גולש יקר,
לחווית גלישה טובה יותר מומלץ להשתמש באחד מהדפדפנים הבאים:
הדרכה
לא הוגדר
10896
המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל
5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון
שני מפגשים בימי שלישי: 10.7.2018 ו- 17.7.2018
בין השעות 09:00 – 14:00
(התכנסות והרשמה: 08:30 – 09:00)
מכון היצוא, רחוב המרד 29, בית התעשייה, תל-אביב (אולם ההרצאות קומה 5).
מטרת הסדנא:
הקניית כלים מעשיים ויצירת "תוכנית עבודה" מסודרת המאפשרת להגיע לצמיחה מהירה ואפקטיבית בשוק הדנטלי התחרותי. הסדנה תכלול דוגמאות רלוונטיות לתחום הדנטלי וכן תיאורי מקרה רלוונטים. כמו כן ישולבו בסדנה תרגילים - אחד בכל מפגש לצורך יישום הנושאים הנלמדים.
גיא עמיעד
מנכ"ל חברת אינסוף, מומחה מוביל בתחום האסטרטגיה, שיווק ומדיה דיגיטאלית.
בעל ניסיון רב בעבודה עם מותגים בינלאומיים (לרבות בתחום הדנטלי והפארמה), חברות ישראליות מובילות וסטארטאפים ביצירת פעילויות המובילות לצמיחה עסקית משמעותית.
בשנת 2006 הקים את mobi - חברת פרסום חדשנית, מהסוכנויות הראשונות בעולם שהתמחו במובייל כמדיה ובחיבור בין ערוץ זה לערוצי הפרסום המסורתיים.
כותב ומרצה בנושאי חדשנת, דגיטל, שיווק, ביג דאטה ויזמות, מגיש פינה בנושא חדשנות וטכנולוגיה בערוצים 1 ו- 10 וב- YNET
מפגש 1. – בניית המותג
08:30 – 09:00 |
התכנסות והרשמה
|
09:00 – 10:30 |
יצירת המותג: · סיפור המותג · יצירת ערך · ייחודיות ובידול · ניתוח השוק ומתחרים
|
10:30 – 10:45 |
הפסקה
|
10:45 – 12:15 |
למה? דאטה! · כיצד הופכים את המידע העסקי השוטף לנכס ולכלי מנצח בשוק הדנטלי · היכרות עם שימושים מתקדמים בדאטה · פלטפורמות טכנולוגיות, יתרונות CRM מול ERP
|
12:15 – 12:30 |
הפסקה
|
12:30 – 13:45 |
חוויית הלקוח בעולם המוצרים הדנטליים: · מה היא "חוויית לקוח" ומדוע היא קריטית להצלחה עסקית? · מי הוא הלקוח הדנטלי שלי ואיזו חוויה אני רוצה ליצור אצלו? · זיהוי והגדרת הלקוח בשוק הדנטלי: מפיצים, רופאים, פציינטים · מסלול הלקוח · יצירת החוויה: מפיץ מול רופאים, רופאים מול פציינטים · השפעת עולם ה- B2C על עולם ה- B2B
|
13:45 – 14:00 |
תרגיל לסיכום המפגש |
מפגש 2. – כניסה לשווקים חדשים, קידום והשקת המוצר
08:30 – 09:00 |
התכנסות והרשמה
|
09:00 – 10:30 |
בניית הנכסים הדיגיטליים לחברות בתחום הדנטלי: · מובייל, וידאו, סושיאל ויצירת קהילה · זיהוי ערוצים וגופי מדיה מובילים בשוק הפוטנציאלי · יצירת תכנים ותוכנית תוכן · מוכנות ל- e-Commerce
|
10:30 – 10:45 |
הפסקה
|
10:45 – 12:15 |
כניסה לשוק דנטלי חדש: · גיוס מובילי דעה והפעלתם הנכונה · חיבור לאקדמיה · צוות ייעוץ מדעי/אקדמי · בניה והפעלת "אקדמיית המותג" · מתודיקת שירות ותמיכה
|
12:15 – 12:30 |
הפסקה
|
12:30 – 13:45 |
פיתוח עסקי: איתור מפיצים מתאימים בתחום הדנטלי וקידום הפעילות בשוק: · הגדרת האסטרטגיה הנכונה לשוק · זיהוי השחקנים המובילים בשוק הדנטלי ובחירת המתאימים לפניה · בניית מודל הפעילות · יצירת באזז שיווקי לקראת השקת הפעילות ובהשקה ניהול המפיץ הדנטלי: · תוכנית פעילות ויעדים · בניית תוכנית הכשרה לאנשי המכירות · בניית תוכנית הדרכות לרופאים, כנסים וימי עיון · בניית קיט שיווקי · ניטור השוק והפעילות בהתאם ליעדי החברה
|
13:45 – 14:00 |
תרגיל לסיכום המפגש |
300 שח לחברי מכון היצוא
450 ₪ לשאינם חברים
ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.
לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.
ההרשמה:
או
הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה לפני הארוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.
לפרטים נוספים: המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי, טל: 03-5142867/845/819/829, או פקס: 03-5142984.
אודות מכון היצוא
אודות מכון היצוא אנשי קשר דוחות כספיים טפסי הנהלת חשבונות לוח אירועים ופעילויות מן העיתונות פרסומים ותכנים שיווקיים הסדרי נגישותשירותי מכון היצוא
איתור שותפים עסקיים תערוכות בינלאומיות חברות פיתוח עסקי בינלאומי חונכים ליצוא ייעוץ בסחר הבינלאומי יצוא מקוון מידע ומודיעין תחרותי סיוע ליצואן המתחיל סקירות ונתונים כלכליים קשרי חוץחטיבת פיתוח עסקי
אגרוטק בטחון המולדת תעופה וחלל דנטל חדשנות ואקוסיסטם יין לייף סטייל מדיה דיגיטלית מובייל וערים חכמות מוצרי צריכה מזון ומשקאות מים מכשור ומחשוב רפואי סייבר על חטיבת פיתוח עסקי פודטק פינטק קולנוע, טלויזיה וחינוך קלינטק ותשתיות חכמות רכב, תחבורה חכמה ותעשיות מתקדמותהרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני לא תקין
לא הוזן דואר אלקטרוני
בעייה בשליחת הנתונים
נשלח בהצלחה
צרו קשר