גולש יקר,
לחווית גלישה טובה יותר מומלץ להשתמש באחד מהדפדפנים הבאים:
מה בוובינר?
"נאום המעלית" זהו חלון ההזדמנויות הקצר שיש לכל מנכ"לית, מנהל מכירות, סוכן מכירות מול הלקוח בחו"ל כאשר מציגים בפניו מוצר או שירות. בין אם בטלפון, בשיחת זום או במפגש בתערוכה, יריד או ועידה אנחנו צריכים להסביר בזריזות מי אנחנו? מה אנחנו עושים? למי זה מיועד? למה זה טוב ומדוע הלקוח צריך את זה?
שיחת המכירה הראשונה והחשובה ביותר - יש אומרים שהלקוח הפוטנציאלי נותן לך דקה. טל שמשון אומר 14 שניות.
אז מה אפשר להספיק להגיד בזמן כל כך קצר. מה באמת צריך לומר?
הוובינר יעסוק במיתוג, דיוק מסרים, הבנה עסקית, מערכות יחסים, ערך וכן, גם במכירות:
נלמד להבחין בין עיקר לטפל בהצגה עסקית.
נלמד להיות מדויקים – כשגם אם יש פערי שפה או תרבות הצד השני יבין מי אנחנו.
נלמד להעביר צורך ולהיות בהירים בתמורה.
הדובר:
טל שמשון, מומחה בהקמה, ניהול, שיווק ותפעול יחידות רווח והפסד בארץ ובאירופה.
טל צמח לתפקידי ניהול בכירים ברשת מועדוני הבריאות והכושר הבינ"ל "הולמס פלייס", כולל שנתיים בהן לקח חלק מרכזי בעסקים של הרשת במרכז אירופה. הוא כיהן כמנכ"ל רשת "הולמס פלייס" ישראל ובהמשך כמנכ"ל קבוצת "אוניספורט".
חברת "טל שמשון – מאסטרים בניהול" מלווה ומייעצת לחברות בתחום הניהול, התפעול, השיווק והמכירה.
טל מרצה מבוקש, יועץ בפינה כלכלית בתוכנית הבוקר של 'פאולה וליאון' בערוץ 12. הרצאותיו נמצאות בפלטפורמת התוכן הבינלאומית סקרינז ובקרוב גם ב-VOD של אלעל.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
לצפייה במצגת לחצו כאן
Speakers:
Gary Fowler, CEO and co-founder of GSDVS.com and Yva.ai. Award-winning serial entrepreneur and investor, Gary has built 17 companies, two Unicorns and a successful IPO. Gary was on the original management team of ClickSoftware that was recently sold to SalesForce for 1.35 billion as well as the
https://www.linkedin.com/in/fowlerinternational/
Dr. Leon Eisen, WBAF Senator, Founder & Executive Chairman at Oxitone. Leon is an inventor, serial entrepreneur, C-level executive and speaker with 20+ years of strong technology, management, business and leadership experience. He is an affiliate member at Royal Society of Medicine and IEI mentor. He has more than 30 patents worldwide and author of 20 scientific publications. Leon invented and successfully commercialized the world’s first FDA-cleared Ulnar Bone PPG Holter monitor. Recently, he was appointed as a Senator to Israel at World Business Angel Investment Forum (Affiliated partner of the G20).
לצפייה בובינר לחצו כאן
מה הבעיה לכתוב One Pager?
כולנו נדרשים לשלוח One Pager על החברה ועל תמצית הפעילות שלנו למשקיעים פוטנציאלים, מכרזים, הזדמנויות עסקיות שונות, לקראת פגישות חשובות, מובילי דעת קהל ועוד. אנחנו מבינים את החשיבות של מסמך כזה שילהיב מאד את הצד השני, משקיעים זמן רב בהכנתו אבל בפועל במרבית המקרים המסמך לא עושה את העבודה. מה הסיבה? הוא לא כתוב באופן מלהיב...
כתיבה של מסמך כזה מחייבת תהליך חשיבה אסטרטגי וקריאטיבי גם יחד.
במפגש "אומנות כתיבת One Pager" תקבלו כלים אופרטיביים לכתיבת מסמך מלהיב. תוכלו לייצר תהליך חשיבה פנימי בתוך החברה שלכם, לזקק את המסרים בצורה טובה יותר ולהבין מה הצד השני מחפש.
המרצה:
שי גורן, בעל חברה ליעוץ שיווקי PMG. מעל 20 שנות ניסיון בליווי חברות בתהליכי שיווק ומיתוג בארץ ובעולם. מלווה כיום עשרות יזמים בתהליכי גיוס מול משקיעים ובניית תוכנית חדירה לשווקים בינלאומיים. בעברו שימש במספר תפקידי ניהול בכירים במשרדי הפרסום המובילים בישראל.
בתוכנית:
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למצגת לחצו כאן
במפגש נלמד יחד איך לבנות מערכת שיווק מבוססת פתרונות אורגניים המאפשרת לכל עסק בטווח חודשים בודדים לגייס לקוחות פוטנציאלים ולהגדיל מכירות ללא תקציב פרסום.
דובר:
מוטי אזולאי, יזם, מייסד קבוצת מגדלור לעסקים, סופר ומומחה בהשבחת חברות.
דוקטורנט לניהול החוקר השבחת חברות באמצעות דיגיטל ב- European University בליסבון.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למצגת לחצו כאן
מצורף לנוחיותכם קישור ישיר לווטאפ של מוטי אזולאי
https://wa.me/message/NLBS6V6UDJPBP1
שישמח לענות על שאלות נוספות
לינק לאתר מגדלור
מה בוובינר?
