מכון היצוא

הכר את הצרכן באיחוד האמירויות

סקר צרכנים שפורסם לאחרונה מלמד, כי 58% מהמשיבים בסקר ציינו שהם מוכנים להוציא יותר כסף על מנת לחסוך זמן. 80% מתושבי האמירויות פעילים ברשתות חברתיות וכמחצית "עוקבים" אחר מותגים במדיה החברתי.  הרוב בעלי סמארטפון, 40% בעלי שעון חכם (לעומת 19% עולמי) ול-52% מהמשיבים מכשירי מטבח חכמים ( ממוצע עולמי 38%).

רוצים לדעת עוד? הכנסו ולמדו פרטים חשובים על הצרכן האמרתי.

לקריאה לחצו כאן

טעינה