מכון היצוא

הרוטב הסודי: שימוש בכלים פסיכולוגיים בשיווק B2B

לוח שנה
Outlook Google (online)

04

פברואר
2021
לתאריכים המלאים
04
פברואר
יום ה'

סוג אירוע

וובינר

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

13823

מיקום

וירטואלי

תגית מחיר מחיר האירוע:   חינם

לעלויות ופרטים נוספים, אנא צרו קשר

לבקשת מידע נוסף

הרוטב הסודי: שימוש בכלים פסיכולוגיים בשיווק B2B

הרחב הכל

הרוטב הסודי: שימוש בכלים פסיכולוגיים בשיווק B2B

+

   

מועד: יום חמישי 4.2.21 בין השעות 11:00 – 12:00

מה במפגש:

בין אם אתם מוכרים תוכנת CRM על גבי שלט חוצות, ציוד משרדי דרך עמוד נחיתה, או יריעות בטון על ידי עבודת SEO, תמיד יש בדיוק, אבל בדיוק, בן אדם אחד איתו התוכן השיווקי שלכם מנהל דיאלוג ישיר.

אותו אדם, כמו כל אדם, מונע מהרבה אלמנטים. הגיון הוא אחד מהם. פחד מטעויות, תגובה אינסטנקטיבית למילים שבחרת ואפילו רמת רעב. כולם משחקים תפקיד מהותי בהחלטה שלו להיות, או לא להיות לקוח.

לכל בחירה שאדם עושה יש שתי סיבות: הסיבה הטובה והסיבה האמיתית. בפער ביניהן נמצאת הכלכלה ההתנהגותית. המודעות לפסיכולוגיה שמניעה את הלקוחות שלכם מאפשרת לכם לשווק טוב יותר. בפער.

הצטרפו לוובינר של שעה שייתן לכם תובנות על האופי האנושי, תיאורי מחקרים מרתקים שבבסיס אותן תובנות, שישה כלי שיווק ברורים מעולם הכלכלה ההתנהגותית ודוגמאות מעשייה בפועל. את התובנות תוכלו ליישם לטובת האסטרטגיה של החברה מרגע שהארוע הסתיים.

אנא שימו לב. הוובינר לא יוקלט (המצגת תשותף)

בתוכנית:

• האם הלקוחות שלכם באמת רוצים את הטוב ביותר?
• עם איזה טיעון אי אפשר להתווכח?
• מה נעדיף, להרוויח אלף שקלים או לא להפסיד אותם?
• האם "שיווק דיגיטלי מבוסס דאטה" עדיין נותן לכם יתרון אמיתי על המתחרים שלכם?
• למה עדיף לשאול שאלת סקר קצרה, לפני מילוי טופס ליד?
• בדיאלוג עם לקוח האם כדאי לציין את המחיר ראשון, או אפילו לפני שהנושא עולה?
• ועוד....

קהל היעד

כל מי שיש לו יד באסטרטגיה של חברה בדגש על סטרטאפיסטים וSMBs. אנשי שיווק בכל הגדלים והצורות. וסקרנים...

המרצה:
דניאל רבנר – מנכ"ל Ravner – Marketing Innovation סוכנות שיווק בינלאומי עבור סטרטאפים וחברות קטנות ובינוניות בתצורת "מחלקת שיווק “outsourced. במסגרת עבודתו דניאל משמש כCMO בפועל במספר סטרטאפים וחברות בינלאומיות וחולש על כל תחומי השיווק, מהמיתוגי והקריאטיבי ועד לדיגיטלי והאנליטי.

בנוסף, דניאל הוא היזם של הסטרטאפ החברתי זוכה פרסים theperspective.com - אתר שמציג שני צדדים של כל סיפור ומשתמש במתודות פסיכולוגיות על מנת לעקוף הגנות לדעות שונות משל הקורא.

בעברו שימש כמנהל מחלקת הדיגיטל בארמוזה פורמטס. כסמנכ"ל התוכן בחברת התוכן והניו מדיה THEBOX, כמנהל הקריאטיב בחברת הקרוס מדיה Screenz. נבחר כאחד מבין 40 עד 40 הצעירים המבטיחים בעולם העסקים הישראלי מטעם גלובס.

מרצה בארץ ובעולם בענייני תרבות דיגיטלית, כלכלה התנהגותית ואסטרטגיה שיווקית.

לאתר המרצה לחצו כאן

המפגש ללא עלות - ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש

יום לפני מועד המפגש, ישלח מייל עם קישור הכניסה

טעינה