מכון היצוא

המשפך השיווקי

לוח שנה
Outlook Google (online)

06

אוקטובר
2021
לתאריכים המלאים
06
אוקטובר
יום ד'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

14762

מיקום

וירטואלי

תגית מחיר מחיר האירוע:   290 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   200 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

המשפך השיווקי

הרחב הכל

המשפך השיווקי

+

מפגש אונליין ראשון בסדרה בת 3 מפגשים 

יום שני  6.10.21   |    09:00 – 12:30

 מה במפגש?
ה-Marketing Funnel הוא אבן היסוד בכל ארגון ומקשר אליו גורמים רבים אשר כולם במעגל מקבלי ההחלטות. במפגש זה נבין כיצד ניגשים למשפך השיווקי, איך בונים אותו, מי הם ה Stakeholders, איך מזינים את המשפך בלידים (MQL, SQL) ואיך יוצרים Opportunities. נדבר על תהליך של אופטימיזציה למשפך ואיך הוא משתפר בכל פעם יחד עם הארגון. 

קהל היעד
האירוע מיועד למנהלים/ות, אנשי שיווק, CRO, בעלי אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות מקוונות, יצואנים, יבואנים הן ברמה התחלתית והן ברמה מתקדמת. 

המרצה:
רועי סורצקי
מנכ“ל ומייסד חברת Twik - חברת הייטק ישראלית זוכת פרסים בעלת מערכת לפרסונליזציה אוטומטית והגדלת מכירות והכנסות של אתרי מסחר מקוון באלפי אתרים בארץ ובעולם.  יזם סדרתי ומנטור לאנשי עסקים, בעל 25 שנות ניסיון בתעשייה ומרצה מוביל באוניברסיטאות ומכללות. 

להקלטת וובינר המבוא לסדרת המשפך השיווקי לחצו כאן

בתכנית:

  • Marketing Funnel - משפך שיווקי
  • מהם השלבים במשפך השיווקי ואיך מבקרים עוברים בו החל מרמת הצופה ועד לרמת הלקוח הממליץ
  • דרכים לבניית המשפך השיווקי
  • דרכים להאצת המעבר בין השלבים
  • היחידות הארגוניות המשתתפות ותפקידה של כל אחת
  • מושגים כגון: MarTech, AdTech, AI – Artificial Intelligence, ML – Machine Learning
  • מהו Acquisition (רכישת לקוחות) ואיך הוא מתחיל את המשפך השיווקי
  • כלים חינמיים לרכישת לקוחות ותפקידם במשפך השיווקי
  • כלים ממומנים לרכישת לקוחות ותפקידם במשפך השיווקי
  • מה תפקיד הרשתות החברתיות במשפך השיווקי
  • מהו קידום אורגני ואיך הוא תורם למשפך השיווקי
  • מהו קידום ממומן ומה תפקידו במשפך השיווקי
  • איך ממנפים כל ערוץ שיווקי במשפך הארגוני
  • שמירת פרטיות בעידן ללא קוקיז - פרטיות, R, CCPA, ICO, COOKIESGDP
  • Personalization, Personalization Automation, MVT/AB
  • איך מודדים את המשפך השיווקי
  • מבוא לשלב המרת המבקרים באתר לכדי לקוחות

המפגשים הבאים בסדרה: 

מפגש שני – עקרונות המרת מבקרים ללקוחות –יום שני 20.10.2021 

מפגש שלישי – שימור לקוחות – יום שני 9.11.2021  

עלות הסדרה כולה:   540 ₪  לחברי מכון, 780 ₪ למי שאינם חברים 

עלות כל מפגש בנפרד:   200 ₪  לחברי מכון, 290 ₪  למי שאינם חברים  

לפרטים נוספים:
המכללה ליצוא ושיווק בין-לאומי, טלפון: 03-5142934/845/819/867 

לינק לזום ישלח יומיים לפני מועד המפגש 

להרשמה: 

  • להרשמה לכל שלושת המפגשים, אנא פנו אל אורלי דובדבני בדוא"ל orlyd@export.gov.il טל' 03-5142934 
  • למפגשים בודדים הרשמה מקוונת באתר מכון היצוא. ( 5% הנחה לכל מפגש) - לחצו כאן

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.  

טעינה