מכון היצוא

יצירה וניהול מותגים בינ"ל מבוססי הבטחת ערך

לוח שנה
Outlook Google (online)
20
מאי
יום ה'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

14111

מיקום

תגית מחיר מחיר האירוע:   330 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   270 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

יום עיון אונליין: יצירה וניהול מותגים בינ"ל מבוססי הבטחת ערך

הרחב הכל

יום עיון אונליין: יצירה וניהול מותגים בינ"ל מבוססי הבטחת ערך

+

מועד: יום ה', 20.05.2021, בין השעות 10:00-13:00

גם בימים כתיקונם, הנחת היסוד בבסיס כל אסטרטגיית שיווק היא כי אמנות השיווק היא בעצם אמנות בניית המותג. אם המוצר או השירות שלך אינו משווקים כמותג, הם יחשבו בעיני הלקוחות כמוצר אחוד (קומודיטי) ומה שיקבע אז יהיה המחיר.
בימים אלו של חוסר ודאות כאשר המפגש האישי עם לקוחות וההשתתפות בתערוכות ובכנסים מקצועיים נעלמה ממפת התקשורת השיווקית – החשיבות של הבטחת ערך חדה ומדויקת שמהווה בסיס למיצוב המוצר ואופן ניהול המותג עולה לאין שיעור. מנכ"לים ומנהלי שיווק של חברות B2B ו- B2C כאחד חייבים לדייק ולנהל את המותג על בסיס יום-יומי ולכן, זה הזמן להבין טוב יותר את תהליך יצירת המותג ועקרונות הניהול שלו.
אתגר היצירה והניהול של מותג בין לאומי יעמוד במרכז יום העיון שישלב בין מודלים יישומיים לחשיבה שיווקית, כלי יצירה מבוססי חשיבה עיצובית אשר יודגמו ויומחשו באמצעות דוגמאות של יצירת מותגים בין לאומיים למוצרי צריכה ומוצרים טכנולוגיים.

בתוכנית:
חלק ראשון – דמיון והשראה: 

• בין עיצוב לאמנות
• בין יצירתיות לחדשנות
• בין מוצר למותג

חלק שני – חשיבה שיווקית מוכוונת מותג:
• הפסיכולוגיה של השיווק: בניית פרופיל עומק של קהל היעד באמצעות מודל ה- Persona Grata.
• האנתרופולוגיה של השיווק: הגדרת כמותית ואיכותנית של קהל היעד; שבט המשתמשים במותג.
• הקסם של השיווק: ניסוח הצעת ערך ייחודית באמצעות מודל Marketing on Canvas .

חלק שלישי – יצירה וניהול מותג:
• סמלי המותג: שם, צבע, לוגו ותמונה
• חוויית המותג: חוויה רגשית המרחיקה לכת מעבר למוצר
• תקשורת שיווקית של מותגים בין לאומיים בדגש על אינטרנט, רשתות חברתיות

ובסוף היום המשתתפים, מנהלים כלליים, מנהלי שיווק, מכירות ומרקום יצאו בסוף היום כשהם מצוידים בכלים מעשיים ובשיטות עבודה חדשניות ליצירת יתרון תחרותי והגדלת רווחיות גולמית.

המרצה:
אלירון טובי הוא רב אמן בעיצוב מערכי אסטרטגית שיווק, בניסוח הצעות ערך וביצירת מותגים. מרצה לחשיבה שיווקית בפקולטה לעיצוב ב – HIT ומחבר "קסם השיווק" ללימוד חווייתי של אמנות השיווק. אלירון הוא יו"ר דירקטוריון חברת FM OPTICS ושותף בכיר בחברת הייעוץ AGRIQUALITY. במהלך שנות עבודתו הייתה לאלירון הזכות לחתום את שמו על עשרות רבות של מהלכי שיווק פורצי דרך דוגמת אסטרטגיית המותג של החברות הגלובאליות נטפים, אבן קיסר ו- Enzymotec , מיצוב ושיווק בין לאומי של הרכב החשמלי החדש של אפיקים ומהפיכת שמן הזית של מסיק קיבוץ מגל. אלירון שואב השראה ונעזר בהשכלה ובידע שלו במדעי ההתנהגות ובמנהל עסקים, באהבתו לעיצוב ואמנות הקסמים.

דמי השתתפות:
270 ₪ לחברי מכון היצוא
330 ₪ לשאינם חברים
5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.

לתשומת לבכם:
• ההרשמה והתשלום לאירוע הם אישיים, פר משתתף/ת, ואין להעביר או לשתף את קישור ההתחברות לאירוע עם גורמים נוספים בחברה או מחוצה לה.
• קישור לאירוע יישלח לנרשמים יומיים לפני האירוע.

לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

ההרשמה:
הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

לפרטים נוספים:
המכללה ליצוא ולשיווק בינלאומי,
טלפון: 03-5142867/845/819/829

טעינה