מזון ומשקאות

ענף מזון ומשקאות הוקם כדי לקדם את פעילויות חברות מזון ומשקאות ישראליות בחו"ל. קשרים בין-לאומיים ענפים, לצד פתרונות מעשיים וחדשניים, מאפשרים לענף מזון ומשקאות לפתוח את הדלתות הנכונות עבור החברות הישראליות ולמצב אותן כראוי בשווקים בחו"ל. הענף נהנה מגידול מתמשך בייצוא בעשור האחרון. מטרת הענף היא ליצור הזדמנויות עסקיות עבור החברות הישראליות על מנת להגדיל את הייצוא ולהרחיב את השווקים בהם הם פועלות. בנוסף, חשיפת מוצרים ישראליים בפני גורמים שונים מסייעת להגברת המודעות למזון ישראלי איכותי.

כל הסיבות להצטרף לענף מזון ומשקאות

ישנן הרבה סיבות להצטרף כחברים במכון היצוא, אולם רצינו לספר לכם על המשמעות בלהיות חברים בענף מזון ומשקאות, להיות חלק מהבית שנמצא בענף המזון. לנוחותכם, מנינו כמה נקודות מרכזיות, וכל אלו מגיעות  בנוסףלשירותים האחרים שמקבלים חברי מכון היצוא.

  • ענף המזון והמשקאות כפלטפורמה ליצירת הזדמנויות עסקיות ברחבי העולם – הפעילות בענף הינה מגוונת, רחבת אופקים, ושמה לעצמה למטרה לתת מענה למגוון התחומים הקיימים בתוך עולם המזון והמשקאות על נגזורתיו השונות. לצוות הענף, כמו גם לשאר אנשי המקצוע הפועלים במכון, ישנם קשרים עם גורמים רבים ברחבי העולם, המסייעים להציב את חברות המזון והמשקאות הישראליות בקדמת הבמה הבינלאומית.

  • יחס אישי זה הכי – בית, כמו בית, הוא מקום של משפחה, של יחס חם, אדיב ומקצועי, ומענה המותאם אישית לצרכי החברה. הידע המקצועי המצטבר בענף המזון והמשקאות, הינו בראש ובראשונה לגבי השווקים השונים בעולם וצרכיהם, כך גם נוכל לכוון אתכם לשוק המדויק והנכון ביותר עבורכם.

  • ידע זה כוח – בסיוע יחידת המידע במכון היצוא, יש בידי ענף המזון והמשקאות קשת רחבה של מאמרים, סקרים, מחקרי שוק ועוד, המותאמים באופן מיוחד לתחומים השונים. חושבים לשווק לשוק חדש? מעוניינים להעמיק את המכירות בשוק הקיים? – יש לנו הרבה מאוד מידע בשבילכם.

  • בענף מזון ומשקאות ישנו ליווי צמוד הכולל הדרכה מקיפה. בין אם אתם חברה עם רעיון בלבד, או חברה עם מוצר קיים, הענף עומד לרשותכם – מלווה, מדריך ומייעץ לאורך כל הדרך.  המסע שלכם הוא המסע שלנו, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.
  • חשיפה ללקוחות מקצועיים בחו"ל – הענף פועל ללא הרף על מנת לחשוף את התעשייה הישראלית בכל במה אפשרית. רשתות, מפיצים, קניינים או כל גורם בעל השפעה אחר – אנחנו כאן כדי לחשוף אותם לחדשנות וליצירתיות הישראלית. 

אנחנו מזמינות אתכם להצטרף אלינו, לקחת חלק ולהיות חלק מענף המזון והמשקאות.

אורלי מלינבוים, מנהלת ענף מזון ומשקאות, יערה שמעוני, מנהלת תחום יין ותוצרת טריה וטלי יונתן–ונטמן, מתאמת שיווק של ענף המזון.

אנשי קשר

אורלי מלינבוים

מנהלת ענף מזון ומשקאות

טלי יונתן-ונטמן

מתאמת שיווק בחטיבת מוצרי צריכה

לוח אירועים

רשימה
לוח שנה
Magnifier
רשימה
לוח שנה
טעינה

חיפוש אירוע

מאמרים וחדשות

חיפוש מאמרים

סנן מאמרים לפי

סקירת שוק המזון והתוצרת החקלאית בהונג קונג

סקירת שוק המזון והתוצרת החקלאית בהונג קונג

קרא עוד

סקירה על תחום המזון בסינגפור

סקירה על תחום המזון בסינגפור

קרא עוד

מחקר שוק - שוק המזון בקוריאה

מחקר שוק - שוק המזון בקוריאה

קרא עוד

לא רק חומוס - תעשיית המזון הישראלית פורצת לעולם - YNET, ה-28.3.17

קרוב ל-200 חברות ומובילי דעה מהארץ ומהעולם השתתפו השבוע בכנס ההייטק של האוכל הישראלי - הפוד-טק, ביוזמת מכון היצוא. "העתיד, הביטחון, ביטחון המזון של מדינת ישראל וגם בעולם כולו בנוי על הקידמה ועל החדשנות בנושא המזון". איך מוכרים אוכל ישראלי בחו"ל? קבלו כמה טיפים.

קרא עוד

פודטק: לעשות שינוי אמיתי בענף המזון - YNET, ה-26.12.16

בעולם שבו מלאי המזון הולך ומידלדל ומאידך בעיות ההשמנה צוברות תאוצה יש צורך למצוא פתרונות חדשניים. ההשקעה בסטארט-אפים קטנים היא אחת הדרכים לעשות זאת. קבלו הצצה לחברות שמנסות לשנות לנו את הרגלי התזונה, לפתח חלבונים שלא מן החי ולהגן עלינו מסלמונלה

קרא עוד

מכון היצוא לחקלאים: העתיד נמצא במזונות על, גלובס, 20.1.16

מכון היצוא לחקלאים: העתיד נמצא במזונות על, גלובס, 20.1.16

קרא עוד

יצוא מזון 2017

התאוששות ביצוא לאחר ירידה בביקושים משנת 2015

קרא עוד

​יצוא המזון, המשקאות והתוצרת הטריה במחצית 2016: ירידות ביצוא תוצרת טריה ומזון יציבות בענף המשקאות. ארה"ב היעד העיקרי ליצוא בענף

במחצית השנה הראשונה לשנת 2016 ירד היקף היצוא בענפי המזון, המשקאות והתוצרת הטריה בכ-8% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ- 930 מיליון דולר, בדומה למגמה הכללית ביצוא. יצוא התוצרת הטריה מהווה את עיקר היצוא בענפי המזון ומהווה 53%. ביצוא התוצרת הטריה נרשמה הירידה המשמעותית ביותר בשיעור של כ-11% והוא הסתכם בכ- 500 מיליון דולר. ענף המזון רשם ירידה מתונה יותר של 4% והסתכם בכ-410 מיליון דולר ואילו ענף המשקאות שמר על יציבות עם עליה קלה של כמחצית האחוז והסתכם ב-25 מיליון דולר.

קרא עוד
טעינה

מכון היצוא