גולש יקר,
לחווית גלישה טובה יותר מומלץ להשתמש באחד מהדפדפנים הבאים:
בשני העשורים האחרונים, תעשיית המתכת וה-DIY (Do it yourself) בישראל הציגה בעקביות שיעורי צמיחה גבוהים ביותר – שגבוהים מהם נראו רק בתעשיית ההייטק. ההתפתחויות והחידושים בתחום ההייטק אפשרו לתעשיית ה-DIY בישראל לבנות מפעלי ייצור מודרניים, להפעיל כלי תעשייה מבוססי מחשב מהמתקדמים ביותר, לפתח מערכות לוגיסטיקה מורכבות ולהזניק את המכירות.
כיום, יותר מ-500 חברות ישראליות מייצאות את מוצריהן לשוק ה-DIY העולמי. שיעור גדול מהיצוא מיועד לשוק המותגים הפרטיים (Private Label) - מעל 50% מארגזי הכלים מפלסטיק, המיוצאים לצפון אמריקה, למשל, נמכרים באמצעות מותגים פרטיים של חברות DIY מובילות, כמו בלק & דקר סטנלי, והום דיפו.
גמישות גבוהה ותחזיות אופנה
תהליכי הייצור הממוכנים והממוחשבים לחלוטין, מאפשרים את הגמישות הדרושה כדי לשנות במהירות את קווי הייצור ולענות על הטעם המשתנה של הלקוחות. בנוסף, החברות הישראליות ידועות בעולם ביכולתן לזהות לפני כולם את השינויים באופנות ובהעדפות הלקוחות. בזכות כישרון זה, ובעזרת מעצבי מוצר צעירים ודינמיים שהוכשרו במיטב בתי הספר לעיצוב בישראל ובחו"ל, נמנות החברות הישראליות עם מכתיבי האופנה בתחום ומוביליה.
לישראל הסכמי סחר חופשי עם האיחוד האירופי ועם ארצות הברית. כמו כן, קרבתה של ישראל לאירופה היא יתרון שיווקי משמעותי, והחדרת מוצרים ישראליים לשוקי אירופה קלה יותר מהחדרת מוצרים דומים ממדינות אחרות, כולל ארה"ב.
דרכי הפעולה העיקריות
ענף מוצרי צריכה במכון היצוא מעודד את התעשייה הישראלית בשלל דרכים, הן באמצעות סיוע בהכנת תוכנית עסקית, הן בבניית פלטפורמה ליצירת הזדמנויות עסקיות ברחבי העולם, הן במענה וליווי מותאם אישית לצרכים של כל חברה וחברה, הן בסיוע בנקודות הממשק בין התעשייה לגופי הממשלה והן באמצעות אספקת גישה למאגר מידע נרחב בתחום.
לוח אירועים
מפגשים עסקיים
וירטואלי
תערוכה
הונג קונג
מאמרים וחדשות
יום האישה הבינלאומי מתקיים בסין כמידי שנה ב-8 במרץ, כאשר בשנים האחרונות גם יום זה הפך לחג קניות אדיר ממדים.
הסיור נערך באיזורי התעשיה אריאל וברקן, מועסקים בהם מאות עובדים ישראלים ופלסטינים כאחד, ומייצאים לכל רחבי העולם את מוצריהם
יצוא מוצרי בית ומשפחה עלה בכ-6% בשנה האחרונה והסתכם בכ-1.2 מיליארד דולר.
כנס בנושא יצוא מוצרי צריכה בהשתתפות נציגי אמזון וג'יי-די שהתקיים לאחרונה ביוזמת מכון היצוא, חשף בפני עשרות חברות ישראליות את אפשרויות הסחר המקוון וכלים נוספים שיסייעו ליצוא הישראלי לצמוח.
אמזון רוצה למצוא ממציאים או יצרנים של מוצרים חדשניים בישראל להציע להם תנאים נוחים למכירה על הפלטפורמה הבינלאומית שלה, אמזון לאנצ''פד. החנות המקוונת הגדולה ביותר במערב, ולכן, מבקשת לקדם מותג פרטי אחר. לשם כך הגיע לישראל מנהל הפרויקט של לאנצ''פד
אמזון מחפשת ישראלים שהגו או כבר מייצרים מוצרי צריכה חדשניים, כדי שתוכל להציע להם תנאים נוחים למכור אותם בפלטפורמה העולמית שלה "אמזון לאנצ'פד" - וגם לייצר עבור ענקית הסחר המקוון מותג פרטי. מנהל הפרויקטים הגלובליים של הפלטפורמה יגיע לשם כך לארץ
אמזון מחפשת ישראלים שהגו או כבר מייצרים מוצרי צריכה חדשניים, כדי שתוכל להציע להם תנאים נוחים למכור אותם בפלטפורמה העולמית שלה "אמזון לאנצ'פד" - וגם לייצר עבור ענקית הסחר המקוון מותג פרטי. מנהל הפרויקטים הגלובליים של הפלטפורמה יגיע לשם כך לארץ
אודות מכון היצוא
אודות מכון היצוא אנשי קשר דוחות כספיים טפסי הנהלת חשבונות לוח אירועים ופעילויות מן העיתונות פרסומים ותכנים שיווקיים הסדרי נגישותשירותי מכון היצוא
איתור שותפים עסקיים תערוכות בינלאומיות חברות פיתוח עסקי בינלאומי חונכים ליצוא ייעוץ בסחר הבינלאומי יצוא מקוון מידע ומודיעין תחרותי סיוע ליצואן המתחיל סקירות ונתונים כלכליים קשרי חוץחטיבת פיתוח עסקי
אגרוטק בטחון המולדת תעופה וחלל דנטל חדשנות ואקוסיסטם יין לייף סטייל מדיה דיגיטלית מובייל וערים חכמות מוצרי צריכה מזון ומשקאות מים מכשור ומחשוב רפואי סייבר על חטיבת פיתוח עסקי פודטק פינטק קולנוע, טלויזיה וחינוך קלינטק ותשתיות חכמות רכב, תחבורה חכמה ותעשיות מתקדמותהרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני לא תקין
לא הוזן דואר אלקטרוני
בעייה בשליחת הנתונים
נשלח בהצלחה
צרו קשר