר הקרוב נסקור את הסכנות אליהן העובדים נדרשים להיות מודעים, ונציג דרכי התמודדות עם הסכנות הללו.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למצגת לחצו כאן
לינקדאין שינתה את כללי העולם העסקי ואת היכולת להגיע במדויק ללקוחות האידיאליים ולמקבלי החלטות.
המפגש ייתן סיוע מידי ומדויק לאיתור שותפים עסקיים כאלטרנטיבה לאירועים הפיזיים שתמכו ביעדי מכירות החברה אך בוטלו לאור משבר הקורונה.
במפגש נלמד להשתמש בפלטפורמת הלינקדאין על מנת לייצר הזדמנויות עסקיות.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
פייסבוק, לינקדאין, טוויטר וגוגל מדווחות כולן על עלייה עצומה בשיעור הזמן שכולנו מבלים ברשת. המעבר המאסיבי לעבודה מהבית, בתקופת הקורונה והסגרים, האיץ את השינויים בשוק הדיגיטלי - כל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים ממש עכשיו ברשת. האם הם יפגשו שם את המותג שלכם? איזה מוניטין תצליחו לבנות? המכירות לא חייבות להיעצר, אבל החשיבה השיווקית צריכה להשתנות.
המרצה:
גלי סודק, MBA, PMP – מייסדת ומנכ"לית חברת Daze B2B marketing, מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי עם ניסיון של מעל 15 שנים בניהול הפעילות השיווקית של החברות הגדולות במשק. לגלי התמחות ייחודית במשיכת לקוחות מדוייקים משווקים בינלאומיים ובאסטרטגיה עסקית.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
וובינר בשני שידורים:
כלים להתמודדות עם עולם הסייבר – האיומים והסיכונים
הוובינר נועד להקנות את הידע הבסיסי, הכלים המעשיים והבנת האתגרים במישורים השונים – החל מגיוס נכון ובדיקת כוח האדם, הסיכונים הטכנולוגיים והעסקיים וכלה בהתמודדות והיערכות לאירוע תקיפה.
המרצה:
גב' אתי ברגר, CEO של חברת טריפל פי ייעוץ והדרכה בע"מ. משפטנית וטכנולוגית בתחום הסייבר ואבטחת מידע, המתמחה בתחום רגולציית הפרטיות ואבטחת המידע.
לצפייה בחלק הראשון של הוובינר לחצו כאן
לצפייה בחלק השני של הוובינר לחצו כאן
לצפייה בחלק הראשון של המצגת לחצו כאן
לצפייה בחלק השני של המצגת לחצו כאן
בעידן של תהפוכות וחוסר וודאות חשוב להישאר מעודכנים. בוובינר של כשעה נסקור את הדרכים המגוונות להמשיך ולעקוב אחר השוק שלנו במגוון כלים חינמיים וזמינים לשימוש ויישום מיידי.
המרצה:
גב' ענבר יסעור (חיפושית - שרותי מידע) מידענית המספקת שירותי מידענות לחברות מסחריות, מכוני מחקר וגופי פיתוח, מתמחה בחיפוש פטנטים, מנהלת פורום המידענים בישראל (I-FISH), בעלת תואר ראשון בכימיה ותואר שני במדעי הסביבה מהטכניון.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
כל איש עסקים יודע שצריך למקסם משאבים בשביל להיות תחרותי, אבל האם אתם באמת ממקסמים את המשאבים שלכם?
יותר ויותר ארגונים בונים קהילות. קהילות מבוססות לקוחות, קהילות בעלי עניין, קהילות עובדים, קהילות עובדים פוטנציאלים, קהילות בוגרים ועוד. המשאבים שטמונים במימוש קהילה הם לא ״סתם משאבים״ אלא כוללים השפעה רגשית, אותנטיות, והנעה לפעולה שמבוססת על הצרכים העמוקים או המיידים של החברים בה.
המרצה:
מר מייק זילברג נחשב לחלוץ בתחום הקהילות ככלי לפיתוח עסקי. מייק הינו יזם ועוסק בפיתוח עסקי חדשני מאז 2002 בחברות כמו Redbull כמנהל מותג ו- KPMG כיועץ אסטרטגי להנהלות בחברות בינלאומיות. מייק עבד עם מאות סטארט-אפים בזמן שעבד בארגונים Wework וברוקס-קרת. ב2018 הוא הפיק את כנס הקהילות הבינלאומי הראשון בישראל Summit CL-IS ,שהביא מעל 500 מנהלי קהילות מ-50 מדינות לארץ. מייק הינו גם מייסד קהילת Professionals Community Young - YCP הקהילה הראשונה בישראל המיועדת לאנשי מקצוע בתחום הקהילות.
למצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מי אלו המשפיענים? למה שיווק באמצעותם חשוב לנו? טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם - איזו פלטפורמה הכי מתאימה? אסטרטגיית עבודה עם משפיענים וכלים לאיתור משפיענים
המרצה:
גב' חמוטל שיבר, מנכ"לית חברת Schieber Research הפועלת בישראל ובארה"ב, ומרצה מובילה בתחום מוצרי הצריכה, הדיגיטל והמסחר האלקטרוני.
מומחית במחקר שוק, זיהוי מגמות, ויעוץ לאסטרטגיית חדשנות הפוגשת את הצרכנים ואת השוק. בעלת ניסיון של 20 שנה במחקר, ייעוץ לחברות וזיהוי מגמות וחדשנות.
הסבר על מערכת HYPR - מערכת לאיתור משפיעני רשת עפ"י מילות מפתח
המרצה:
מר סטיב זייצ'ק, סמנכ"ל פיתוח עסקי HYPR
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למצגת של חמוטל שיבר לחצו כאן
איתור שחקנים מובילים ולקוחות פוטנציאלים - סקירת כלים ושיטות למיפוי מתחרים, לקוחות וספקים.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
במסגרת הוובינר, הציג אנליסט מטעם חברת המחקר המובילה מידאטה בפני המשתתפים מגוון כלים ושיטות שימושיים לאיסוף וניתוח מידע עסקי ברשת הסינית. נבחנו יעילותם של הכלים דרך סקירה של מספר שאילתות מהרשת הסינית לשם המחשה. באמצעות ההרצאה, המשתתפים התוודעו למאפיינים העיקריים של השוק הסיני ולמדו שיטות עבודה מומלצות לחיפוש וניתוח מידע אודותיו.
תחום השיווק הדיגיטלי כיום הולך ונעשה מורכב ומקצועי ובהתאמה גם עלויות השיווק בדיגיטל. חברות רבות מתחבטות בין האפשרות להכשיר כוח אדם מתוך הארגון לצרכי השיווק בדיגיטל לבין רכישת השירותים מסוכנויות פרסום המתמחות בתחום.
בכל אחת מהאפשרויות קיים מחסום של ידע ועולות שאלות כגון:
מה תקציב הפרסום המתאים לי? איך אדע כי החברה בידיה אני מפקיד את התקציב ממקסמת אותו תוך השגת ROI חיובי? אילו ערוצי פרסום ושיווק מתאימים לעסק שלי? באילו פלטפורמות כדאי לי לשווק? כיצד אני בודק את חברת הפרסום? מה צריך לדרוש מחברת הפרסום? האם כדאי לי להכשיר עובד מהעסק לניהול הדיגיטל? אם כן – כיצד מבצעים הכשרה פנים ארגונית?
לצפייה בוובינר לחצו כאן
אודות מכון היצוא
אודות מכון היצוא אנשי קשר דוחות כספיים טפסי הנהלת חשבונות לוח אירועים ופעילויות מן העיתונות פרסומים ותכנים שיווקיים הסדרי נגישותשירותי מכון היצוא
איתור שותפים עסקיים תערוכות בינלאומיות חברות פיתוח עסקי בינלאומי חונכים ליצוא ייעוץ בסחר הבינלאומי יצוא מקוון מידע ומודיעין תחרותי סיוע ליצואן המתחיל סקירות ונתונים כלכליים קשרי חוץחטיבת פיתוח עסקי
אגרוטק בטחון המולדת תעופה וחלל דנטל חדשנות ואקוסיסטם יין לייף סטייל מדיה דיגיטלית מובייל וערים חכמות מוצרי צריכה מזון ומשקאות מים מכשור ומחשוב רפואי סייבר על חטיבת פיתוח עסקי פודטק פינטק קולנוע, טלויזיה וחינוך קלינטק ותשתיות חכמות רכב, תחבורה חכמה ותעשיות מתקדמותהרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני לא תקין
לא הוזן דואר אלקטרוני
בעייה בשליחת הנתונים
נשלח בהצלחה
צרו קשר