גולש יקר,
לחווית גלישה טובה יותר מומלץ להשתמש באחד מהדפדפנים הבאים:
יחידת המידע העסקי והמודיעין התחרותי במכון היצוא פועלת בכדי לאפשר לכם לקבל החלטות עסקיות מבוססות.
באמצעות מאגרי המידע שלנו, כלי חיפוש מידע מתוחכמים, אנשים כשרוניים ונותני שירות מקצועיים אנו נאסוף וננתח עבורכם מידע על שווקי מטרה כך שתוכלו לפעול בהצלחה הן בחדירה לשווקים בין לאומיים חדשים והן בשווקים שבהם אתם פועלים.
חשוב שתקבלו מידע אובייקטיבי, חיצוני ומקצועי כדי שתוכלו לתכנן אסטרטגיות עסקיות חזקות ומנצחות.
כל חברה רוצה למצוא הדרך להצלחה העסקית. המקום בו המוצר או השירות שלהם הוא ייחודי ובעל הערך הגבוה ביותר עבור הלקוחות בהשוואה למתחרים מהווה את הצעת הערך הייחודית שלכם. כדי לדעת למצוא ולהגדיר אותה אתם זקוקים למודיעין עסקי – תחרותי עוצמתי. מידע כזה יחשוף את פוטנציאל השוק שלכם, צרכי הלקוחות בשוק ספציפי, מפת המתחרים והיקף התחרות שלכם, חסמי כניסה והזדמנויות בשוק מסויים. אלה ועוד יעזרו לכם להגדיר את הצעת הערך המדוייקת ביותר עבור הלקוחות שלכם ובכך להפוך טובים יותר מהמתחרים ולהכנס ל"משחק" בעיניים פקוחות.
אנו נפיק עברוכם מודיעין עסקי-תחרותי בשיטות לגיטימיות ואתיות תוך איתור ומעקב אחר פרסומים גלויים, מחקרי מדף, מחקר שוק, סקירות אנליסט, מידענות, שימוש במאגרי מידע, ניתוח של פעילויות, טרנדים ומגמות עסקיות, בנצ'מרק של מתחרים וכלים רבים אחרים.
יחידת המידע העסקי והמודיעין התחרותי של המכון מסייעת לכם גם באיתור הזדמנויות עסקיות ולידים מסביב לעולם. ניטור מכרזים בינלאומיים, ניטור צרכי לקוחות, רשימות לידים מטוייבות הן רק חלק מהשירותים הטקטיים אשר יסייעו למקסם את הפיתוח העסקי הבינלאומי שלכם.
יחידת המידע העסקי והמודיעין התחרותי עוסקת גם בהעברת ידע לקהיליית היצואנים באמצעות הדרכות, ימי עיון, קורסים, וובינרים וכנסים בשיתוף פעולה עם המרכז ללימודי יצוא וסחר בינלאומי במכון היצוא.
על מנת להתחיל תהליך של מודיעין עסקי אנחנו ממליצים לכם לפעול על מנת לאתר את שוק המטרה המיטבי שלכם – להבין באיזה שוק אתם פועלים, מי פועל בשוק הזה ומתוכם מי המתחרים הישירים שלכם. אתם מוזמנים ליחידת המודיעין התחרותי במכון היצוא לפגישה עמנו לאפיון וחיפוש כל המידע הנדרש לחברה שלכם, ללא עלות לחברי מכון היצוא.
מה תמצאו אצלנו?
לוח אירועים
מאמרים וחדשות
מהי זווית התקיפה הנכונה בחדירה לשוק חדש? איך נוודא שהפוטנציאל בשוק מטרה הוא אמיתי? ואיך נמקם את עצמנו על מפת התחרות במחוזות פחות מוכרים? מאת: נאור מורג, פורסם בתאריך 20.2.19
מהי זווית התקיפה הנכונה בחדירה לשוק חדש? איך נוודא שהפוטנציאל בשוק מטרה הוא אמיתי? ואיך נמקם את עצמנו על מפת התחרות במחוזות פחות מוכרים? מאת: נאור מורג, פורסם בתאריך 5.3.19
מהי זווית התקיפה הנכונה בחדירה לשוק חדש? איך נוודא שהפוטנציאל בשוק מטרה הוא אמיתי? ואיך נמקם את עצמנו על מפת התחרות במחוזות פחות מוכרים? מאת: נאור מורג, פורסם בתאריך 19.3.19
ההכנות לחג הפסח בעיצומן, וזה זמן טוב גם לעשות סדר באסטרגיה התחרותית שלכם. בואו לבדוק האם אתם מוכנים? מאת: נאור מורג, פורסם בתאריך 3.4.19
ביום רביעי (7 בנובמבר) נפתח הכנס השנתי למודיעין תחרותי בשיתוף עם פימ"ת- הפורום הישראלי מודיעין תחרותי במלון קרלטון. הכנס התקיים במשך יומיים אשר כללו הרצאות, פאנל מומחים וסדנה מעמיקה בנושא.
אודות מכון היצוא
אודות אנשי קשר דוחות כספיים טפסי הנהלת חשבונות לוח אירועים ופעילויות מן העיתונות פרסומים ותכנים שיווקייםשירותי מכון היצוא
איתור שותפים עסקיים תערוכות בינלאומיות חברות פיתוח עסקי בינלאומי חונכים ליצוא ייעוץ בסחר הבינלאומי יצוא מקוון מידע ומודיעין תחרותי סיוע ליצואן המתחיל סקירות ונתונים כלכליים קשרי חוץחטיבת פיתוח עסקי
אגרוטק אוטומוטיב וערים חכמות בטחון המולדת תעופה וחלל בית ומשפחה דנטל חדשנות ואקוסיסטם יין מדיה דיגיטלית מובייל מזון ומשקאות מים מכשור ומחשוב רפואי סייבר על חטיבת פיתוח עסקי פודטק פינטק קולנוע, טלויזיה וחינוך קוסמטיקה, טואלטיקה ואופנה קלינטק ותשתיות חכמותהרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני לא תקין
לא הוזן דואר אלקטרוני
בעייה בשליחת הנתונים
נשלח בהצלחה
צרו קשר