מכון היצוא

סדרת סדנאות: שיווק היברידי לחברות טכנולוגיות

לוח שנה
Outlook Google (online)

27

אוקטובר
2022
לתאריכים המלאים
27
אוקטובר
יום ה'

סוג אירוע

מפגשים עסקיים

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

98915

מיקום

וירטואלי

תגית מחיר מחיר האירוע:   1290 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   990 ₪

 
 

לבקשת מידע נוסף

סדרת סדנאות: שיווק היברידי לחברות טכנולוגיות

הרחב הכל

סדרת סדנאות: שיווק היברידי לחברות טכנולוגיות

+

סדרת סדנאות מודולרית אונליין:

שיווק היברידי לחברות טכנולוגיות 

ימי חמישי 27.10.22, 24.11.22, 22.12.22, 26.1.23

בין השעות 10:00 – 12:00 

על הסדרה:

המציאות ההיברידית החדשה מחייבת אותנו לחשב מחדש את המסלול השיווקי שלנו, מבניית האסטרטגיה ועד להוצאה לפועל. מה סוד ההצלחה של שיווק אפקטיבי בעולם ההיברידי החדש ואילו מתודולוגיות דיגיטל חדשניות יכולות לעזור לנו למקסם תוצאות? 

הצטרפו לסדרת סדנאות חדשה בהנחייתה של אולגה רוזנמן- גורבניק שתעסוק בשיווק גלובלי בעולמות הטכנולוגיה משלב מחקר שוק, בניית האסטרטגיה ותכנון המסרים, דרך תרגומה לתוכנית שיווק אפקטיבית והוצאה לפועל בערוצי שיווק דיגיטליים, תערוכות וחומרי שיווקיים מגוונים.

הסדנאות יספקו ידע מקיף על תהליך השיווק, תוך התמקצעות והתמקדות בנושאים הנלמדים וגמישות לבחור את הנושאים שמעניינים אותך.

בסדרה נכיר מתודולוגיות דיגיטליות חדשות שפותחו על ידי המרצה, כדי לייעל את תהליך השיווק בעולם ההיברידי.

ניתן להירשם לכל 4 הסדנאות יחד ולקבל ידע מקיף בכל התחומים או להירשם לכל סדנה בנפרד לפי בחירתך.

מחיר מיוחד לנרשמים לכל הסדרה. 

תכנית הסדנאות:

הסדנאות יתקיימו אחת לחודש: 

אסטרטגיית שיווק היברידית – הדרך החדשה לייצר צמיחה

יום חמישי 27.10.22, בין השעות 10:00–12:00

בסדנה זו נעסוק בבניית אסטרטגיית שיווק אפקטיבית בעולם ההיברידי החדש. ננתח כלים חדשניים לביצוע מחקר שוק, ניתוח תובנות ויישום מסקנות לצורך בניית אסטרטגיית שיווק.

נלמד כיצד למפות פעילות מתחרים, לבצע סגמנטציה של המוצרים בשוק ולזהות הזדמנויות עבור המוצר שלנו.

בסדנה תוצג ותודגם המתודולוגיה החדשה שפיתחה המרצה לבניית אסטרטגיה שיווקית בכלים דיגיטליים, המתאימה במיוחד לחברות סטארט אפ עם משאבי שיווק מוגבלים.

  • מבוא – מה המרכיבים המרכזיים של שיווק אפקטיבי
  • מתודולוגיה היברידית חדשה לבניית אסטרטגית שיווק
  • שימוש בכלים דיגיטליים חדשניים לניתוח שוק
  • שיטות לניתוח פעילות מתחרים
  • סגמנטציה של מוצרים וזיהוי הזדמנויות
  • ניתוח ממצאים ובניית מסרים שיווקיים
  • כלים דיגיטליים לביצוע ולידציה 

מהאסטרטגיה אל הפועל – כיצד בונים תוכנית שיווק אפקטיבית לעידן החדש?

יום חמישי 24.11.22, בין השעות 10:00–12:00

בסדנה הזו נלמד כיצד לתרגם את התובנות האסטרטגיות לידי תכנית שיווק אפקטיבית.

  • כיצד לקבוע את תקציב השיווק הנכון עבור החברה?
  • ערוצי שיווק מומלצים לחברות טכנולוגיות
  • מה העלויות של פעילויות שיווק שונות בכל ערוץ
  • כיצד לבחור את תמהיל הערוצים הנכון עבור החברה שלנו?
  • כיצד קובעים מדדים להצלחה ומודדים אפקטיביות של פעילויות שיווק ?
  • הנהלה ותקשור פנימי – כיצד מתקשרים את פעילויות השיווק ורותמים את הארגון

שיווק טכנולוגי בערוצי F2 – F אמנות בניית הסיפור השיווקי ותרגומו הלכה למעשה

יום חמישי 22.12.22, בין השעות 10:00–12:00

בסדנה זו נתמקד בבניית סיפור חברה מרשים ותרגומו לחומרים שיווקיים אפקטיביים. כמו כן, נדבר על מקסום הזדמנויות בתערוכות ומפגשים עם לקוחות.

