ידע זה כוח, בעיקר עבור יצואנים, YNET, 6.8.18

היצואן הישראלי מתחיל את מסעו אל שווקי העולם עם מוצר מוגמר בדרך כלל. כדי להצליח למכור הוא חייב לאתר שווקים מתאימים; כאלה בהם יש צורך במוצר שלו, עם רגולציה מתאימה ובדרך כלל גם דרך משווקים (דילרים) שיודעים למכור את המוצר לאותם שווקים. מלבד בדיקה וידע אישי, נדרש היצואן ללמוד ולהכיר את השטח. מי שמסייעים בזה הם אנשי יחידת המידע והמודיעין התחרותי במכון היצוא, שיודעים לתת לחברי המכון בדיוק את הידע המתאים.
לכתבה המלאה לחצו כאן
טעינה

אירוע החודש