מכון היצוא

הבאת מבקרים ומשתמשים לאתר

לוח שנה
Outlook Google (online)

06

אוקטובר
2021
לתאריכים המלאים
06
אוקטובר
יום ד'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

14762

מיקום

תגית מחיר מחיר האירוע:   290 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   200 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

המשפך השיווקי - הבאת מבקרים ומשתמשים לאתר

הרחב הכל

המשפך השיווקיהמשפך השיווקי - הבאת מבקרים ומשתמשים לאתר

+

The Marketing Funnel: Acquisition

הבאת מבקרים ומשתמשים לאתר 

מפגש אונליין ראשון בסדרה בת 3 מפגשים

בנושא המשפך השיווקי 

יום רביעי   6.10.21   |    09:00 – 12:30

מה במפגש?
במפגש זה נכיר את כל הדרכים להבאת מבקרים, משתמשים ולידים (MQL, SQL, Opportunities) לנכסים הדיגיטליים בכל הדרכים הגלויות והנסתרות ובעזרת כלים חינמיים וממומנים.

בין השאר נדבר על קידום אורגני וממומן (SEO, PPC), קידום ושיווק ברשתות חברתיות,
Content Marketing,  Email Marketing, יחסי ציבור ומשפיענים וכן על אופטימיזציית אתר,
Onsite / Offsite, בניית קישורים חיצוניים ופנימיים ועוד.

הרצאת חובה לכל ארגון שרוצה לקבל ידע וכלים ממומחה שיווק בעל 25 שנה בתעשייה - במיוחד לפני רבעון רביעי וחגי הקניות שבפתח. 

קהל היעד

האירוע מיועד למנהלים/ות, אנשי שיווק, CRO, בעלי אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות מקוונות, יצואנים, יבואנים הן ברמה התחלתית והן ברמה מתקדמת. 

המרצה:

רועי סורצקי מנכ“ל ומייסד חברת twik - חברת הייטק ישראלית זוכת פרסים בעלת מערכת לפרסונליזציה אוטומטית והגדלת מכירות והכנסות של אתרי מסחר מקוון באלפי אתרים בארץ ובעולם.  יזם סדרתי ומנטור לאנשי עסקים, בעל 25 שנות ניסיון בתעשייה ומרצה מוביל באוניברסיטאות ומכללות. 

בתכנית:

  • העסק והמשפך השיווקי החל מרמת המבקר ועד לרמת הלקוח הממליץ
  • מהו Acquisition(הבאת לקוחות) ואיך הוא מתחיל את המשפך השיווקי
  • SEO - כלים אורגניים לרכישת לקוחות
  • PPC - כלים ממומנים לרכישת לקוחות
  • אופטימיזציה של האתר - הן פנימית ברמת הקוד והן חיצונית (C+UX)
  • Onsite, Offsite ובניית קישורים לאתר
  • שיווק ברשתות חברתיות כולל מקצועיות
  • שיווק באימיילים והגדלת הנרשמים לתפוצת ניוזלטרים
  • שיווק משפיענים (Influencers)
  • PR - שיווק ויחסי ציבור
  • Content Marketing - שיווק מבוסס תוכן 
  • פרמטרים ומטריקות למדידת תוצאות ושיפורם
  • בהרצאה נלמד על כלים חינמיים ובתשלום וכן טכנולוגיות באינטרנט

המפגשים הבאים בסדרה:

מפגש שני – עקרונות המרת מבקרים ללקוחות –יום שני 20.10.2021 

מפגש שלישי – שימור לקוחות – יום שני 9.11.2021  

עלות הסדרה כולה:   540 ₪  לחברי מכון, 780 ₪ למי שאינם חברים 

עלות כל מפגש בנפרד:   200 ₪  לחברי מכון, 290 ₪  למי שאינם חברים 

לפרטים נוספים:
המכללה ליצוא ושיווק בין-לאומי,
טלפון: 03-5142934/845/819/867 

לינק לזום ישלח יומיים לפני מועד המפגש 

להרשמה: 

  • להרשמה לכל שלושת המפגשים, אנא פנו אל אורלי דובדבני בדוא"ל orlyd@export.gov.il טלפון: 03-5142934 
  • למפגשים בודדים הרשמה מקוונת באתר מכון היצוא. ( 5% הנחה לכל מפגש)

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

 

טעינה