מכון היצוא

קורס eCommerce למנהלים

לוח שנה
Outlook Google (online)

27-08

ספטמבר-אוקטובר
2020
לתאריכים המלאים
08
ספטמבר
יום ג'

סוג אירוע

קורס

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

12752

מיקום

תגית מחיר מחיר האירוע:   1600 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   1300 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

קורס אונליין - eCommerce למנהלים - כל מה שמנהל חייב לדעת

הרחב הכל

קורס אונליין - eCommerce למנהלים - כל מה שמנהל חייב לדעת

+

7 מפגשים בימי שלישי, בין השעות 17:00 - 20:00

החל מ- 8.09.2020 ועד 27.10.2020

משבר הקורונה הכריח את הצרכנים לעבור לרכישה מקוונת והאיץ מעבר של ספקים רבים לפתוח ערוצי מכירה אונליין.

עכשיו זאת עובדה: בשנים הקרובות המסחר האלקטרוני יתפוס את רוב נפח הפעילות של העסקים. אפשרויות המסחר האינטרנטי הולכות ומשתכללות ובמקביל הצרכנים מעדיפים להעביר את הקניות לאונליין והמשמעות היא שעסק ללא נוכחות ואפשרות מכירה באינטרנט עלול להיעלם מהשוק.

נוכחות אונליין רלבנטית עכשיו יותר מתמיד ותסייע לכם להגיע לשווקים רבים בעולם.

אל תישארו מאחור. בעזרת כלים נכונים והכוונה מקצועית תוכלו לבנות, ליישם ולשכפל הצלחות, לדעת למתג אתכם ולבנות או לשדרג פלטפורמה למסחר eCommerce בארץ ובעולם.

מה יקנה לך הקורס?
• ידע רב, עדכני ומעשי שיאפשר לך להבין, לעבוד נכון ולהצליח בעולם מרתק זה.
• הלימודים יתקיימו בקבוצה קטנה המאפשרת התמקדות בצרכים הספציפיים של כל משתתף.
• לכל משתתף יוענקו 2 ש' יעוץ אישי שלא במסגרת הקבוצה!

המרצה:
מר ניר זיגדון, יזם, מומחה במסחר אלקטרוני וניהול חנויות בזירות המסחר המקוונות השונות, עם התמקצעות בזירת אמזון. מומחה בהכוונה וליווי חברות במעבר שלהן ממכירה לעסקים בלבד (B2B) למכירה ללקוחות קצה (B2C) על-גבי פלטפורמות המסחר האלקטרוני.

בתכנית הלימודים:
• מבוא למסחר אלקטרוני –
מה זה מסחר אלקטרוני? מה זה מסחר אלקטרוני? מאיפה הכול התחיל? מושגי יסוד שכל מנהל צריך לדעת
מה למדנו מהצרכן הדיגיטלי?
• זירות מסחר - Marketplace-
איפה אנחנו צריכים למכור? העקרונות של זירות המסחר, השוואה בין EBAY- AMAZON- ETSY,
כלים לניתוח זירת מסחר – כיצד נבחר את הכי מתאימה לנו? עיקרון הבידול.
• בחירת פלטפורמה לחנות חיצונית –
מה המערכת הכי מתאימה לנו? הסבר על מערכות לחנויות סחר, השוואה בין מערכות סגורות Shopify Vs Wix, השוואה בין מערכות פתוחות WordPress Vs Magento
• איפה לשווק -
הבנת ערוצי קידום החנות, איך לבחור, איפה נכון לקדם, כיצד לבחור את חברת הקידום ומה לדרוש ממנה,
איפה הלקוחות שלנו מסתובבים? השוואה בין גוגל, פייסבוק, אינסטגרם - ההבדלים בין הצרכנים,
משפך המכירות ב Online – כיצד נפיק מידע שיוביל לרווחיות?
• שרשרת האספקה -
כל הטעויות בבניית שרשרת אספקה לא נכונה, שרשרת אספקה לחו"ל, מחסנים קדמיים ואחוריים,
בחירת ספקים לוגיסטיים, מה למדנו מהיפנים ?
• פיננסי -
בנית תמחור נכון ל Online, דרכים לקבלת הכסף, טעויות פיננסיות נפוצות, כתיבת תוכנית עסקית לפעילות סחר אונליין
• טעויות נפוצות של עסקים במסחר אלקטרוני וכיצד להכין את העסק שלנו
הכנת מערך שירות הלקוחות, קביעת מדיניות החזרה, הכנה, תיאור וצילום המוצר לאינטרנט, בחירת קבלני משנה מתאימים, טעויות נפוצות ומקרי בוחן, צידה לדרך.

לכל משתתף יוענקו 2 שעות ייעוץ אישי שלא במסגרת הקורס!
(מתחילת הקורס עד סוף 2020)

דרישות הקורס:
השתתפות במינימום 80% ממפגשי הקורס

לעומדים בדרישות הקורס תינתן תעודת גמר מטעם מכון היצוא

דמי השתתפות:
לחברי מכון היצוא –1,300 ₪
ללא חברי מכון – 1,600 ₪

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון


ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות.
• על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

לתשומת לב!
• פתיחת הקורס מותנית במספר מינימלי של משתתפים בכפוף לתנאי המכללה ליצוא ושיווק בינלאומי.
• דמי הרשמה 250 ₪ לא יוחזרו בכל מקרה (למעט אי פתיחת הקורס), בהתאם לתנאי התקנון
• התכנים ניתנים כמידע כללי ויתכנו בהם שינויים בהתאם לשיקולים מקצועיים

להרשמה ופרטים נוספים:
המכללה ליצוא ולשיווק בינלאומי, 
טלפון: 5142831 – 03
אימיילoksanas@export.gov.il

טעינה