השוק הבינלאומי

דרכים לשיווק והפצה ופסטיבלים בחו"ל:
מידי שנה נערכים ברחבי העולם למעלה מ 1000 פסטיבלי קולנוע. פסטיבלים ושווקים בינלאומיים לקולנוע וטלויזיה הם ערוץ שיווקי מועדף וכדאי, היות והם מאפשרים חשיפה בינלאומית לסרטים הישראליים.

הרשמה לפסטיבלי קולנוע
:
כדאי להשיג את התקנות ואת דפי ההרשמה המצויים באתרי האינטרנט- התקנות מכילות אינפורמציה חשובה ורלוונטית. חשוב לשלוח מה שיותר חומר אינפורמטיבי על הסרט והפקתו, אינפורמציה שמעניקה תמונה מלאה יותר על הסרט עוזרת לקידומו בתוך הפסטיבל. יש לשלוח אינפורמציה טכנית (אורך הסרט, שחור-לבן וכו').

במידה שהסרט מתקבל לפסטיבל לתחרות הרשמית, חשוב להגיע לפסטיבל מוכנים עם כל החומרים הפירסומיים (עלונים, פוסטרים, תיקי עיתונות, גלויות וכו).
 לפני כל הקרנה של הסרט בפסטיבל רצוי להעביר אינפורמציה על הסרט וזמני ההקרנה לאנשי מפתח ועיתונאים.

טעינה

אירוע השבוע

כנס החודש