מכון היצוא

סדנא ווירטואלית: מרעיון על הדף - למותג על המדף

לוח שנה
Outlook Google (online)

11-27

יולי-אוגוסט
2020
לתאריכים המלאים
27
יולי
יום ב'

סוג אירוע

וובינר

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

12737

מיקום

וירטואלי

תגית מחיר מחיר האירוע:   750 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   500 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

סדנא וירטואלית: מרעיון על הדף - למותג על המדף

הרחב הכל

סדנא וירטואלית: מרעיון על הדף - למותג על המדף

+

סדנא וירטואלית:

מרעיון על הדף - למותג על המדף
ניהול תהליכי חדשנות ערך ע"פ עקרונות החשיבה העיצובית
כיתת אמן עם אלירון טובי

יום שני, 27.7, בין השעות 10:00:12:00
יום שני, 3.8, בין השעות 10:00-12:00
יום שלישי, 11.8, בין השעות 10:00-12:00

סדנא זו ("כיתת אמן" ) תחל בהגדרת הסוגיה/האתגר המקצועי של כל אחד מהמשתתפים (לדוגמא מיתוג מוצר חדש, הגדרת מאפיינים של מוצר חדש וכד') ותסתיים בסדרה של תובנות אסטרטגיות ודרכי פעולה שייקלו בפתרון הסוגיה או במימוש האתגר.

הכלי המרכזי בסדנא נקרא Marketing On Canvas™ – הכלי בנוי לפי עקרונות החשיבה השיווקית – כלי דינאמי לתכנון שיווקי ויצירת חדשנות שבמרכזו עומד הלקוח.
הסדנא תתקיים בפורמט של 3מפגשי זום שבועיים במהלכם נחווה יחד את תהליך הפיתוח השיווקי של מוצר חדש: משלב הרעיון, דרך אפיון המוצר ועד הפיכתו למותג על המדף.

לפני המפגש הראשון, ובין המפגשים כל משתתף יקבל מטלות קצרות וממוקדות שיאפשרו לו להתכונן למפגש. ביצוע המטלות הללו הנו תנאי הכרחי שיאפשר גם ליהנות מהתהליך וגם להפיק ממנו תועלת.

מפגש ראשון:
יום שני, 27.7, בין השעות 10:00:12:00

דמיון והשראה: בין עיצוב לאמנות | בין יצירתיות לחדשנות | בין מוצר למותג
מפגש זה יתמקד בהשבחת יכולות אישיות בתחומי החשיבה היצירתית תוך יישום טכניקות מעולם החשיבה העיצובית : התבוננות ואמפטיה, לקיחת סיכונים תוך כדי ניסוי וטעייה באמצעות יצירת פרוטוטיייפים ועוד. הנושאים העיקריים בהם נעסוק יהיו:
- היכרות אישית בין חברי הקבוצה באמצעות הסוגיות שנבחרו
- היכרות עם Marketing on Canvas™
- כלי התבוננות ובניית אבות טיפוס

מפגש שני:
יום שני, 3.8, בין השעות 10:00-12:00

חשיבה שיווקית מוכוונת מותג: הפסיכולוגיה, האנתרופולוגיה והקסם של השיווק
- הפסיכולוגיה של השיווק: בניית פרופיל עומק של קהל היעד באמצעות מודל ה- Persona Grata.
- האנתרופולוגיה של השיווק: הגדרה כמותית ואיכותנית של קהל היעד; שבט המשתמשים במותג.
- הקסם של השיווק: ניסוח הצעת ערך ייחודית באמצעות מודל Marketing on Canvas™ .

מפגש שלישי:
יום שלישי, 11.8, בין השעות 10:00-12:00

יצירה וניהול מותג: סמלים חוויות ותקשורת שיווקית
- סמלי המותג: שם, צבע, לוגו ותמונה
- חוויית המותג: חוויה רגשית המרחיקה לכת מעבר למוצר
- תקשורת שיווקית של מותגים בין לאומיים

בסיום התהליך יעמדו לרשות המשתתפים כלי חשיבה וניהול תהליכי חדשנות וזאת באמצעות התנסות אישית בפיתוח עסקי של מוצר או שירות של החברה או הארגון שלהם.
על מנת להפיק את המרב מכיתת האמן המיוחדת הזו המחויבות של כל משתתף הנה לבחור סוגיה אישית (בהתאם להנחיות), לבצע את מטלות הבית בין המפגשים ולהיות נכון לשתף את שאר החברים בלבטים, בבעיות ודרכי החשיבה – ללא חשיפה של סודות מסחריים כל שהם.

המרצה:
מר אלירון טובי הוא רב אמן בעיצוב מערכי אסטרטגית שיווק, בניסוח הצעות ערך וביצירת מותגים. מרצה לחשיבה שיווקית בפקולטה לעיצוב ב–HIT ומחבר "קסם השיווק" ללימוד חווייתי של אמנות השיווק. במהלך שנות עבודתו הייתה לאלירון הזכות לחתום את שמו על עשרות רבות של מהלכי שיווק פורצי דרך דוגמת אסטרטגיית המותג של החברות הגלובאליות נטפים, אבן קיסר ו- Enzymotec , מיצוב ושיווק בין לאומי של הרכב החשמלי החדש של אפיקים ומהפיכת שמן הזית של מסיק קיבוץ מגל. אלירון שואב השראה ונעזר בהשכלה ובידע שלו במדעי ההתנהגות ובמנהל עסקים, באהבתו לעיצוב ואמנות הקסמים

דמי השתתפות:
500 ₪ לחברי מכון היצוא
750 ₪ לשאינם חברים

5% לנרשמים דרך אתר מכון היצוא

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות.

ההרשמה:
המכללה ליצוא ולשיווק בינלאומי,
טלפון: 03-5142867/845/819/829
הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה ימים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס

טעינה