מכון היצוא

בניית אסטרטגיה שיווקית חברתית בשעת מבחן

לוח שנה
Outlook Google (online)

19

אוגוסט
2020
לתאריכים המלאים
19
אוגוסט
יום ד'

סוג אירוע

וובינר

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

13568

מיקום

תגית מחיר מחיר האירוע:   חינם

לעלויות ופרטים נוספים, אנא צרו קשר

לבקשת מידע נוסף

וובינר מיוחד – ישיר מארה"ב - בניית אסטרטגיה שיווקית חברתית בשעת מבחן

הרחב הכל

וובינר מיוחד – ישיר מארה"ב - בניית אסטרטגיה שיווקית חברתית בשעת מבחן

+

וובינר מיוחד – ישיר מארה"ב

בניית אסטרטגיה שיווקית חברתית
בשעת מבחן

מסרים שיווקיים בתקופת הקורונה, Black Lives Matter
ואי יציבות פוליטית

יום רביעי, 19.08.2020 בין השעות 17:00-16:00

מה בוובינר?
חברות רבות ניצבות בפני האתגר לתקשר עם הקהל שלהן בתקופה הנוכחית. הן צריכות לנווט במים סוערים של אי ודאות פוליטית, כלכלית ורפואית, צרכנים ביקורתיים המודעים למסרים ושינויים בדעת הקהל. אסטרטגיה שיווקית חברתית בתקופה כזו צריכה להיות מותאמת לקהילה ולשמר את הערך הייחודי של המותג עבור לקוחותיו בו זמנית.

בתוכנית:

• מהן המגמות הקיימות בשיח המשברי כיום?
• כיצד לגבש את המשמעות של המגמות הקיימות עבור המותג?
• מה ההבדל בין אסטרטגיה שיווקית לאחריות חברתית ואיך לשלב בין השתיים בזמן משבר?
• איך מגשרים על הפער בין השיח המשברי הישראלי לבין מקבילו האמריקאי?

המרצה:
דוקטור שני הורוביץ-רוזן היא יועצת תקשורת אסטרטגית הפועלת בישראל ובארה"ב ומרצה לתקשורת ותרבות ב- Montclair State University. שני מומחית בתקשורת ושינוי חברתי ועובדת עם מנהלים, חברות ועמותות על בניית הסיפור התקשורתי שלהם. שני היא אמריקנופילית ובעלת ניסיון של עשור במחקר, ייעוץ וזיהוי מגמות, כותבת בלוג מקצועי על תקשורת, חברה, מגדר ופילנתרופיה ומפרסמת מאמרים בעיתונות ובכתבי עת אקדמיים בישראל ובארה"ב.

הוובינר הוא ללא תשלום, אך יש להירשם מראש

לפרטים נוספים ולהרשמה:
המכללה ליצוא ולשיווק בין-לאומי, 
טלפון: 03-5142819/845/934/867
אימיילanato@export.gov.il

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים ימים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

יומיים לפני מועד הוובינר, ישלח מייל עם קישור הכניסה.

על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

טעינה