מכון היצוא

מחקר תחרותי וניתוח פוטנציאל ב- Amazon

 אם אתם שוקלים למכור ב- Amazon בוודאי שאלתם את עצמכם

מה הסיכוי להצליח?

מה היקף המכירות ב- Amazon בקטגוריה שלי?

כמה המתחרים הישירים שלי מוכרים כרגע ב- Amazon ?

עם אילו מוצרים להתחיל?

באיזו מדינה כדאי להתחיל?

 

בעזרת מחקר תחרותי מעמיק, ניתן לקבל את התשובות לכל השאלות האלו. בין אם מדובר בהתחלה או בהתרחבות פעילות קיימת ב- Amazon , מומלץ להתבסס עלנתונים הנגזרים ממחקר עומק על מנת לקבוע את האסטרטגיה הנכונה וכן את ניתוח הרווחיות עבור כל מק"ט ומק"ט. 

מחקר אפקטיבי חוסך זמן וכסף. 

למי המחקר מתאים?

  1. יצרנים שלא נמצאים ב- Amazon ורוצים לבדוק את מידת התאמתם והפוטנציאל
  2. יצרנים שנמצאים ב- Amazon ורוצים להתרחב לעוד מוצרים בצורה מושכלת

תכולת המחקר:

  1. בחינה של קטגוריה אחת, במדינה אחת
  2. ניתוח מחזור וכמות מכירות בקטגוריה
  3. ניתוח מחזור מכירות של 5 מותגים מתחרים בקטגוריה
  4. ניתוח מחזור מכירות של 2 מוצרים לכל אחד מ- 5 המותגים המתחרים )סה"כ 10 מוצרים(
  5. סקירת מאמצי הפרסום והמיתוג של 5 מותגים מתחרים
  6. הערכת רווחיות בסיסית תוך חישוב עמלות צפויות ב- Amazon ועלויות לוגיסטיות 

שלבי העבודה:

  1. פגישת התנעה להגדרה מדויקת של המחקר ותיאום ציפיות
  2. שיחת טלפון ביניים לעדכון וחידוד
  3. פגישה מסכמת להצגת התוצאות 

תוצרים:

  1. קובץ אקסל עם נתוני המחקר
  2. מצגת סיכום עם מסקנות והמלצות

עלות ליצואן אחרי סבסוד מכון היצוא: 4,000 ש"ח+מע"מ

*עלות המחקר הכוללת: 6,500 ש"ח+מע"מ (ההטבה לחברי המכון הינה 2,500 ש"ח סבסוד על ידי מכון היצוא).

תודה רבה! פנייתך התקבלה
טעינה

אירוע השבוע