יש לכם בעסק תוצרים שלא נמכרים ואתם לא יודעים למה? רעיון חדש שלא בטוח שכדאי להשקיע בו? פיתוח יקר ולא בהכרח משתלם? אתן רוצות להיות יותר ירוקות ולהוציא פחות מוצרים מיותרים לעולם?
כיצד נזהה האם התוצר שאנו מציעים למכירה הוא במחיר הנכון ביותר לקהל היעד והאם הוא מספיק רווחי עבורנו? איך להתאימו למקומות שונים בעולם? וכיצד עיצוב הוא כלי מכריע להגדלת מכירות?
בוובינר נשמע איך לחזות, לתכנן ולהגיע ל-"Best seller" לפני ההשקעה הכלכלית תוך זיהוי הערך הנתפס - "perceived value" - בהבנה שעיצוב משמש כלי מפתח.
דוברת
גיליאן (גילי) גולן, מייסדת שיטת הליווי והייעוץ "מודל תפיסת הערך", בעלת ניסיון רב ביצוא, עיצוב, ייצור ושיווק לרשתות קמעוניות וסיטונאים ברחבי העולם. מרצה בכירה לעיצוב מסחרי בשנקר. בעלת חברת ייעוץ וליווי לעסקים. בוגרת מגמת העיצוב בבצלאל.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
לצפייה במצגת לחצו כאן
מה בוובינר?
הוובינר יעסוק בהיכרות עם שיטות התשלום השונות בסחר הבינלאומי ויכלול דגשים עיקריים לקבלת הכספים מהקונה באופן המיטבי והבטוח ביותר בהתאם לצרכי היצואן.
דוברת:
אורית אופיר, מנהלת מוצר סחר בינלאומי בלאומי בשנים האחרונות. לפני כן ניהלה מדורי סחר בינלאומי שטיפלו בכל שיטות התשלום ובערבויות בינלאומיות. כחלק מניהול המוצר מרצה ומקיימת הדרכות בנושאי הסחר הבינלאומי לעובדי הבנק וללקוחותיו ופועלת לקידום יוזמות חדשניות בתחום.
לצפייה במצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
מוזמנים להרצאה מעשירה, פרקטית וע"פ פרסומים זרים, מהנה ביותר, עם יוני כהן-אידוב – אלוף העולם בדיבייט אשר יסביר, ידגים ויתרגל כיצד להשתמש בשיטות ייחודיות שפיתח להעברת מסרים ולתקשורת בינאישית יעילה, בעבודה ובחיי היומיום. כל זאת במטרה לתקשר באופן ברור ויעיל!
הדובר:
יוני כהן-אידוב הוא (בין השאר) –
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למצגת לחצו כאן
הצטרפו לוובינר של שעה שייתן לכם תובנות על האופי האנושי, תיאורי מחקרים מרתקים שבבסיס אותן תובנות, שישה כלי שיווק ברורים מעולם הכלכלה ההתנהגותית ודוגמאות מעשייה בפועל. את התובנות תוכלו ליישם לטובת האסטרטגיה של החברה מרגע שהארוע הסתיים.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
Funnel Marketing (משפך שיווקי) הינו אבן הבסיס לכל עסק הן בהגדלת היעדים העסקיים והשיווקיים והן לשימור לקוחות. בהרצאת מבוא זו נקבל בסיס להבנת המשפך השיווקי, נכיר כלים מעשיים לאופטימיזציה של ההכנסות ונלמד איך לשפר ולהגדיל את המדדים העסקיים והשיווקיים בעזרת הכלים בהתאם לאסטרטגיה שיווקית.
הוובינר מהווה הרצאת מבוא חינמית לסדרת מפגשים אונליין שתעמיק במרכיבים השונים של המשפך השיווקי וכיצד לבנות אותו נכון, בעקרונות המרת המבקרים ללקוחות ובשימור לקוחות.
המרצה:
רועי סורצקי מנכ“ל ומייסד חברת twik - חברת הייטק ישראלית זוכת פרסים בעלת מערכת לפרסונליזציה אוטומטית והגדלת מכירות והכנסות של אתרי מסחר מקוון באלפי אתרים בארץ ובעולם. יזם סדרתי ומנטור לאנשי עסקים, בעל 25 שנות ניסיון בתעשייה ומרצה מוביל באוניברסיטאות ומכללות.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
The Chinese market has huge potential!
The majority of B2B companies want to expand to China but don’t fully understand when and how to do it right.
Doing business in China is unlike any other market in the world. It has strict regulations, different business mentality, and doing it wrong can cost the organization a lot of money and time wasted.
In this webinar, we’ll show you how B2B companies can enter the Chinese market fast and with minimum risk and investment to generate new leads that translate into sales. We will cover best practices in digital marketing for B2B companies in China, and what companies need to do to prepare
The Lecturers:
Moshe Pesach (StepUp Media Group CEO) and Laurent Ross (COO – Oxygen)
Moshe and Laurent are veteran marketers who have joined forces to deliver both B2B strategy and experience with a dedicated team placed in Hong Kong and China.
מה בוובינר?
הרצאה בנושא קבלת החלטות, כלים בעלי עוצמה לשינוי החלטות בסיטואציות עסקיות, היגיון מול רגש והיכרות עם האלמנטים הכלולים בקבלה והשפעה על החלטות.
מרצה:
פרופסור יוסי יסעור, מומחה בקבלת החלטות. בעל תואר דוקטור בתורת ההחלטות של ביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד בארה"ב, מרצה לתורת ההחלטות ולמנהל עסקים במרכז האקדמי רופין. בנוסף לכך מעביר סדנאות בקבלת החלטות לרופאים, לשופטים, למהנדסים, לבנקאים, למפקדים ולמנהלים, במוסדות שונים בארץ ובעולם.
