מכון היצוא

וובינרים - סחר אלקטרוני Ecommerce

הרחב הכל

הכרת כלים מתקדמים באמזון לקידום דפי המכירה - 28.12.2020

+

מיום ליום תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו מצטמצמת, ולכן יש חשיבות גבוהה למסרים מידיים ומדויקים. לשם כך חשוב לשלב סרטונים מניעים לפעולה בשלב המכירה.
בחודשים האחרונים עושה Amazon מאמצים רבים לשלב, לחזק ולהציג סרטונים לגולשים רגע לפני רכישה.
במפגש יוצג מידע רלוונטי וממוקד על ההיבטים המרכזיים והדרך ליישום נכון, נכיר כלים מתקדמים ב Amazon לקידום דפי המכירה בעזרת סרטונים ולשיפור מערך הפרסום בעזרת קמפיינים וידאו.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

מתודולוגיות שיווק דיגיטלי לקראת חגי הקניות באינטרנט - 15.9.2020

+

ודאו כי החנות שלכם מוכנה לקראת חגי הקניות שבפתח! בוובינר נסקור את ערוצי השיווק הדיגיטלי המרכזיים בעולם האיקומרס וכיצד להשתמש בהם בצורה היעילה ביותר. כמו כן, נדבר על החשיבות של מדידה נכונה של החנות שלכם על מנת למקסם את התוצאות שלכם.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

למצגת לחצו כאן

סדרת הרצאות - עסקים לא כרגיל בסין - מפגש ראשון - 13.8.2020

+

סדרת הרצאות היישר משנחאי, על המציאות העסקית בסין בעידן הקורונה. מה יכולה סין להציע לנו בתקופה זאת ומה כבר לא רלוונטי. בהרצאות נדבר על הפאן המעשי העכשווי שבעבודה עם סין, על הזדמנויות חדשות ועל דרכים בעלות סיכויים טובים להצליח. נדבר לא רק על מה לא צריך לעשות אלא בעיקר מה כן אפשרי ומה רצוי וכדאי בשוק הענק שחזר לחיים לפני כולם.

לצפייה בוובינר לחצו כאן 

ממסר שיווקי למסר ויזואלי - 23.6.2020

+

מה בוובינר?

מסר חזותי מעובד אצל הלקוח הרבה יותר מהר מאשר טקסט. התמונות והתוכן הוויזואלי עוזרים לבנות את האמון מול הלקוחות, משפרים את המותג, מגבירים חשיפה ומסייעים למכור יותר.
בוובינר נסקור את השלבים שכל בעל עסק חייב להכיר בדרך מהמסר השיווקי שלו להפקת צילום מנצח.

המרצה:
מר שחר פליישמן, צלם פרסום, יזם חברתי ומדריך ויזואלי לחברות וארגונים עם ניסיון עשיר בצילומי מוצרים בכלל ובצילומים למכירה באי קומרס בפרט.
שחר החל את דרכו המקצועית בלונדון. לאחר שחזר לארץ בשנת 2001 הקים סטודיו המתמחה בצילום מסחרי ופרסום. 
”עבורי צילום הוא לפני הכול אומנות התאורה והקומפוזיציה. צילום מושלם מתחיל בהבנה של 
האובייקט, העמדה נכונה שלו, התאמת התאורה המדויקת, הסטיילינג וכמובן המגע הייחודי של הצלם“.

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

Selling to Chinese Consumers Using Low Risk and Cost-Efficient Methods on Alibaba's E-commerce platforms - 11.6.2020

+

Tmall Global, China's largest B2C Cross Border E-Commerce platform, is launching new cooperation models that can help Israeli brands and suppliers target an attractive Chinese middle-class consumer and test the market for sales potential in a cost-efficient and low-risk manner. Tmall utilizes their warehouses based in Europe for direct fulfillment to Chinese consumers and offers inventory flexibility as well as low logistics and low storage costs for suppliers. Thanks to their consignment and application programming interface (API) solutions, suppliers can optimize their assortment and easily move their inventory across borders.

The presenter:
Mr. Dean H. Diabate, Business Development Manager, Tmall Global.
Based in the headquarters of Alibaba Group in Hangzhou, Dean is the Business Development Advisor for Tmall Global, helping African, European and Middle-Eastern merchants enter and succeed in China through the country’s largest cross-border e-commerce platform, Tmall Global

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: מתחילים לחזור לשגרה. האם חנות האונליין שלך מוכנה ל"נורמלי החדש"? - 6.5.2020

+

"הנורמלי החדש" - העולם אוסף את עצמו, ומתוך המשבר הגדול גם צצות הזדמנויות ואפשרויות חדשות. הנחות היסוד שעליהם בנינו את העסק וחנות האונליין שלנו, כבר לא בהכרח תקפות, ויש כבר הנחות יסוד חדשות.
מה צריך לעשות היום על מנת להתאים את החנות שלך ל"נורמלי החדש"?