  • בניית "סיפור החברה" ותרגומו לחומרים שיווקיים
  • כיצד בונים קיט חומרים שיווקיים מרשים בשיטת ה-20%- 80%
  • מצגת חברה – מה המבנה המומלץ
  • חומרים שיווקיים – הפורמטים המנצחים לחברות טכנולוגיות
  • כיצד בונים מעטפת חומרי וידיאו מנצחת
  • תערוכות ומפגשי לקוחות – כיצד לנהל את התהליך בהצלחה מא' ועד ת'? 

שיווק דיגיטלי לחברות טכנולוגיות- כלים להצלחה בעולם הדיגיטל החדש

יום חמישי 26.1.23, בין השעות 10:00–13:00 (משך הסדנה 3 שעות).

בחלק האחרון של הסדרה נתעמק בפעילות בערוצים הדיגיטליים. נסקור לעומק את הערוצים הדיגיטליים שמתאימים לחברות טכנולוגיות, נראה כיצד לייצר פעילות מוצלחת בכל ערוץ וכיצד לבחור את הערוצים המתאימים ביותר עבור החברה שלנו.

נסקור פעילות של משתתפי הסדנה, ננתח יתרונות, חסרונות והצעות לשיפור.

  • מהו אתר חברה אפקטיבי – כיצד מספרים את סיפור החברה דרך האתר.
  • מקסום המרות – נדבר על כלים למקסום המרות מאתר החברה
  • מדיה חברתית – מה הערוצים המתאימים עבור החברה שלנו, כיצד מייצרים נוכחות מרשימה בסושיאל
  • וובינרים – כיצד בונים וובינר מוצלח – מהקונספט ועד לקידום
  • קמפיינים דיגיטליים
  • סקירת טכנולוגיות וכלי מדידה דיגיטליים  

תועלות למשתתפים
בואו להכיר מתודולוגיות חדשניות לשיווק טכנולוגי ולקבל כלים מעשיים להצלחה בעולם ההיברידי החדש. ניתן להשתתף בכל הסדרה ולעבור תהליך למידה מובנה ומעמיק או לבחור לקבל חיזוק תוך התמקדות בנושא מסוים הרלבנטי לכם/ן. 

קהל היעד
הסדרה מתאימה לכל מי שעוסק בתחום השיווק בעולמות הטכנולוגיה. מנהלי/ות שיווק, סמנכ"לי/ות שיווק ומכירות , מנהלי/ות מוצר. שתי הסדנאות הראשונות מיועדות גם למנכ"לים/ות המעוניינים להעמיק את ההבנה השיווקית שלהם.

מרצה:
אולגה רוזנמן גוברניק, מומחית שיווק גלובלי בעולמות הטכנולוגיה, MedTech Marketing at Scale.

יועצת שיווק, מרצה ומייסדת של חברת MedTech Marketing at Scale – בוטיק שיווק המתמחה בעולמות הטכנולוגיה.

בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בעבודה עם חברות טכנולוגיות תוך התמקדות בתהליכי אסטרטגיה שיווקית וטרנספורמציה דיגיטלית.

אולגה ממנפת את ניסיונה העשיר בתחום כדי לפתח מתודולוגיות שיווק ייעודיות לסגמנט הטכנולוגי, אותן היא מיישמת בהצלחה רבה בעבודה עם לקוחותיה.

מעבר לעבודתה כיועצת שיווק, אולגה היא מייסדת ומנהלת של קהילת מדטק מרקטינג המונה מעל 500 חברים מכל רחבי העולם. היא מעבירה סדנאות, מרצה בוובינרים ומנטורית בתוכניות מקצועיות שונות לקידום השיווק בעולם הטכנולוגיה. 

דמי השתתפות:    

עלות מוזלת למשתתף לכל הסדרה:

990 ₪  לחבר מכון

1290 ₪ למי שאינם חברים

להרשמה לכל הסדרה יש לפנות למנהלת האירוע טלי יונתן-ונטמן yonathan@export.gov.il 

עלות לכל סדנה בודדת:

27.10.22 -  אסטרטגיית שיווק היברידית:           260 ₪  לחבר מכון, 340 ₪ למי שאינם חברים

24.11.22 – מהאסטרטגיה אל הפועל:               260 ₪  לחבר מכון, 340 ₪ למי שאינם חברים

22.12.22 – שיווק טכנולוגי בערוצי F2F             מחיר: 260 ₪  לחבר מכון, 340 ₪ למי שאינם חברים

26.1.23 – שיווק דיגיטלי לחברות טכנולוגיות:      290 ₪  לחבר מכון, 375 ₪ למי שאינם חברים 

להרשמה: לחץ כאן

  • קישור לאירוע יישלח לנרשמים יומיים לפני האירוע.
  • ההרשמה והתשלום לאירוע הם אישיים, ואין להעביר או לשתף את קישור ההתחברות לאירוע עם גורמים נוספים בחברה או מחוצה לה.

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה ימים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.   

לפרטים נוספים:
המכללה ליצוא ולשיווק בינלאומי,
טלפון: 03-5142867/845/819/829,
אימיילyonathan@export.gov.il

טעינה