מכון היצוא

היום שאחרי

11 במרץ 2020  מאת: אביבה חלבה. 

בימים אלו, כשמרבית החברות היצואניות נאלצות לשנות סדרי עדיפויות, התערוכות והכנסים מבוטלים, לא טסים לשום מקום – כי אי אפשר, זה הזמן לעשות את כל מה שאנחנו בדרך כלל דוחים במהלך השנה – לשדרג את כלי השיווק שלנו. 

למה זה חשוב ?

כדי שהכל יהיה מוכן לרגע שהכל יירגע, ונמצא את עצמנו שוב עוברים מטיסה לטיסה, מכנס לפגישות עסקים ונחשוב ששוב לא שדרגנו את המצגת, לא כתבנו את הברושור ההוא שהיה צריך, והאתר שלנו – בכלל... היה צריך להתעדכן מזמן. 

אז מה אפשר לעשות בלי לצאת מהבית או מהמשרד...

לסרוק ולעבור על כלי השיווק:  ברושורים, מצגות, אתר האינטרנט, פוסטים, בלוגים, עדכונים במדיה החברתית ועוד ועוד.

התוכן הוא המלך – את זה כולם יודעים. זו הזדמנות מצויינת לכתוב פוסטים, בלוגים, תוכן לאתר האינטרנט ועוד – ואם במקרה יש לכם משהו רלבנטי לנושא וירוס הקורונה – תעשו את זה. פנו לקופירייטרים וכותבי תוכן שיווקי ותשדרגו את מה שיש, או הוסיפו על הקיים.

עיצוב – כמה זמן שאתם אומרים לעצמכם שהגיע הזמן לשדרג את מצגת המוצרים, המשקיעים או החברה? אבל כמו תמיד – אתם עסוקים מידי  ודוחים את זה לחופשת החגים הקרובה. 

אז הנה יש הזדמנות נהדרת לעשות את זה עכשיו – כשאתם במשרד, עם קצת יותר זמן פנוי – תשקיעו בבחינה מחודשת של החומרים השיווקיים ותשדרגו. 

דיגיטל - אתר האינטרנט, מדיה חברתית ויוטיוב - אין ספק, זה הזמן לשדרג, להוסיף תוכן ולרענן – אם לא עכשיו אז מתי ? 

והתקציב, מאיפה?

אתם בטח שואלים –כולם חוששים, מצמצמים הוצאות לקראת הלא נודע, ולכך יש לי תשובה קצרה – כולנו באותה הגיגית, או יותר נכון בבידוד...אין לי ספק,  כל הספקים מבינים ומתחשבים – כי כולנו צריכים עכשיו לתמוך אחד בשני. 

לא צריך לזוז מהמקלדת, הכל קורה אונליין.

על ZOOM שמעתם ? כן, כן, שיחת ועידה פשוטה, שיתוף מסך וזהו – בעוד יום יומיים  - כבר יש לכם תוכן חדש ומעודכן, ברושור או מצגת חדשים ומעודכנים או אתר אינטרנט משודרג. 

על הכותבת:
אביבה חלבה היא יועצת ביחידת הייעוץ בחטיבת כלכלה ושירותים מקצועיים במכון היצוא. עוסקת בגיבוש אסטרטגיית תקשורת שיווקית בינלאומית ויישומה בפועל בהתאם לתוכנית השיווק של החברה, תוך דגש על שילוב בין כלי שיווק מסורתיים וכלי שיווק חדשניים, על מנת להביא לחשיפה נכונה ומלאה מול הלקוחות הפוטנציאליים בשווקים הרלבנטיים - ליווי לקראת יציאה לתערוכה בינלאומית (משלב ההחלטה לאיזו תערוכה לצאת ועד לאפיון וגיבוש ההופעה בתערוכה, והכנת כלי השיווק המתאימים). - יחסי ציבור מול עיתונות מקצועית בינלאומית (מסורתית ודיגיטלית). - הגדרה והכנה של כלי השיווק המתאימים לחברה: הגדרת מסרי החברה וכתיבת תוכן שיווקי, בניית כלי שיווק פרקטיים: מיתוג מלא, אפיון שיווקי וטכנולוגי של אתר האינטרנט ובנייתו, מצגות חברה ומוצר, קטלוגים וברושורים, כלים דיגיטליים שונים ועוד.

טעינה