מכון היצוא

משבר הקורונה – חלון הזדמנויות

9 למרץ 2020 מאת לימור רוטמן, מנהלת המחלקה ליצואנים מתחילים במכון היצוא.


בימים שבשגרה אנו תמיד עסוקים: מכירות, שיווק מקומי, שיווק לחו"ל, השתתפות בכנסים, השתתפות בתערוכות בינלאומיות, פגישות, נסיעות, מפגשים ועוד. לרוב לא מוצאים את הזמן להשקיע בנושאים חדשים. נקלענו למשבר עולמי, מפעלים נסגרים, אנשים בבידוד והקשר עם הלקוחות אינו כבשגרה.

המחלקה ליצואנים מתחילים במכון היצוא ממליצה לכם לנצל את הזמן הזה לתכנון, ללמידה ולבחינה של אסטרטגיית היצוא בהתייחסות לנקודות הבאות:

1. בחינה של שווקי יעד נוספים - במחקר איתור שוק מטרה ניתן לבחון באילו יעדים פונטציאל המוצר / השירות גבוה יותר.
2. חשיבה על קהלי מטרה חדשים– בבחינת האסטרטגיה השיווקית ניתן לבחון האם ישנם קהלי מטרה נוספים אליהם ניתן לפנות ומהם המסרים המתאימים לקהל זה.
3. הכנת תכנית שיווק בה תוגדר אסטרטגיית החדירה לשוק כולל תכנון פעילויות שיווקיות עתידיות.

נשמח ללוות אתכם בתהליך החל מבניית האסטרטגיה השיווקית, איתור מידע עסקי רלוונטי, הגדרת היתרון והבידול התחרותי ועד להכנת תכנית שיווק ויישומה.


לפרטים נוספים לחץ כאן

טעינה