מכון היצוא

יצוא מקוון - מידע מקצועי

הצגת האפשרויות העומדות בפני יצואנים המעוניינים להשתמש בפלטפורמות לסחר מקוון בסין

פרטים נוספים

כמו כל שוק חדש שאליו נרצה להיכנס חשוב מאוד לבצע מחקר ולהבין את הקהל שלנו, הבנה של התרבות, העדפות וצורת הצריכה של הקהל שלנו יכולה לייצר הבדל משמעותי בתכנית השיווקית ולחסוך הרבה מאוד כסף.

פרטים נוספים

יצרן צינורות לתעשיה מפתח תקווה, תלוי במפיץ הבריטי שלו על מנת למכור לחנות בדרום לונדון. לנצח, מערכת היחסים הזאת תסבול ממתווך. ע"י פעילות איקומרס נכונה ויעילה, החנות תעבוד ישירות מול היצרן ואליה יצטרפו חנויות רבות בעלי צרכים דומים מטוקיו, פריז וגם עפולה. זהו בהחלט העידן שבו הגבולות מטשטשים ופוטנציאל הרווח מככב.

פרטים נוספים

רכישות מקוונות הן לא האויב של עולם הריטייל הישראלי, הם העתיד של הריטייל. על השחקנים הישראלים להפסיק לבזבז משאבים ואנרגיה במלחמה, ולהשקיע מעט יותר בפיתוח "מכירה מרובת ערוצים" מה שעבד בעולם, וודאי נכון לגבי השוק הישראלי. יונתן איבגי מ- DHL אקספרס מסביר כיצד להתחיל לעשות זאת.

פרטים נוספים

70% מתהליכי הרכישה המקוונת מסתיימים בנטישת "עגלה" כיצד למנוע את התופעה? מחקר רחב של DHL אקספרס מתייחס לנושא.

פרטים נוספים

למה לעבור מ-B2B ל-B2C, מכירה לצרכן באינטרנט: מי בכלל צריך את זה?

פרטים נוספים

'מודל החמש' יעזור לכם להגשים את המטרה: חמש החלטות שצריך לקבל ברמה הארגונית וחמישה דברים שכל עסק חייב לשאול את עצמו לפני המעבר למכירות און ליין

פרטים נוספים
טעינה
טעינה