וובינר זה ילווה אותך בכל הצעדים האופרטיביים שעליך לנקוט, כדי שהחנות שלך תהיה מוכנה לאתגרים החדשים.

המרצים:
מר אילון פיש, בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת, בעל ניסיון של 8 שנים בתחום השיווק הדיגיטלי. בעל רקע טכנולוגי בעולמות הענן, ומומחה לתהליכי מכירה בחנויות איקומרס, וחיבורם למערכות פרסום מתקדמות, בין השאר אילון משמש כיועץ לאופטימזציה וניתוח קהלים לאתרי סחר בתחומים שונים, ומוביל היום את הצוות האסטרטגי ופיתוח המוצרים ב- MindAd.

גב' ג'קלין בראון, בוגרת תואר ראשון בכלכלה ושיווק, מובילה פרויקטים טכנולוגיים בעולמות השיווק הדיגיטלי ב-6 השנים האחרונות. אפיינה והטמיעה מערכות שיווק וניהול לקוחות ומכירות (CRM) במגוון סטארטאפים, וחברות גדולות. היא מתמחה באפיון מסעות לקוח, וחיבורם לדיוור אלקטרוני חכם.

לצפייה במצגת לחצו כאן

 לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: היבטים משפטיים במסחר אלקטרוני - 21.4.2020

+

מסחר אלקטרוני אינו נטול סיכונים משפטיים. מעבר לסיכונים "הרגילים" של אי קבלת תמורה, סכסוך עם הפלטפורמה והתנהלות נכונה מול הלקוח, ישנם סיכונים משפטיים נוספים שניתן ורצוי להתמודד איתם מראש - בבחינת "הקדם תרופה למכה" כמו ענייני פרטיות, לשון הרע, אחריות למוצרים, טענות להפרת זכויות וכדומה. בהרצאה קצרה וממוקדת של עורכות הדין בוורלי זאבו ועדי ברקן-לב, יחשפו הסיכונים הבולטים ודרכים מומלצות להימנע מהם.

המרצות:
עו"ד בוורלי זאבו, בעלת נסיון רב בתחום הסחר הבינלאומי ובתחום מסחר באינטרנט. בוורלי צברה ניסיון רב בכתיבת תנאי שימוש, מדיניות פרטיות, ומסמכים נוספים הנחוצים למכירה ברשת. כמו כן יש לה הכשרה מארגון הIAPP המסדיר את נושא הגנת הפרטיות באירופה.

עו"ד עדי ברקן-לב, מומחית בדיני קניין הרוחני, מחשבים ואינטרנט. לעדי ניסיון רב בייעוץ משפטי הנוגע לאכיפת זכויות קנין רוחני והימנעות מהפרת זכויות של גורמים אחרים בתחום המסחר האלקטרוני, לרבות התנהלות נכונה מול ספקי הפלטפורמה המסחרית המקוונת.

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: איך לבחור פלטפורמה למכירות און-ליין בארץ ובחו"ל - 2.4.2020

+

בתקופה מאתגרת זו, ערוץ המסחר האלקטרוני הינו ערוץ המכירה הכמעט יחיד שנותר לעסקים רבים אשר רוצים להנגיש את המוצר שלהם ללקוחות גם בתקופה מאתגרת זו.

הוובינר מתאים לחברות שרוצות להתחיל למכור און ליין וגם לחברות אשר מוכרות כיום.

המרצה
מר ניר זיגדון, מייסד ומנכ"ל שותף של חברת eCommunity - סוכנות למכירה באמזון בעלת תו האיכות SPN מטעם אמזון העולמית. בעל ניסיון רב בהקמת פעילות מסחר אלקטרוני eCommerce לעסקים ובמעבר חברות מ- B2B ל- C2B.

לצפייב בוובינר לחצו כאן

וובינר "אמזון – להיות או לא להיות" - 7.1.19

+

מה בוובינר? 

  • אודות אמזון מבוא וציוני דרך
  • ערוצי המכירה באמזון
  • שיטות העבודה באמזון
  • מבט אל מחסני אמזון ושרשרת האספקה
  • פרופיל לקוחות אמזון
  • מיתוג באמזון, עקרונות ודוגמאות 

בין הנושאים:

  • הגנה על המותג שלנו באמזון
  • למה שווה להשקיע בקידום המותג שלנו בערוצים נוספים
  • משמעות כניסת אמזון לישראל

דיון פתוח –שאלות ותשובות

לצפייה בוובינר לחצו כאן

טעינה