מכון היצוא

וובינרים - שירות לקוחות

הרחב הכל

וובינר ישיר מארה"ב: שינויי מגמות בהתנהגות צרכנים ומשווקים בעקבות מגפת הקורונה: למה לצפות? - 2.6.2020

+

מה בוובינר?
מגמות-העל הצרכניות כגון "הצרכן המודע", "ללא סטרס" ו"הקהילה לפני הכול", עוברות שינויים כתוצאה מהוראות הריחוק החברתי והתפיסות הבריאותיות והחברתיות בעקבות וירוס הקורונה.

המרצה:
גב' חמוטל שיבר, מנכ"לית חברת Schieber Research, הפועלת בישראל ובארה"ב, ומרצה מובילה בתחום מוצרי הצריכה, הדיגיטל והמסחר האלקטרוני.
חמוטל מומחית במחקר שוק, זיהוי מגמות וייעוץ לאסטרטגיית חדשנות הפוגשת את הצרכנים ואת השוק. בעלת ניסיון של 20 שנה במחקר, ייעוץ לחברות, וזיהוי מגמות וחדשנות. חמוטל פרסמה עשרות מאמרים במגזינים מקצועיים בישראל ובעולם, ומחקריה מצוטטים על ידי המקורות המקצועיים הגדולים בעולם.

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר - הכנה למפגשים עם קניינים בעידן הזום - 20.5.2020

+

מפגש עם קניין/שותף אסטרטגי פוטנציאלי הוא לרוב תוצאה של תהליך ארוך אשר הושקעו בו מאמצים של זמן ומשאבי כוח אדם ומשאבים כספיים. אם בעבר נסמכנו על תערוכות ומפגשי פנים מול פנים, כיום אנו צריכים לתקשר דרך פגישות וירטואליות, לתמצת במספר דקות את המוצר וליצור את העניין, ההזדמנות והנעה לפעולה. לסוג הזה של תקשורת יש חוקים ומגבלות ברורות לכן יש חשיבות רבה להיערך לשיחה מסוג זה על מנת למצות את הפגישה וליצור המשכיות.

המרצה:
גב' מיכל נאמן, חב' לומיגה, פיתוח עסקי בשווקים גלובליים. בעלת ניסיון של 15 שנה בתחום פתוח עסקי בשווקים גלובלי. מיכל שימשה במשך 10 שנים כמנהלת ענף מזון ומשקאות במכון הייצוא וכיום מלווה חברות מזון ופוד-טק בפעילות חו"ל – שוק יעד מרכזי - בריטניה. בנוסף מיכל מרכזת בארץ את פעילות הפוד-טק של קרן מיראז' ומרצה בעולם בנושא חדשנות ותעשיית הפוד-טק הישראלית.

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: שימור לקוחות מפתח בתקופה של משבר ומינוף שלאחריו - 22.4.2020

+

משבר הקורונה ("COVID-19") מהווה אתגר משמעותי בתחום המכירות הבינלאומיות. אי-הודאות עבור חברות יצואניות גדלה משמעותית וכך הסיכון להכנסות בטווח הקצר והבינוני - לא רק במהלך המשבר, אלא גם בתקופה שלאחריו. לגישה פרואקטיבית לשימור לקוחות מפתח ישנה חשיבות עצומה ביכולת החברה לשרוד משברים ולחזור לצמיחה בסיומם.

מטרת וובינר זה לדון בפעילויות פרקטיות, של אנשי המכירות הבינלאומיים, שניתן לבצע בכדי לצמצם ככל הניתן פגיעה בהכנסות החברה במהלך המשבר ולאפשר התאוששות מהירה ושלמה יותר לאחריו. 

המרצה:
מר מוטי בלאו (MBA) מנכ"ל חברת פרוקסי מרקטינג סולושינס בע"מ. מעל 25 שנות ניסיון במכירות ובשיווק בינלאומיים. יזם והוביל מגוון רחב של פעילויות פיתוח עסקי, שיווק ומכירות שהובילו לביצועים משמעותיים. עסק בזיהוי הזדמנויות שוק, גיבוש אסטרטגיה ותכנון שיווקי, הקמת מערכי שיווק ומכירות והחדרת מוצרים חדשים בהצלחה לשווקים מפותחים ומתפתחים.

לצפייה במצגת לחצו כאן

לצפייה בוובינר לחצו כאן

וובינר: הלקוחות של 2020 - יצירת בידול מנצח בעזרת חווית לקוח יוצאת דופן - 19,26.5.2020

+

העולם משתנה סביבנו וחברות וארגונים מנסים להבין כיצד ניתן להפוך את המשבר להזדמנות ומה ניתן לתכנן להמשך. הבסיס לכל הפעולות הוא היכרות עמוקה עם הלקוחות שלנו והבנה מה הם רוצים בעולם משתנה וכיצד אנו יכולים לענות על הצרכים שלהם ולנצח גם במציאות המורכבת של משבר הקורונה.

המרצה:
מר גיא עמיעד, מנכ"ל חברת אינסוף, מומחה לחדשנות וטכנולוגיה עם מעל 20 שנות ניסיון באסטרטגיה ושיווק של מותגים בינלאומיים וחברות ישראליות. חברת אינסוף הינה המפתחת של תוכנית THE GROWTH FACTOR למיקסום פוטנציאל הפעילות העסקית בתנאי שוק משתנים.

לצפייה בוובינר לחצו כאן 

וובינר: הלקוחות של 2020 - יצירת בידול מנצח בעזרת חווית לקוח יוצאת דופן - 19.5, 26.5

+

העולם משתנה סביבנו וחברות וארגונים מנסים להבין כיצד ניתן להפוך את המשבר להזדמנות ומה ניתן לתכנן להמשך. הבסיס לכל הפעולות הוא היכרות עמוקה עם הלקוחות שלנו והבנה מה הם רוצים בעולם משתנה וכיצד אנו יכולים לענות על הצרכים שלהם ולנצח גם במציאות המורכבת של משבר הקורונה.

המרצה:
מר גיא עמיעד מנכ"ל חברת אינסוף, מומחה לחדשנות וטכנולוגיה עם מעל 20 שנות ניסיון באסטרטגיה ושיווק של מותגים בינלאומיים וחברות ישראליות. חברת אינסוף הינה המפתחת של תוכנית THE GROWTH FACTOR למיקסום פוטנציאל הפעילות העסקית בתנאי שוק משתנים.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

טעינה