פרופ' יסעור פרסם שישה ספרים העוסקים בקבלת החלטות. האחרון שבהם, "פיצות, איקאה ודילמת האיש השמן, שיפור תהליך קבלת ההחלטות שלנו באופן אקטיבי ופסיבי" יצא לאור בהוצאת "מטר" ב- 2019. כמו כן פרסם מאמרים רבים בתחום של קבלת החלטות בביטאונים מקצועיים בארץ ובחו"ל.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
בעולם הדיגיטלי כיום הפרסום והשיווק הפכו קלים, זולים ונגישים באמצעות אתרי אינטרנט, עמודים ברשתות החברתיות ודיוור שיווקי לסוגיו ובהתאם לכך הותאמה רגולציה רחבה המסדירה נושא זה וכוללת חקיקה מתחום ה"ספאם", הגנת הצרכן, זכויות קניין רוחני, פרטיות ואבטחת מידע.
בוובינר זה הוצגה סקירה על הדרישות העיקריות הנוגעות לשיווק דיגיטלי ובפרט דוא"ל שיווקי, שיווק באמצעות משפיענים וברשתות חברתיות, שימוש בטכנולוגיות כגון "עוגיות" וכדו' וכן המלצות כיצד להתמודד עם הדרישות השונות באופן יעיל ולמקסם את אפשרויות השיווק הדיגיטלי בטריטוריות נבחרות כגון ישראל, אירופה וארה"ב
מרצים:
עו"ד הילה שרייבמן, שותפה, מובילה את תחום הטכנולוגיה, פרטיות ורגולציה, עמית, פולק, מטלון ושות'.
עו"ד עדי אל-רום, שותפה, מובילה את תחום הטכנולוגיה, פרטיות ורגולציה, עמית, פולק, מטלון ושות'.
עו"ד קובי ויינקרנץ, מומחה טכנולוגיה, מחלקת פרטיות, עמית, פולק, מטלון ושות'.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למצגת לחצו כאן
בוובינר המבוא למתודולוגיית Demand Generation נחשוף איך חברות B2B מובילות מייצרות ביקוש למוצרים שלהן, מגדילות את ההכנסות שלהן משמעותית כתוצאה משיווק דיגיטלי ומקצרות את תהליך הרכישה על ידי טכניקה לפיצוח מסע הלקוח והתאמת תכנים שיווקיים בצורה מדויקת לשלב המכירה בו הוא נמצא.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מגמת ה-mindfulness ומודעות האנשים למקום החשוב של בריאות נפשית והפחתת סטרס בחיים העמוסים שלהם, מביאה לעליית טרנד ה-self care, במסגרתו אנשים מתעדפים פתרונות שעוזרים להם להתמקד בכאן ועכשיו, למצוא משמעות ולהיות בריאים ושמחים. מותגים שיסייעו לצרכנים בצורך החדש הזה יוכלו לזכות בנאמנות ובשיפור תפיסת המותג.
הוובינר יסקור את המגמות וכן יביא דוגמאות למותגים שמזהים את מגמת ה-mindfulness וה-self care, ומציעים ערך מוסף בזירות אלה (לא קשור למדיטציה / נרות ריחניים / ימי ספא).
לצפייה במצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר? בשנים האחרונות יותר ויותר חברות החלו לעבור למודל של Inside Sales. על פי מודל מכירות זה, אנשי מכירות היושבים במשרד פונים ללידים שהושגו בשיטות Inbound ו – Outbound וסוגרים עסקאות גם במוצרים מורכבים ויקרים יחסית. החברות הראשונות לאמץ את המודל החדש היו חברות תוכנה הפועלות במודל SAAS. לא מעט סטרט-אפים ישראלים בעולמות ה - SAAS אמצו את הפרקטיקה והמצליחות ביניהן מוכרות בהיקפים של עשרות מיליוני דולר ויותר בשנה. ואז הגיעה הקורונה... הקורונה חייבה חברות מעולמות המוצרים הפיזיים, שם עבדו באמצעות אנשי מכירות שטח ו/או מפיצים, לבחון ולאמץ מודל מכירות המבוסס על Inside Sales. אחרת הן פשוט לא תמכורנה. בוובינר נעסוק בחשיבות הפרקטיקה לכל החברות, כמה משאבים (מיומנויות,זמן וכסף) זה דורש ואיך מתניעים תהליך הקמת מערך Inside Sales?
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למצגת לחצו כאן
מכרז הוא המסלול לרכישות ע"י גופים ממשלתיים, ציבוריים ונתמכים בכספי ציבור בכל העולם.
בוובינר יינתנו כלים להבנת תהליך המכרז וידע חיוני להגדלת הסיכויים לזכייה במכרזים בינלאומיים ומורכבים, שבימים אלו דורשים התאמה לצרכי הלקוח, לדרישות מיוחדות ולאתגרים שאינם בשגרה.
בוובינר יובהר מהו באמת מכרז, מדוע ואיך מתנהל, ומהן התובנות הקריטיות להבנת התהליך ולהגברת הסיכויים לזכייה בו, תוך התמקדות במאפיינים ותהליכים בארגונים וגופים ממשלתיים בחו"ל ובמכרזים בינלאומיים, בדגש על האתגרים של ספקים ישראליים.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
חברות רבות ניצבות בפני האתגר לתקשר עם הקהל שלהן בתקופה הנוכחית. הן צריכות לנווט במים סוערים של אי ודאות פוליטית, כלכלית ורפואית, צרכנים ביקורתיים המודעים למסרים ושינויים בדעת הקהל. אסטרטגיה שיווקית חברתית בתקופה כזו צריכה להיות מותאמת לקהילה ולשמר את הערך הייחודי של המותג עבור לקוחותיו בו זמנית.
למצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
יוסטון נחשבת לבירת האנרגיה העולמית, אך יש בעיר הזו, הרביעית בגודלה בארה"ב, הזדמנויות נוספות ולא רק בתחום האנרגיה. הידעתם שהמרכז הרפואי הגדול בעולם נמצא ביוסטון? יותר מ-70 בתי חולים, מוסדות רפואיים, מכוני מחקר ומעבדות נמצאים בעיר. את המשפט "Houston, we have a problem" בטח שמעתם אבל האם ידעתם שנאסא משקיעה יותר מ-2 מיליארד דולר בפרוייקטים עם חברות חדשניות?
הצטרפו אלינו לוובינר שיתאר את ההזדמנויות הכלכליות בעיר. זוהי ההזדמנות שלכם להכיר את השוק ביוסטון טוב יותר וללמוד כיצד ניתן להסתייע בנספחות במאמצי הכניסה שלכם לשוק.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
ב-25 ביוני 2019, פרסמה נציבות האיחוד האירופי רגולציה חדשה, The Market Surveillance Regulation אשר עוסקת בפיקוח על השווקים ותאימות מוצרים market surveillance and) compliance of products).
רגולציה זו מכוונת לענות על האתגרים שנגרמים על ידי מוצרים שאינם עומדים בתקנים אירופים אשר מגיעים למדינות האיחוד האירופי ממדינות שלישיות, באמצעות מכירות מקוונות.
מצד אחד, מוצרים כאלה מהווים לעתים קרובות סיכון בטיחותי למשתמש ומצד שני, אי עמידה בתקנות האיחוד האירופי עלולה לגרום ליתרון תחרותי של מפעילים אלה הממוקמים מחוץ לאיחוד האירופי, משום שקשה לרשויות הפיקוח לוודא עמידה שלהם בתקנות.
בעקבות כך, הרגולציה החדשה אוסרת על שיווק של מוצרים מסוימים אלא אם כן זוהה מפעיל כלכלי (Economic Operator) שהוקם בתוך מדינות איחוד האירופי ככזה שאחראי להבטיח את זמינות המסמכים הנדרשים לרשויות המוסמכות בתוך מדינות האיחוד, לשתף פעולה עם רשויות פיקוח השוק ולהודיע לרשויות כאשר יש להם סיבות להאמין שמוצר מהווה סיכון.
התקנה החדשה תהיה בעלת ההשפעה הגדולה ביותר על המסחר האלקטרוני B2C.
בעוד שחברות להן חברת בת באיחוד האירופי, או העובדות עם יבואן של האיחוד האירופי לא יושפעו, הרי שחברות המוכרות ישירות (באופן מקוון) לצרכנים באיחוד האירופי יצטרכו להיערך.
הדוברים:
דניאל קולבר, מנהל מחלקת הסכמים בילטראליים, מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה והתעשייה.
Thomas De Meester is an EU Trade Policy Advisor at the Trade and Industrial Affairs Department, Mission of Israel to the European Union.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למצגת לחצו כאן
מטרת הוובינר להעלות מודעות לאתגר ייחודי זה ולדון בפעילויות פרקטיות שניתן לבצע בכדי לצמצם שחיקה באמון העסקי הבינלאומי בין שותפים קיימים ולאפשר יצירת אמון עסקי עם שותפים חדשים.
המרצה:
מר מוטי בלאו (MBA) מנכ"ל חברת פרוקסי מרקטינג סולושינס בע"מ. מעל 25 שנות ניסיון במכירות ובשיווק בינלאומיים. יזם והוביל מגוון רחב של פעילויות פיתוח עסקי, שיווק ומכירות שהובילו לביצועים משמעותיים. עסק בזיהוי הזדמנויות שוק, גיבוש אסטרטגיה ותכנון שיווקי, הקמת מערכי שיווק ומכירות והחדרת מוצרים חדשים בהצלחה לשווקים מפותחים ומתפתחים.
לצפייה במצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
מגמות-העל הצרכניות כגון "הצרכן המודע", "ללא סטרס" ו"הקהילה לפני הכול", עוברות שינויים כתוצאה מהוראות הריחוק החברתי והתפיסות הבריאותיות והחברתיות בעקבות וירוס הקורונה.
המרצה:
גב' חמוטל שיבר, מנכ"לית חברת Schieber Research, הפועלת בישראל ובארה"ב, ומרצה מובילה בתחום מוצרי הצריכה, הדיגיטל והמסחר האלקטרוני.
חמוטל מומחית במחקר שוק, זיהוי מגמות וייעוץ לאסטרטגיית חדשנות הפוגשת את הצרכנים ואת השוק. בעלת ניסיון של 20 שנה במחקר, ייעוץ לחברות, וזיהוי מגמות וחדשנות. חמוטל פרסמה עשרות מאמרים במגזינים מקצועיים בישראל ובעולם, ומחקריה מצוטטים על ידי המקורות המקצועיים הגדולים בעולם.
לצפייה במצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
במפגש זה נסקור שישה צעדים ממוקדים למיפוי ולניתוח מידע אודות המתחרים המרכזיים שלכם, החל משלב המיקוד ועד הניתוח ההשוואתי.
המרצה:
מר גיורא כתר, מומחה ויועץ מודיעין עסקי-תחרותי, מסייע ללקוחותיו לזהות הזדמנויות ואיומים,
להכיר טוב יותר את המתחרים הקיימים (ואת אלו שעלולים לצוץ), ללמוד את הלקוחות/שותפים שלהם (קיימים ופוטנציאליים) ולזהות מגמות שוק גלובליות ומקומיות, שיכולות להשפיע על החברה.
