מכון היצוא

יום עיון אונליין: חדירה לשוק יעד זר

לוח שנה
Outlook Google (online)

08

נובמבר
2020
לתאריכים המלאים
08
נובמבר
יום א'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

12707

מיקום

תגית מחיר מחיר האירוע:   340 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   280 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

כיצד להגדיל את הסיכויים להצלחה בכניסה לשוק יעד חדש?

הרחב הכל

כיצד להגדיל את הסיכויים להצלחה בכניסה לשוק יעד חדש?

+

מועד: יום א', 08.11.2020, בין השעות 10:00-13:00

חדירה מוצלחת לשוק זר לא מתרחשת במקרה, אלא היא תוצאה של תהליך הדרגתי מובחן, הכולל אבני דרך קריטיות בסדר כרונולוגי ברור, על פיו כמעט תמיד חייבים לפעול, ללא קיצורי דרך. התקופה הנוכחית הוסיפה עוד נדבך של קושי שלא היה קיים קודם לכן.

במסגרת תפקידי בקרן כסף חכם אני רואה מדי שנה עשרות חברות שחודרות לשוק חדש ומניחות באופן לא ריאלי הנחות אופטימיות כמו:
• אם המוצר נמכר בישראל הוא יהיה גם בעל ערך ללקוחות בצרפת / גרמניה / ארה"ב / סין...
• אם יש צורך בהתאמות הן מינימאליות ועיקרן תרגום חומר שיווקי
• מספר לקוחות ממדינה מסוימת גילו בנו התעניינות, אם רק נמצא מפיץ שעוסק בתחום העיסוק, הוא כבר ימכור בהצלחה
• מצאנו מפיץ וחתמנו עמו הסכם, הוא בטוח יתאמץ עבורנו ורוב הסיכויים שיצליח

במציאות רוב החברות נתקלות בקשיים בעת חדירה לשוק זר והאופטימיות הראשונית מתחלפת ברוב המקרים בתסכול.
מוצר תחרותי הוא תנאי הכרחי, אך אין זה מספיק

מטרות יום העיון:
הצגת תהליך מובנה, רב שלבי ופרקטי, של חדירה לשוק יעד המבוסס על ניסיון של מאות חברות במגוון ענפים, שיאפשר לכם לחדור בהצלחה גם בתקופה קשה זו, למכור יותר ולהתפתח מקצועית.
מפגש מיועד למנכ"לים, מנהלי שיווק ומנהלי מכירות בחברות יצואניות.

בתוכנית:

- מה מאפיין יצואנים מצליחים לעומת יצואנים פחות מצליחים?
- שלב ההכנה: בחירת שוק היעד ולקוחות יעד, מיפוי תחרותי, מיצוב ומיתוג
- מה נדרש בתחילת החדירה ואיך משיגים את הלקוחות הראשונים?
- איך להקים בסיס של references (לקוחות, מנהיגי דעה וכיו"ב) שיתמכו אקטיבית בתהליך הצמיחה?
- אילו משימות וכמה משאבים להקצות בין אנשי השיווק ואנשי המכירות שלכם?
- מה השתנה לנוכח הקורונה? מפיצים, inside sales או מודל היברידי
- טעויות שכיחות שעוצרות את ההתקדמות
- שרותי מכון היצוא לאיתור לידים 

מנחה, מרצה ומרכז מקצועי:

מר מיכאל גלי (MBA), מומחה לשיפור ביצועים בשווקים זרים, בעל ניסיון רב בייעוץ והובלת חברות בחדירה ופעילות בשווקים זרים. מרצה בביה"ס למינהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב ובפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון. מנהל מקצועי של קרן "כסף חכם". יו"ר חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, הנסחרת בתל-אביב ובנאסד"ק.
כותב בלוג מקצועי בנושאי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי, אותו קוראים אלפי מנהלים ובו פורסמו למעלה מ - 500 פוסטים www.michaelgally.com .

מרצים אורחים:
מר יפתח כהן, מנכ"ל זירו אנרג'י, יציג את חדירת החברה לארה"ב ואת הלקחים שנלמדו.

מר דני דנקנר
, יזם סדרתי, מייסד ומנכ"ל חברת ACE (חברת תוכנה שעוסקת בתחום שיפור ביצועים), המוכרת את מוצריה הן לשוק הצרכנים (B2C) והן לשוק הארגוני (B2B) בארה"ב, אירופה וסין".

מר נאור מורג, מנהל יחידת מידע ומודיעין עסקי, מכון היצוא

קהל היעד: יום העיון מיועד: למנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות בחברות יצואניות.

דמי השתתפות:
280 ₪ לחברי מכון היצוא
340 ₪ לשאינם חברים

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון


ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.

לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.


לפרטים נוספים:
המכללה ליצוא ולשיווק בינלאומי,
טלפון: 03-5142867/845/819/829,

טעינה