מכון היצוא

מאופליין לאונליין - איקומרס ליצואנים

לוח שנה
Outlook Google (online)

01-20

אפריל-יוני
2021
לתאריכים המלאים
20
אפריל
יום ג'

סוג אירוע

קורס

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

14118

מיקום

תגית מחיר מחיר האירוע:   1590 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   1290 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

מאופליין לאונליין - איקומרס ליצואנים: איך להקים מערך איקומרס רווחי בארגון

הרחב הכל

מאופליין לאונליין - איקומרס ליצואנים איך להקים מערך איקומרס רווחי בארגון

+

מועד: 7 מפגשים, בין השעות 17:00 - 20:00, ימי שלישי, החל מ- 20.4.21 ועד 1.6.21

בשנה האחרונה, וכחלק מאילוצי עידן הקורונה, אנחנו עדים לפריחה עסקית בעולמות האיקומרס ובמעבר של חברות למכירות אונליין. ניהול מערך איקומרס דורש ומחייב הכשרה מקצועית ייעודית והבנה של מושגים, תהליכים וכלים שאיתם תוכלו לנהל טוב יותר את פעילות האיקומרס של החברה כמו גם את ספקי השירות איתם אתם/ן עובדים/ות.

מה יקנה לך הקורס?
• ידע חיוני להקמה וניהול של מערך איקומרס בארגון, כלים לקבלת החלטות
• הבנת תהליכים, בניית תמחור נכון, תוכנית עסקית מתאימה, שיווק והיבטים לוגיסטיים .
• ניתוח מקרי בוחן והפקת לקחים מהצלחות וכישלונות של יצואנים ישראלים

בתכנית הלימודים:
מבוא למסחר אלקטרוני
מה זה מסחר אלקטרוני? מאיפה הכול התחיל? מושגי יסוד שכל מנהל צריך לדעת.
מה למדנו מהצרכן הדיגיטלי?

זירות מסחר - Marketplace
איפה אנחנו צריכים למכור? העקרונות של זירות המסחר, השוואה בין זירות :Amazon, Ebay, Etsy ועוד.
כלים לניתוח זירת מסחר – כיצד נבחר את הזירה המתאימה לנו ביותר? עיקרון הבידול

בחירת פלטפורמה לחנות חיצונית
מה המערכת הכי מתאימה לנו? הסבר על מערכות לחנויות סחר, השוואה בין מערכות סגורות: Shopify Vs Wix, השוואה בין מערכות פתוחות: WordPress Vs Magento

איפה לשווק
הבנת ערוצי קידום החנות, איך לבחור איפה נכון לקדם, כיצד לבחור את חברת הקידום ומה לדרוש ממנה.
איפה הלקוחות שלנו מסתובבים? השוואה בין גוגל, פייסבוק, אינסטגרם - ההבדלים בין הצרכן
משפך המכירות ב OnLine – כיצד נפיק מידע שיוביל לרווחיות?

שרשרת אספקה
כל הטעויות בבניית שרשרת אספקה לא נכונה, שרשרת אספקה לחו"ל, מחסנים קדמיים ואחוריים,
בחירת ספקים לוגיסטיים, מה למדנו מהיפנים?

פיננסי
בנית תמחור נכון ל Online, דרכים לקבלת הכסף, טעויות פיננסיות נפוצות, כתיבת תוכנית עסקית לפעילות סחר אונליין

טעויות נפוצות של עסקים במסחר אלקטרוני וכיצד להכין את העסק שלנו
• הכנת מערך שירות הלקוחות, קביעת מדיניות החזרה, הכנת תיאור וצילום המוצר לאינטרנט, בחירת קבלני משנה ,מתאימים, טעויות נפוצות ומקרי בוחן, צידה לדרך

המרצה:
מר ניר זיגדון, יזם, מומחה במסחר אלקטרוני וניהול חנויות בזירות המסחר המקוונות השונות, עם התמקצעות בזירת אמזון.
מומחה בהכוונה וליווי חברות במעבר שלהן ממכירה לעסקים בלבד (B2B) למכירה ללקוחות קצה (B2C) על-גבי פלטפורמות המסחר האלקטרוני.

מה אומרים בוגרי הקורס הקודם:
"אני יודע היום מה לשאול ואיך לנהל את אנשי המקצוע"
"המפגשים תרמו לי דרמטית. נפתח לי הראש!"
"יש לי היום את כל הכלים להסתכל מלמעלה"

הלימודים:
• הלימודים יתקיימו בקבוצה קטנה המאפשרת התמקדות בצרכים הספציפיים של כל משתתף.
• קבוצת ווטסאפ של משתתפי הקורס עם המרצה מאפשרת התייעצות בזמן אמיתי.
• לכל משתתף יוענקו 2 שעות ייעוץ אישי בתעריף מוזל של 200 ₪ + מע"מ לשעה. (מתחילת הקורס עד סוף יוני 2021)

דרישות הקורס:
השתתפות במינימום 80% ממפגשי הקורס

לעומדים בדרישות הקורס תינתן תעודת גמר מטעם מכון היצוא ומשרד הכלכלה

דמי השתתפות:
לחברי מכון היצוא – 1,290 ₪
ללא חברי מכון – 1,590 ₪

5% הנחה לחברי מכון היצוא

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות.

לתשומת לב!
• פתיחת הקורס מותנית במספר מינימלי של משתתפים בכפוף לתנאי המכללה ליצוא ולשיווק בינלאומי
• דמי הרשמה 250 ₪ לא יוחזרו בכל מקרה (למעט אי פתיחת הקורס), בהתאם לתנאי התקנון
• התכנים ניתנים כמידע כללי ויתכנו בהם שינויים בהתאם לשיקולים מקצועיים

ההרשמה:
המכללה ליצוא ולשיווק בינלאומי,
טלפון: 5142831 – 03
אימיילoksanas@export.gov.il

טעינה