למצגת לחצו כאן
לוובינר לחצו כאן
בעידן של פיתוח מוצרים חדשים לשוק רווי תהפוכות וחוסר וודאות חשוב מאד לוודא, מוקדם ככל האפשר, את סיכויי ההצלחה של המוצר בהיבטים של התאמה לשוק והתכנות עסקית.
בוובינר נסקור את האתגרים הנילווים לכך ואלו כלים עומדים לרשותנו להעריך את סיכויי הצלחה של המוצר.
המרצה:
מר ליאון מאלאלל, מדריך בכיר ויועץ בניהול מוצר עם כשלושים שנות ניסיון מעשי בהגדרת, פיתוח, השקת ושיווק מוצרים. לאון מביא עימו ידע מעשי נרחב המעוגן בניסיון נצבר במגוון תפקידים בכירים בניהול מוצר ושיווק מוצר בתחומי ה-Telco, ניהול משאבי אנוש, חינוך, Biotech ועוד. בשנים האחרונות עוסק לאון בפיתוח תכנים לשימוש יעודי בהדרכה ומסייע לחברות טכנולוגיה בישראל ובעולם בהטמעת מתודולוגיות ניהול מוצר ובניית קבוצות מנהלי מוצר מורכבות.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
הקורונה גרמה למשבר כלכלי, רפואי ופסיכולוגי.
המשבר דורש מחברות לבצע שינויים ברורים ומיידיים ואחרים שאינם לגמרי ברורים בשלב זה.
בוובינר נציג מפת דרכים אסטרטגית וטקטית למנהלי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי לתקופה שאחרי הסגר.
מרצה:
מר מיכאל גלי, מומחה לשיפור ביצועים עסקיים בשווקים זרים, בעל ניסיון רב בייעוץ והובלת מפעלים בחדירה ופעילות בשווקים זרים. מרצה בביה"ס למינהל עסקים של אוניברסיטת ת"א בתוכנית ה – MBA וה – EMBA ובטכניון. למעלה מ - 2500 מנהלים במשק קוראים את הבלוג שלו ב - www.michaelgally.com אשר מציג טיפים לשיפור ביצועים, המבוסס על נסיונו בשווקים בינלאומיים כמנהל וכיועץ בעשרים השנים האחרונות.
סביון בר סבר בעלת ניסיון ניהולי בכיר, המתמחה בניהול, אסטרטגיה ושיווק. לסביון ניסיון רב שנים במגוון תחומים: תקשורת, קמעונאות, היי טק, מזון, קוסמטיקה רפואית וחינוך.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
בעולם העסקים, עיצוב הוא כוח ומקור ליתרון תחרותי. במהלך הוובינר נבין לעומק את מקורות הכוח של העיצוב ובסופו נוכל לענות על השאלות הבאות:
• מה זה בעצם עיצוב ולמה הוא כה חשוב להצלחה העסקית שלנו?
• מתי והיכן נולד מקצוע העיצוב וחשוב מזה; למה הוא נולד?
• מדוע כדאי לכל אחד מאתנו לחשוב קצת כמו מעצב?
המרצה:
מר אלירון טובי, מומחה בעיצוב מערכי אסטרטגית שיווק, בניסוח הצעות ערך וביצירת מותגים. מרצה לחשיבה שיווקית בפקולטה לעיצוב ב – HIT ומחבר "קסם השיווק" ללימוד חווייתי של אמנות השיווק. אלירון הוא יו"ר דירקטוריון חברת FM OPTICS ושותף בכיר בחברת הייעוץ AGRIQUALITY. במהלך שנות עבודתו ביצע אלירון מהלכי שיווק פורצי דרך דוגמת אסטרטגיית המותג של החברות הגלובאליות נטפים, אבן קיסר ו- Enzymotec , מיצוב ושיווק בין לאומי של הרכב החשמלי החדש של אפיקים ומהפיכת שמן הזית של מסיק קיבוץ מגל. אלירון שואב השראה ונעזר בהשכלה ובידע שלו במדעי ההתנהגות ובמנהל עסקים ובאהבתו לעיצוב ואמנות הקסמים
לצפייה במצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
המצב הנוכחי מציב אתגרים בתחום התמחיר וההמחרה.
חלק מהלקוחות אינם פעילים, ביקוש למוצרים מסוימים עולה בעוד שביקוש למוצרים אחרים פוחת, עלויות היצור משתנות בשל רגולציה ושינויים לוגיסטיים ועוד.
הוובינר ייתן כלים לקביעת מדיניות תמחיר והמחרה בחברה לתקופה הנוכחית ולתקופת היציאה מהמשבר.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
• האם הסוכן הוא היבואן? האם מפיץ יכול להיות זכיין?
• האם בלעדיות היא הדדית?
• איך מתמרצים את הסוכן שלי לעבוד בשבילי?
• של מי סימן המסחר שנרשם בחו"ל?
• סוכן כפול ומפיץ קורונה: סכנות עסקיות עם נציגים מקומיים
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מכון הייצוא ומשרד עורכי הדין מ.פירון ושות' שמחים להזמינכם ל-WEBINAR מקצועי בנושא עסקאות M&A בין חברות טכנולוגיה לבין רוכשים מסין בעקבות הקורונה.
