מכון היצוא

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הפך בשנים האחרונות ככלי משמעותי לשיווק מדויק ומדיד לחברות המעוניינות לשווק את מוצריהן ו/או שירותיהן לחו"ל.

הפעילות במרחב הדיגיטלי הינה ענפה ומגוונת וכדי לבלוט במרחב זה, החברה נדרשת להכין סל של תכנים שיווקיים אשר ישמשו אותה לאורך זמן במטרה לייצר נוכחות ברשת ובניית אמון אצל הלקוח.

בדומה לשיווק המסורתי, פעילות זו לא תהיה אפקטיבית אם לא תיבנה תכנית פעולה אשר תהא מבוססת על מטרות ויעדי החברה, שוק יעד וקהל מטרה, בחינה וניתוח של המתחרים ברשת, תכנון דרכי הפעולה, פיתוח ויצירת תכנים שיווקיים כדוגמת: כתיבת מאמרים ובלוגים, הכנת סרטונים, חשיפת יתרונות המוצר/ השירות וכל זאת תוך ביצוע מעקב אחר תנועת הגולשים, ניתוח הנתונים וביצוע סטטיסטיקות לשיפור וייעול התהליך.

פעילות זו דורשת היערכות מקדימה, אנשי מקצוע, משאבים וכמובן מחויבות לתהליך.

אנו מציעים לכם, חברי המכון, ליווי וסיוע מקצועי בהיערכות וביישום פעילות זו

תנאי סף:
היקף מחזור מכירות 300,000 ₪ ומעלה בשנה קלנדרית אחרונה, או לחילופין, גיוס הון בהיקף של לפחות 1 מיליון ₪ בשנתיים האחרונות מגורמים חוץ ממשלתיים. 



בתכנית:


גיבוש תכנית פעולה לשיווק בדיגיטל


היערכות:

  • היכרות עם החברה: המוצרים/השירותים, שוק היעד, פעילות קיימת ועתידית, בידול עסקי ושיווקי, המתחרים, קהל המטרה, ערוצי ההפצה , מטרות עסקיות, יכולות הארגון, סדר גודל תקציב ייעודי לנושא
  • חקר מתחרים: ניתוח 4-6 מתחרים בשוק ובחינת הנוכחות שלהם במרחב הדיגיטלי
  • מטרות: הגדרת מטרות הפעילות העסקית והשיווקית ומתוכן גזירת מטרות השיווק בדיגיטל לטווח הקצר והארוך.

בניית תכנית תוכן (תכנית הפעולה):

  • מיפוי ובחירת אפיקים וזירות שיווק באון ליין, הגדרת מטרות פעילות בכל זירה ויעדים, תכנים שיווקיים נדרשים, לוחות זמנים לביצוע, תקציב ייעודי נדרש, אחריות ביצוע בחברה.

תוצרי שלב א':           חקר מתחרים ותכנית תוכן
לוח זמנים:                6-8 שבועות
עלות:                      10,000 ₪ + מע"מ
                             השתתפות התכנית בשיעור של 20% ולא יותר מ 2,000 ₪ + מע"מ.



יצירת תכנים שיווקיים ויישום תכנית הפעולה

פיתוח וכתיבת תוכן:

  • כתיבת מאמרים / פוסטים/ בלוגים / כתבות / הפקת סרטונים / צילומי מוצרים ועוד..

    השתתפות התכנית בשיעור של 50% מכל הצעת מחיר שאושרה על ידי המחלקה ליצואנים מתחילים. סך ההשתתפות לא יעלה על 5,000 ₪ + מע"מ.

תוצרי שלב ב': תכנים שיווקיים

יישום תכנית הפעולה:

סיוע המלווה השיווקי בהוצאה לפועל של תכנית הפעולה כאשר לרשותו עומד איש קשר בחברה אשר יהווה גורם מקשר בין החברה לבין כלל ספקי הפרויקט. בין היתר יסייע:

  • ניהול קמפיינים (ממומן / אורגני)
  • יצירת שיתופי פעולה, פעילויות וביסוס קהילה
  • פיקוח על ביצועי פעילות קבלני המשנה / נותני השירותים בהתאם לתכנית הפעולה (לרבות צלמים, כותבים שיווקיים, הפקות סרטים, מעצבים גרפיים, מנהלי קמפיינים ועוד)
  • מעקב אחר תוצאות ואופטימיזציה
  • עמידה ביישום תכנית הפעולה, בלוחות הזמנים ובתקציבים של הפרויקט 

יישום תכנית הפעולה הינו למשך כשנה.
היקף הפעילות יסוכם בין המלווה השיווקי לחברה לאחר סיום כתיבת תכנית התוכן.

השתתפות התכנית בשיעור של 50% בהתאם לביצוע בפועל ועד תקרה של 1,500 ₪ + מע"מ לחודש למשך 6 חודשים. המשך התכנית באותם התנאים אך ללא תמיכה כספית. 


להגשת בקשת הצטרפות – לחץ כאן

לתשומת לבכם:

-     התכנית וההטבות נכונים למועד הצטרפות החברה לתכנית. התכנית מושתתת על סל שירותים של מכון היצוא הידוע במועד ההצטרפות ועשויה להשתנות בהתאם לשינויים בסל השירותים.
-    המחירים המיוחדים בתכנית מיועדים לחברי מכון היצוא המשתתפים בתכנית.
-    כל הטבה הינה הטבה חד-פעמית לחברה המשתתפת בתכנית.
-    חברה בעלת מחזור מכירות של 10 מיליון ₪ ומעלה בשנה קלנדרית אחרונה – תהנה מהליווי המקצועי ומהתעריפים המיוחדים בתכנית אך ללא התמיכה הכספית.
-   חברה המקבלת תמיכה כספית מתכנית של"ב ו/או כסף חכם של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה עבור סעיף פרסום ושיווק מקוון - תהנה מהליווי המקצועי ומהתעריפים המיוחדים בתכנית אך ללא התמיכה הכספית.
-     התכנית אינה מיועדת לחברות המספקות שירותי שיווק ומכירת מוצרים עבור עסקים אחרים.
טעינה