קוסמטיקה וטואלטיקה - מן העיתונות

משלחת ישראלית של יצרני מוצרי טיפוח, קוסמטיקה וקוסמטיקה רפואית יצאה להיפגש עם מאות חברות מטייוואן ולהכיר טוב יותר את השוק הקמעונאי והצרכים של הקונה במדינה האסיאתית. "הפוטנציאל העסקי גדול ואנחנו יוצרים הזדמנויות לחברות הישראליות", אומרים במכון היצוא.

פרטים נוספים

לנסות, להעז ולחשוב באופן מאד מקורי, לייצר משהו חדש ובלי לבזבז זמן. לקראת כנס מוצרי הצריכה של מכון היצוא שיתקיים בשבוע הבא בתל אביב, ד"ר אייל דורון מסביר מה צריך לעשות וכיצד לחשוב כדי להישאר תמיד רלוונטיים בעולם העסקים. "העולם החדש הגיע, אין אפשרות להמתין עוד לדברים. צריך לעשות ולחדש כל הזמן"

פרטים נוספים
טעינה
טעינה

מכון היצוא