מכון היצוא

המשפך השיווקי - המרת מבקרים ללקוחות

לוח שנה
Outlook Google (online)

20

אוקטובר
2021
לתאריכים המלאים
20
אוקטובר
יום ד'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

14763

מיקום

תגית מחיר מחיר האירוע:   290 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   200 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

המשפך השיווקי - עקרונות המרת מבקרים ללקוחות

הרחב הכל

המשפך השיווקי - עקרונות המרת מבקרים ללקוחות

+

The Marketing Funnel: Conversion

עקרונות המרת מבקרים ללקוחות 

מפגש אונליין שני בסדרה בת 3 מפגשים

בנושא המשפך השיווקי 

20.10.21   |    09:00 – 12:30

מה במפגש?
במפגש זה נלמד איך להמיר (Convert) מבקרים שמגיעים לאתר ללקוחות משלמים ובתדירות גבוהה יותר. הידעת שעולה פי 5 להביא לקוח לאתר מאשר להמיר אותו? בואו נלמד על כלים חינמיים ובתשלום. את כל הסודות איך להמיר מבקרים בצורה מתוחכמת ויעילה עם כמה שפחות משאבים

בשים דגש על מענה על היעדים העסקיים של הארגון. נלמד איך לשזור חוויית משתמש, פרסונליזציה והגדלת היעדים העסקיים יחדיו.

הרצאה מושלמת לכל הרוצים להגדיל את מספר הלקוחות שלהם הן בארץ והן בחו”ל. 

קהל היעד

האירוע מיועד למנהלים/ות, אנשי שיווק, CRO, בעלי אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות מקוונות, יצואנים, יבואנים הן ברמה התחלתית והן ברמה מתקדמת. 

המרצה:
רועי סורצקי
מנכ“ל ומייסד חברת twik - חברת הייטק ישראלית זוכת פרסים בעלת מערכת לפרסונליזציה אוטומטית והגדלת מכירות והכנסות של אתרי מסחר מקוון באלפי אתרים בארץ ובעולם.  יזם סדרתי ומנטור לאנשי עסקים, בעל 25 שנות ניסיון בתעשייה ומרצה מוביל באוניברסיטאות ומכללות. 

בתכנית:

  • עקרונות מהמפגש הקודם בקצרה
  • עכשיו כשיש מבקרים באתר מה השלב הבא?
  • הגדרת היעדים העסקיים של הארגון והלימה למבנה ותצורת האתר
  • מה זה המרה ואחוז המרה - Conversionו- Conversion Rate
  • מה זה מומחה המרה - CRO – Conversion Rate Optimization
  • איך מגדילים את ההמרות באתר ומורידים את העלות להמרה
  • מה תפקיד חוויית המשתמש ומסע הלקוח בהמרת מבקרים
  • מהו החזר על השקעה (ROI) והחזר על קמפיינים פרסומיים (ROAS) ואיך להציב יעדים נכונים
  • שמירת פרטיות בעידן ללא קוקיז - הסכמת פרטיות, R, CCPA, ICO, COOKIESGDP
  • מה זה AB Testing ו (MVT (Multivariant Testing ואיך מגדילים איתם המרות
  • מה זה פרסונליזציה ופרסונליזציה אוטומטית (Personalization, Personalization Automation) ואילו כלים יש בשוק
  • מה ההבדל בין UI, UXו- CX ואיך משפרים אותם על מנת להגדיל המרות
  • איך מגדילים את גודל ההזמנה הממוצע (ה- (AOV - Average Order Value
  • בהרצאה נלמד על מושגים: MarTech, AdTech, AI – Artificial Intelligence, ML – Machine Learning 

המפגש הבא והאחרון בסדרה יהיה:

9.11.21   -   - Retention שימור לקוחות,  09:00 עד 12:30

עלות הסדרה כולה:   540 ₪  לחברי מכון, 780 ₪ למי שאינם חברים 

עלות כל מפגש בנפרד:  200 ₪  לחברי מכון, 290 ₪  למי שאינם חברים 

לפרטים נוספים ולהרשמה:

המכללה ליצוא ושיווק בין-לאומי,
טלפון: 03-5142934/845/819/867 או בפקס: 03-5142984,

ניתן להירשם בהרשמה מקוונת ב- 5% הנחה (בתשלום בכרטיס אשראי בלבד) באתר מכון היצוא. 

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים ימים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

טעינה