גולש יקר,
לחווית גלישה טובה יותר מומלץ להשתמש באחד מהדפדפנים הבאים:
השווקים הגלובאליים בעידן העולם השטוח רוויים במוצרים תחליפיים השרויים בתחרות עזה. מי שמשלם יותר לערוצי השיווק החזקים, משקיע סכומים גבוהים יותר לרכישת שטחי מדף או במסעי פרסום עתירי ממון, קונה את עיקר השליטה בשוק. הנגישות לקהל היעד נקבעת גם על סמך איכות היחסים העסקיים עם מתווכים מקושרים, אצולת בעלי ההון והשלטון, וגורמי תקשורת. הדומיננטיות בשוק תחרותי בנסיבות כאלו היא בעיקר תוצאה ישירה של השקעה כספית וניצול קשרים, וכתוצאה מכך בעלי העוצמה הממונית הם שליטי השוק.
פרטים נוספיםזכויות הקניין הרוחני כוללות פטנטים, מדגמים, זכויות יוצרים, וסימני מסחר. לצד אלו נכון לציין זכויות קניין רוחני שאינן ניתנות לרישום כגון סודות מסחריים ומוניטין.
פרטים נוספיםכאשר פונים לפעילות יצוא מוצרים לחו"ל, בין יתר הבדיקות שיש לבצע במסגרת ההיערכות לכך, יש לבחון את היבטי הקניין הרוחני המעורבים.
פרטים נוספיםחיקויים, זיופים, העתקות, הפרות – הליכים משפטיים בבית המשפט, במכס, ואצל רשמי הפטנטים, המדגמים, וסימני המסחר.
פרטים נוספיםאודות מכון היצוא
אודות מכון היצוא אנשי קשר דוחות כספיים טפסי הנהלת חשבונות לוח אירועים ופעילויות מן העיתונות פרסומים ותכנים שיווקיים הסדרי נגישותשירותי מכון היצוא
איתור שותפים עסקיים תערוכות בינלאומיות חברות פיתוח עסקי בינלאומי חונכים ליצוא ייעוץ בסחר הבינלאומי יצוא מקוון מידע ומודיעין תחרותי סיוע ליצואן המתחיל סקירות ונתונים כלכליים קשרי חוץחטיבת פיתוח עסקי
אגרוטק בטחון המולדת תעופה וחלל דנטל חדשנות ואקוסיסטם יין לייף סטייל מדיה דיגיטלית מובייל וערים חכמות מוצרי צריכה מזון ומשקאות מים מכשור ומחשוב רפואי סייבר על חטיבת פיתוח עסקי פודטק פינטק קולנוע, טלויזיה וחינוך קלינטק ותשתיות חכמות רכב, תחבורה חכמה ותעשיות מתקדמותהרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני לא תקין
לא הוזן דואר אלקטרוני
בעייה בשליחת הנתונים
נשלח בהצלחה
צרו קשר