מגפת הקורונה הגבירה את מלחמת הסחר בין ארצות הברית לבין סין. כתוצאה מכך, קשה היום יותר מתמיד למשקיעים סיניים לבצע עסקאות M&A בארה"ב ולרכוש טכנולוגיות חדשניות בתחומי הליבה בהם רוצה סין לשלוט. סין שמה לה למטרה כי עד שנת 2025 תשלוט ב-75% מהטכנולוגיות החדשניות בעולם. על כן, פונים הסיניים לשווקים אחרים. את ישראל מכירים הסיניים היטב ופועלים פה רבות. לחברות טכנולוגיה המשוועות כיום להשקעה, יש חלון הזדמנויות להשקעות ולשיתופי פעולה עם חברות סיניות.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
משבר הקורונה זרק את כולנו למצב של שינוי לא רצוי.
זה הזמן לנצל את הטוב ואת ההזדמנויות החדשות שהמשבר מזמן בדרכינו ולדעת להתמודד מול עולם מכירות חדש ושונה.
בוובינר נשתף תוכן מדהים לפי שיטת סנדלר כיצד להצליח במכירות בתקופת משבר הקורונה, איך לשמור על חוסן נפשי, להתגבר על התנגדויות, להגדיל מכירות ולהראות מנהיגות בתקופות משבר.
אם אתם אנשי עסקים, מנהיגים עסקיים או אנשי מכירות ובאם תנודתיות, אי וודאות, מורכבות ועמימות הם חלק מהמציאות הנוכחית שלכם, אנו נספק תובנות וכלים עבורכם לפתוח את הדלת להצלחה בתקופה מורכבת זו.
המרצה:
מר ג'יימס אברהם, מנכ"ל סנדלר טריינינג בישראל Sandler Training. ומדריך מוסמך בשיטת סנדלר. סנדלר טריינינג הינה החברה הגדולה והמצליחה בעולם בנושא של אימון ופיתוח יכולות מכירה בעלת 300 סניפים ב 30 מדינות.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למשבר "הקורונה" ישנו גם היבט חיובי: זמינות אנשי / מנהלי מכירות מוכשרים ,עם קשרים בענף הספציפי שלכם – בעלות נמוכה יותר מבשנים קודמות. אנשי מכירות רבים מחפשים תפקידים חדשים ופתוחים להצעות סבירות. יש לשקול יצירת קשר עכשיו – גם אם הכוונה לבצע את הגיוס בתקופה מאוחרת יותר.
המרצה:
מר צ'אק (צ'רלס) קליין, הבעלים של חברת אמקון השמה בע"מ ומחבר הספר America Marketing to בהוצאת ה – Financial Times. חברת אמקון עוסקת בגיוס עובדים וסוכנים בארצות-הברית ומעניקה שירותי השמה ושיווק לחברות ישראליות בשוק האמריקאי.
www.amcon.co.il, www.linkedin.com/in/amcon
לצפייה בוובינר לחצו כאן
משבר הקורונה ("COVID-19") משנה את כללי המשחק בכל הקשור לניהול אשראי לקוחות. בעשור האחרון שהתאפיין בצמיחה ושגשוג, פרקטיקות ניהול אשראי - הלקוחות הותאמו לעידן של סיכונים מדודים וסביבה כלכלית יציבה. העצירה הפתאומית בענפים רבים ושיבושים עולמיים בשרשראות האספקה מייצרים סביבת סיכונים שונה בתכלית מזו שהורגלנו אליה וכן קשיי תשלום בהיקפים חסרי תקדים. התאמת מתודולוגיות ניהול האשראי בתקופה זו הינו צורך קריטי שחברות חייבות לאמץ בכדי לשרוד בסביבה הכלכלית חדשה ומסוכנת יותר מכל מה שהורגלנו עד היום.
המרצה:
גב' עדי נוב, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבססח – החברה הישראלית לביטוח אשראי. בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בביטוח אשראי וניהול אשראי לקוחות בבססח – חברה מובילת שוק בתחום ביטוח האשראי בישראל וחלק מקבוצת EULER HERMES, מבטח האשראי הגדול בעולם.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
משבר הקורונה ("COVID-19") מהווה אתגר משמעותי בתחום המכירות הבינלאומיות. אי-הודאות עבור חברות יצואניות גדלה משמעותית וכך הסיכון להכנסות בטווח הקצר והבינוני - לא רק במהלך המשבר, אלא גם בתקופה שלאחריו. לגישה פרואקטיבית לשימור לקוחות מפתח ישנה חשיבות עצומה ביכולת החברה לשרוד משברים ולחזור לצמיחה בסיומם.
מטרת וובינר זה לדון בפעילויות פרקטיות, של אנשי המכירות הבינלאומיים, שניתן לבצע בכדי לצמצם ככל הניתן פגיעה בהכנסות החברה במהלך המשבר ולאפשר התאוששות מהירה ושלמה יותר לאחריו.
המרצה:
מר מוטי בלאו (MBA) מנכ"ל חברת פרוקסי מרקטינג סולושינס בע"מ. מעל 25 שנות ניסיון במכירות ובשיווק בינלאומיים. יזם והוביל מגוון רחב של פעילויות פיתוח עסקי, שיווק ומכירות שהובילו לביצועים משמעותיים. עסק בזיהוי הזדמנויות שוק, גיבוש אסטרטגיה ותכנון שיווקי, הקמת מערכי שיווק ומכירות והחדרת מוצרים חדשים בהצלחה לשווקים מפותחים ומתפתחים.
לצפייה במצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מכון היצוא ומשרד עו"ד FPS מגרמניה
This webinar provides an overview on the current legal changes and incentive programs implemented in Germany to address the COVID-19 pandemic
It is geared toward investors, start-ups and international companies interested (or already invested) in the German market.
בתקופה מאתגרת זו, ערוץ המסחר האלקטרוני הינו ערוץ המכירה הכמעט יחיד שנותר לעסקים רבים אשר רוצים להנגיש את המוצר שלהם ללקוחות גם בתקופה מאתגרת זו.
