מכון היצוא

שיווק דיגיטלי למנהלים B2B

לוח שנה
02/12/2019 09:00 AM 02/26/2019 02:00 PM שיווק דיגיטלי למנהלים B2B מכון היצוא, המרד 29, קומה 5,

12-26

פברואר
2019
לתאריכים המלאים
12
פברואר
יום ג'

סוג אירוע

סדנא

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11839

מיקום

מכון היצוא, המרד 29, קומה 5

תגית מחיר מחיר האירוע:   990 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   890 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

שיווק דיגיטלי למנהלים B2B

הרחב הכל

שיווק דיגיטלי למנהלים B2B

+

שינוי-רודף-שינוי, טכנולוגיה מתפתחת ומשתנה ולקוחות המשנים את התנהגותם. הלקוח שלנו נמצא באינטרנט והשיווק חייב שיעשה ברובו באינטרנט שם הלקוח מחפש, קורא, מגבש עמדה, לומד. ריבוי הכלים הדיגיטליים, אפליקציות חדשות לבקרים, רק מקשה על חברות וארגונים למקד את פעילותן.

בקורס יינתנו כלים פרקטיים תוך ראייה כוללת לצורך תכנון קמפיין פרסום מצליח באינטרנט שיביא תוצאות, מה לדרוש מאנשי המקצוע ואיך לפקח על עבודתם כדי שהפעילות הדיגיטלית תהיה אפקטיבית ותעזור לארגון לעמוד ביעדים העסקיים שלו.

מועד ומקום

+

שלושה מפגשים בימי ג': 12/02/19, 19/02/19, 26/02/19 בין השעות 09:00 – 14:00 במכון היצוא, רח' המרד 29, בית התעשיינים, קומה 5, ת"א.

מה בקורס?

+

• אלו כלים פרסומיים / פלטפורמות יש לבחור בהתאם ליעדים העסקיים: גוגל, פייסבוק, אאוטבריין, טבולה, לינקדאין, אינסטרגם

• איזה תשתיות דיגיטליות צריך כדי לנטר את הפעילות במדיה הדיגיטלית

• מתן כלים שיעזרו בקביעת תקציבי שיווק אפקטיביים בדיגיטל

• מתן כלים לפיקוח והערכה על ספקי דיגיטל

המרצים

+

זהר עמיהוד, מוביל עסקים בהצלחה באינטרנט במיוחד בתחום הפרסום והקידום באינטרנט, מוסמך פרסום ושותף בגוגל ((Google Partners, בעל תואר שני במינהל עסקים, מחברם של ספרי מחשבים רבי-מכר. מרצה במכללה למינהל ראשון לציון, האקדמאית אונו והאוניברסיטה הפתוחה.

אבישי פרוינד, מייסד ובעלים של לוגוס שיווק באינטרנט, מומחה לשיווק, פרסום וקידום ברשת. מייעץ ומלווה גופים מוסדיים וגורמים פרטיים בכל הקשור למדיום האינטרנטי. מקצוען מוסמך ע"י גוגל Google Advertising Professional, מרצה בכיר באוניברסיטאות ומכללות העוסק בהוראת השיווק באינטרנט וטכנולוגיות WEB. מוסמך במינהל עסקים (MBA) ביה"ס לניהול של הפקולטה להנדסה, אוניברסיטת בן גוריון, באר שבע.

בתכנית

+

מפגש ראשון 12.2.19


• אתר האינטרנט – מבנה אתר המשרת את מטרות הארגון, שפות, אמצעי צור קשר
• GDPR ונגישות
• מובייל
• מהירות אתר
• אתר מאובטח https
• ניטור האתר - אנליטיקס
• שיפור יחס ההמרה CRO

מפגש שני 19.2.19


• כלים מרכזיים ליצירת תנועה לאתר
• שיטות תמחור של מודעות
• היכרות עם יכולות מערכת הפרסום של גוגל, פייסבוק ו-אינסטגרם

מפגש שלישי 26.2.19


• תוכן שיווקי outbrain, taboola,
• לינקדאין אורגני וממומן

יועבר על ידי אבישי פרוינד

דמי השתתפות

+

דמי השתתפות ל-3 מפגשים: 990 ש"ח
ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות.

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון

לתשומת לב!
על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

ההרשמה

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי,

טלפון: 5142819/845/829 – 03

אימיילanato@export.gov.il 

את ספח ההרשמה יש לשלוח בצירוף התשלום כמבוקש, לפקודת מכון היצוא.
הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר תשלום.

טעינה

אירוע השבוע