מכון היצוא

בלוג ראש היחידה

המהפך הדיגיטלי שהתרחש בעקבות מגפת הקורונה לא פוסח גם על תחום המוצרים לבית. מותגים בוחרים בתמהיל רב ערוצי כדי לפנות למגוון הרחב ביותר של לקוחות והתאמה לשווקים המקומיים במודלים של שיווק ישיר לצרכן.

פרטים נוספים

הסכם השלום שנחתם לאחרונה עם מדינות המפרץ פותח פתח לעידן חדש של שיתוף פעולה כלכלי.

פרטים נוספים

כיצד ניתן ללמוד מהטרנדים השווקיים החדשים בזמן הקורונה בסין – על הנורמלי החדש בשוק מוצרי הצריכה

פרטים נוספים

ההכנות לחג הפסח בעיצומן, וזה זמן טוב גם לעשות סדר באסטרגיה התחרותית שלכם. בואו לבדוק האם אתם מוכנים? מאת: נאור מורג, פורסם בתאריך 3.4.19

פרטים נוספים

איך נמקם את עצמנו על מפת התחרות במחוזות פחות מוכרים? מאת: נאור מורג, פורסם בתאריך 19.3.19

פרטים נוספים

איך נוודא שהפוטנציאל בשוק מטרה הוא אמיתי? מאת: נאור מורג, פורסם בתאריך 5.3.19

פרטים נוספים

מהי זווית התקיפה הנכונה בחדירה לשוק חדש? מאת: נאור מורג, פורסם בתאריך 20.2.19

פרטים נוספים

ביום רביעי (7 בנובמבר) נפתח הכנס השנתי למודיעין תחרותי בשיתוף עם פימ"ת- הפורום הישראלי מודיעין תחרותי במלון קרלטון. הכנס התקיים במשך יומיים אשר כללו הרצאות, פאנל מומחים וסדנה מעמיקה בנושא.

פרטים נוספים
טעינה
טעינה