הוובינר מתאים לחברות שרוצות להתחיל למכור און ליין וגם לחברות אשר מוכרות כיום.
המרצה:
מר ניר זיגדון, מייסד ומנכ"ל שותף של חברת eCommunity - סוכנות למכירה באמזון בעלת תו האיכות SPN מטעם אמזון העולמית. בעל ניסיון רב בהקמת פעילות מסחר אלקטרוני eCommerce לעסקים ובמעבר חברות מ- B2B ל- C2B.
לצפייב בוובינר לחצו כאן
בוובינר זה נכיר את מחוללי ההצלחה וגורמי הכישלון המרכזיים בניהול מרחוק ב"תקופת הקורונה" וגם בעתות שגרה, ונרכוש כלים מעשיים לשיפור האפקטיביות הניהולית שלנו בהובלת צוותים מרוחקים.
המרצה:
לירון גרייף, דירקטור בפרקטיקת ההון האנושי בחברת Deloitte. בעל תואר שני בפסיכולוגיה חברתית וניסיון של 19 שנה בליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי מורכבים.
לצפייה במצגת לחצו כאן
לצפייה בוובינר לחצו כאן
משבר הקורונה הולך ומעמיק והשפעתו על הסחר הבינלאומי גדלה.
מכון היצוא מציע לקהיליית סחר החוץ וובינר ייחודי עם שני מומחים בתחום היבוא והיצוא שיספקו מענה לשאלות בוערות וחשובות.
המרצים:
עו"ד גיל נדל, שותף וראש תחום דיני יבוא ויצוא במשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות.
מר זאב תלם, מרצה בכיר ויועץ לחברות עסקיות בתחום הסחר הבין לאומי
לצפייה בוובינר לחצו כאן
הוובינר הציג סקירה כללית של המצב, דוגמאות מוחשיות של חברות שעושות את זה נכון, יסקור תהליכי עבודה מומלצים וכלים לעבודה צוותית נכונה מהבית וייתן תשתית לבניית תכנית שיווק, שימור ומכירות לצמיחה גם בזמן משבר.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מי אלו המשפיענים? למה שיווק באמצעותם חשוב לנו? טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם - איזו פלטפורמה הכי מתאימה? אסטרטגיית עבודה עם משפיענים וכלים לאיתור משפיענים
המרצה:
גב' חמוטל שיבר, מנכ"לית חברת Schieber Research הפועלת בישראל ובארה"ב, ומרצה מובילה בתחום מוצרי הצריכה, הדיגיטל והמסחר האלקטרוני.
מומחית במחקר שוק, זיהוי מגמות, ויעוץ לאסטרטגיית חדשנות הפוגשת את הצרכנים ואת השוק. בעלת ניסיון של 20 שנה במחקר, ייעוץ לחברות וזיהוי מגמות וחדשנות.
הסבר על מערכת HYPR - מערכת לאיתור משפיעני רשת עפ"י מילות מפתח
המרצה:
מר סטיב זייצ'ק, סמנכ"ל פיתוח עסקי HYPR
לצפייה בוובינר לחצו כאן
למצגת של חמוטל שיבר לחצו כאן
התמודדות עם ההשפעות על עסקים בארה"ב
• עיכובי ביצוע, איחורים בתשלום והפרות חוזה אחרות
• אכיפתן של תניות "כח עליון" בחוזים
המרצה:
עו"ד ג'ואי שבות, שותף מנהל של סניף תל אביב. מתמקד בעיקר במיזוגים ורכישות, הסכמי שיתוף פעולה ((joint ventures והצעות ניירות ערך עבור חברות במגוון רחב של תעשיות ברחבי העולם ובכלל זה ארה"ב.
למצגת הוובינר לחצו כאן
ניהול עניינים הקשורים לעובדים בארה״ב
• הורדות שכר
• חופשות ללא תשלום (חל״ת)
• צמצום כח העבודה/פיטורים
• מעקב ופיקוח על בריאות העובד בהינתן הזכות לפרטיות
המרצה:
עו״ד מאירה פרזיגר, שותפה בסניף תל אביב של גרינברג טראוריג. בעלת למעלה מ 25- שנות ניסיון בתחום של דיני עבודה של ארה"ב. עו"ד פרזיגר מדריכה חברות ישראליות לגבי התקשרויות עם עובדים אמריקאים ,(US-based employees), החל משלב ההתקשרות הראשונה, דרך הניהול היומיומי וכלה בסיום ההעסקה/קיצוצים. עו"ד פרזיגר מטפלת גם בהיבטים הנוגעים לעובדים אמריקאים במקרים של מיזוגים ורכישות.
למצגת הוובינר לחצו כאן
איתור שחקנים מובילים ולקוחות פוטנציאלים - סקירת כלים ושיטות למיפוי מתחרים, לקוחות וספקים.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
• קורונה ומו"מ בינלאומי בעיתות משבר: אתגרי ה-TeleNegotiation
• עסקת הטיטאניק טבעה – מקרה שהיה כך היה!
• פערי תרבות בעסקים.
• אנחנו?! מטביעים ספינות!?! כן! מאפייני התרבות הישראלית.
• טיפים רבים!
