מכון היצוא

סדנה בת שני מפגשים: חדשנות שיווקית לחברות בשוק מוצרי הצריכה הגלובלי

לוח שנה
06/30/2019 06:00 AM 07/08/2019 11:00 AM סדנה בת שני מפגשים: חדשנות שיווקית לחברות בשוק מוצרי הצריכה הגלובלי בסדנה נערוך היכרות עם מתודיקת ,"THE GROWTH FACTOR" נכיר מושגים וכלים מתקדמים בעולם השיווק החדש מכון היצוא, המרד 29, קומה 5,

08-30

יוני-יולי
2019
לתאריכים המלאים
30
יוני
יום א'

סוג אירוע

סדנא

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11817

מיקום

מכון היצוא, המרד 29, קומה 5

תגית מחיר מחיר האירוע:   650 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   480 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

סדנה בת שני מפגשים: חדשנות שיווקית לחברות בשוק מוצרי הצריכה הגלובלי

הרחב הכל

סדנה בת שני מפגשים: חדשנות שיווקית לחברות בשוק מוצרי הצריכה הגלובלי

+

מה בסדנה?

בסדנה נערוך היכרות עם מתודיקת ,"THE GROWTH FACTOR"  נכיר מושגים וכלים מתקדמים בעולם השיווק החדש: ביג דאטה, קאנבס, RTM, חוויית לקוח, מסע לקוח ,CRM יצירת נכסים דיגיטליים וכן כלים דיגיטליים ופלטפורמות טכנולוגיות המסייעים ליצירת מודעות למותג, הגברת המכירות וכניסה לפעילות מצליחה בשווקים הגלובליים.

 

מטרת הסדנה:

לומדים מהגדולים: מה ניתן ללמוד וליישם מאמזון, נייקי, אפל, קוקה-קולה סודה סטרים ועוד?

הקניית ידע וכלים מעשיים לחברות ויצואנים ישראלים בתחום מוצרי הצריכה הרוצים לעבור לצמיחה עסקית וליצור לעצמם יתרון משמעותי בשווקים בינלאומיים.

 

על המרצה:

מר גיא עמיעד, מנכ"ל חברת אינסוף, מומחה מוביל בתחום האסטרטגיה, שיווק ומדיה דיגיטלית.

בעל ניסיון רב בעבודה עם מותגי צריכה בינלאומיים ), חברות ישראליות מובילות וסטארטאפים ביצירת פעילויות המובילות לצמיחה עסקית משמעותית.


בשנת 2006 הקים את mobi - חברת פרסום חדשנית  מהסוכנויות הראשונות בעולם שהתמחו במובייל כמדיה ובחיבור בין ערוץ זה לערוצי הפרסום המסורתיים.

כותב ומרצה בנושאי חדשנות, דיגיטל,, שיווק, ביג דאטה ויזמות, מגיש פינה בנושא חדשנות וטכנולוגיה בערוצים 1 ו- 10 וב- YNET.

 

בתכנית

+

30.6.2019 מפגש ראשון – בניית המותג

08:30 – 09:00 התכנסות והרשמה

09:00 – 10:30 הבסיס לפעילות - יצירת מודעות למותג:
● מי הוא הלקוח?
● סיפור המותג וסטוריטלינג
● יצירת ערך
● ייחודיות ובידול
● ניתוח השוק ומיתחרים
● ערוצי הפצה

10:30 – 10:45 הפסקה

10:45 – 11:30 תרגיל 1: ניתוח המותג

11:30 – 12:15 למה? דאטה!
● כיצד הופכים את המידע העסקי השוטף לנכס ולכלי שיווקי מנצח
● היכרות עם שימושים מתקדמים בדאטה
● פלטפורמות טכנולוגיות, יתרונות CRM
● RTM

12:15 – 12:30 הפסקה

12:30 – 13:45 מסע הלקוח – יצירת יתרון באמצעות יצירת חווית לקוח
● מה היא "חוויית לקוח" ומדוע היא קריטית להצלחה עסקית?
● מי הוא הלקוח שלי ואיזו חוויה אני רוצה ליצור אצלו?
● זיהוי והגדרת הלקוחות השונים
● יצירת החוויה: חברה מול מפיצים, מפיצים מול לקוחות
● השפעת עולם ה- B2C על עולם ה- B2B
● מסע הלקוח

13:45 – 14:00 תרגיל 2 לסיכום המפגש


8.7.2019 מפגש שני – יצירת נכסים דיגיטליים וחדשנות שיווקית


08:30 – 09:00 התכנסות והרשמה

09:00 – 10:30 יצירת הנכסים הדיגיטליים לחברות בתחום מוצרי הצריכה:
● היכרות עם הפלטפורמות המרכזיות וזיהוי נקודות יתרון בכל אחת מהן
● ערוצי מובייל, וידיאו, סושיאל מדיה, מובילי דעה ומשפיענים
● כיצד נזהה ערוצים וגופי מדיה מובילים בשוק הפוטנציאלי?
● מזרח – מערב, הבדלים בפעילות הדיגיטלית , לוקאליזציה
● אנליטיקס למתחרים
● מוכנות ל- e-Commerce והכרות עם השחקנים המובילים

10:30 – 10:45 הפסקה

10:45 – 11:30 יצירת שיחה - הובלה באמצעות תוכן וקהילה:
● "אקדמיית המותג"
● יצירת תוכן
● אירוע דיגיטלי ויצירת מעגלי שיחה

11:30 – 12:30 תרגיל 3: דיגיטל – המתחרים ואני

12:30 – 13:00 הפסקה

13:00 – 14:00 תרגיל חשיבה לחדשנות - כלים לחדשנות שיווקית ותכנון מתקדם
● Design Thinking - איך רצים מהר ומתכננים נכון?
● Empathy Map – כלי ליצירת פרסונת לקוח
● מודל הקאנבס – יצירת תכנית עבודה בעולם משתנה

14:00 – 14:30 סיכום הסדנה

דמי השתתפות לשני המפגשים

+

480 ש"ח לחברי מכון היצוא 
650 ש"ח לשאינם חברים

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון


ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.

לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

לפרטים נוספים

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי,

טלפון:03-5142819/845,

אימיילanato@export.gov.il

טעינה

אירוע השבוע