מוצרים לבית ולמשפחה - מן העיתונות

לנסות, להעז ולחשוב באופן מאד מקורי, לייצר משהו חדש ובלי לבזבז זמן. לקראת כנס מוצרי הצריכה של מכון היצוא שיתקיים בשבוע הבא בתל אביב, ד"ר אייל דורון מסביר מה צריך לעשות וכיצד לחשוב כדי להישאר תמיד רלוונטיים בעולם העסקים. "העולם החדש הגיע, אין אפשרות להמתין עוד לדברים. צריך לעשות ולחדש כל הזמן"

פרטים נוספים

החברה הישראלית ZIPIT התחילה את הדרך עם פטנט שכלל רוכסן אחד ארוך. אחרי 11 שנה הם מככבים על מדפים בכל העולם. ממש. סיפור הצלחה ישראלי.

פרטים נוספים

משלחת של תשע חברות ישראליות, שבה אמש מדרום אפריקה לאחר מפגשים עם כמה רשתות בינלאומיות במטרה לפתח את שוק הדרום אפריקאי בתחום שיפוץ הבית ועשה זאת בעצמך. "מטרת משלחת זו ומשלחות נוספות היוצאות במהלך השנה, הינה לקדם ולחזק את התעשייה הישראלית גם בשווקים חדשים", אומרים במכון היצוא.

פרטים נוספים

כנס מוצרי הצריכה שקיים מכון היצוא אמש בתל אביב, התמקד בפעילות מיוחדת, ה'נטוורקינג'. איך זה קשור ליצוא ומדוע הפעילות הזו אמורה לעזור ליצואנים? "המהות של "נטוורקינג" היא בדיוק לעשות את הקפיצה, שמסייעת להגיע לברוני רוטשילד מכל מיני סוגים", אומר ד"ר יובל קליש.

פרטים נוספים

60,000 ישראלים קונים ומוכרים באמצעות עליבאבא - אתר המסחר המקוון הגדול בעולם, כך התברר בכנס שהתקיים לאחרונה במכון היצוא ועסק בקידום היצוא הישראלי במסחר מקוון בין עסקים. "אנשים חושבים שמדובר באתר סיני אז נרתעים אבל זו טעות. הוא מהווה הזדמנות להגדלת אפשרויות היצוא"

פרטים נוספים

יצוא מוצרי הצריכה - כמו כל היצוא הישראלי סבל בשנה החולפת מירידה חדה של 7%. זאת בזמן שבעולם הייתה דווקא מגמה הפוכה. איך מתמודדים היצואנים, עם אלו כלים המדינה מסייעת ומה הצפי לשנת 2016?

פרטים נוספים
טעינה
טעינה

אירוע השבוע

כנס החודש