לצפייה בוובינר לחצו כאן
היכרות עם ההתפתחויות הכלכליות העיקריות בחוף המזרחי ובדגש על צמיחתה של ניו יורק רבתי כמוקד כלכלי דינאמי בו קיימת פעילות גדלה והולכת של חברות טכנולוגיה, אקסלרטורים וגורמי השקעה. בוובינר תינתן התייחסות למגמות המאפיינות את המרחב, יוזמות הקשורות לישראל, מספר סקטורים דומיננטיים, כדוגמת, בריאות דיגיטלית, ריטל טק, סייבר, ערים חכמות, טכנולוגיות ספורט, ועוד.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
לצפייה בוובינר לחצו כאן
במהלך תכנון ופתוח מוצר יש צורך לכלול את מרכיבי מוכנות המוצר, יישום מוצלח וכן תאום צפיות הלקוח. כחלק מההערכות והצלחת ההטמעה הגלובאלית יש גם לתכנן את מרכיבי השירות, עלויות התחזוקה ואמינות. סטארט-אפים רבים מתחילים מרעיון מוצר מדהים, השוק והחזון אך נעצרים ברגע שהמוצר יוצא לבית הלקוח ומתברר שהמוצר אינו תואם את ציפיות הלקוח, המוצר אינו יציב ועלות התחזוקה הגבוהות גורמים לעלויות לא צפויות ופוגעים בעתיד החברה. תכנון טוב כחלק מתוכנית המוצר והפיתוח הוא גורם בעל השפעה רבה עבור הצלחת החברה.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה בוובינר?
• מה עדיף: תחזית אופטימית או פסימית?
• מהם טווחי הזמן בהם עורכים את התחזית ?
• עד כמה התחזית תלויה בטריטוריה?
בין הנושאים:
- שיטות חיזוי כמותיות
- שיטות חיזוי איכותיות
- כלים לבניית תחזית המכירות
- טיפים ותובנות
תחום השיווק הדיגיטלי כיום הולך ונעשה מורכב ומקצועי ובהתאמה גם עלויות השיווק בדיגיטל. חברות רבות מתחבטות בין האפשרות להכשיר כוח אדם מתוך הארגון לצרכי השיווק בדיגיטל לבין רכישת השירותים מסוכנויות פרסום המתמחות בתחום.
בכל אחת מהאפשרויות קיים מחסום של ידע ועולות שאלות כגון:
מה תקציב הפרסום המתאים לי? איך אדע כי החברה בידיה אני מפקיד את התקציב ממקסמת אותו תוך השגת ROI חיובי? אילו ערוצי פרסום ושיווק מתאימים לעסק שלי? באילו פלטפורמות כדאי לי לשווק? כיצד אני בודק את חברת הפרסום? מה צריך לדרוש מחברת הפרסום? האם כדאי לי להכשיר עובד מהעסק לניהול הדיגיטל? אם כן – כיצד מבצעים הכשרה פנים ארגונית?
לצפייה בוובינר לחצו כאן
OEM (ראשי תיבות באנגלית של: Original equipment manufacturer - יצרן ציוד מקורי) הוא מונח המשמש בתחומי ייצור שונים, ומתאר יצרן המייצר מוצר או חלק הנרכש על ידי חברה אחרת ונמכר תחת שם המותג שלה.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
מה היה בוובינר?
המרצה: עו"ד אשר מילר
לצפייה בוובינר לחצו כאן
בכל יום מתפרסמים מכרזים רבים בעולם. כיצד מאתרים את ההזדמנות המתאימה וכיצד מעריכים מהר אם כדאי לקפוץ על ההזדמנות?
מומחי המכרזים של TendersInfo המפעילים את הפורטל הייחודי של מכון היצוא למכרזים ידריכו את המשתמשים בתוכנית ואת המעוניינים.
לצפייה בוובינר לחצו כאן
בוובינר דנו בכלים ובתהליכים של ניהול מוצר, בהחשיבות והצורך של ניהול מוצר והתרומה לסיכויי ההצלחה של מוצרים חדשים בשווקים כיום, המאופיינים ע"י תחרות חריפה וקצב שינויים גבוה. ניתנו דוגמאות על כישלונות מוצרים והסיבות לכך ואיך ניהול מוצר נכון יכול להתמודד ולמנוע כישלונות מסוג זה ולהביא להצלחת המוצר.
בתכנית:
מה זה ניהול מוצר ולמה צריך את זה ?
הגדרת תפקידים בעולם ניהול המוצר
עקרונות בסיסיים בעבודת ניהול מוצר (מתודולוגיה, תהליכים, כלים)
מה הסיבה לאחוז הכישלונות הגבוה של מוצרים ואך ניהול מוצר יכול להתמודד עם האתגר
וובינר בהנחיית מר ליאון מאלאלל
לצפייה בוובינר לחצו כאן
אודות מכון היצוא
אודות מכון היצוא אנשי קשר דוחות כספיים טפסי הנהלת חשבונות לוח אירועים ופעילויות מן העיתונות פרסומים ותכנים שיווקיים הסדרי נגישותשירותי מכון היצוא
איתור שותפים עסקיים תערוכות בינלאומיות חברות פיתוח עסקי בינלאומי חונכים ליצוא ייעוץ בסחר הבינלאומי יצוא מקוון מידע ומודיעין תחרותי סיוע ליצואן המתחיל סקירות ונתונים כלכליים קשרי חוץחטיבת פיתוח עסקי
אגרוטק בטחון המולדת תעופה וחלל דנטל חדשנות ואקוסיסטם יין לייף סטייל מדיה דיגיטלית מובייל וערים חכמות מוצרי צריכה מזון ומשקאות מים מכשור ומחשוב רפואי סייבר על חטיבת פיתוח עסקי פודטק פינטק קולנוע, טלויזיה וחינוך קלינטק ותשתיות חכמות רכב, תחבורה חכמה ותעשיות מתקדמותהרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני לא תקין
לא הוזן דואר אלקטרוני
בעייה בשליחת הנתונים
נשלח בהצלחה
צרו קשר