סדרת מפגשים בנושא: סטוריטלינג ופרזנטציה - איך למשוך בצמות - סטוריטלינג ופרזנטציה

לוח שנה
08/07/2018 12:00 AM 08/07/2018 12:00 AM סדרת מפגשים בנושא: סטוריטלינג ופרזנטציה - איך למשוך בצמות - סטוריטלינג ופרזנטציה מפגש ראשון מתוך ארבעה: איך למשוך לקוח בצמות – סטוריטלינג ופרזנטציה על מנת לייצר שינוי ולהפיח חיים ברעיון, מקטן ועד גדול, צריך לדעת איך לתקשר אותו באופן שיעורר עניין ויכניס את הקהל להאזנה. סטוריטלינג הוא כלי שמאפשר לנו מגוון דרכים מקוריות, מעניינות וייחודיות לרתום את הקהל, לשחק עם הדמיון שלו ולמשוך אותו בצמות. המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל,

07

אוגוסט
2018
לתאריכים המלאים
07
אוגוסט
יום ג'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

10752

מיקום

המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל

תגית מחיר מחיר האירוע:   280 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   220 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

סדרת מפגשים בנושא: סטוריטלינג ופרזנטציה מפגש: איך למשוך בצמות – סטוריטלינג ופרזנטציה

הרחב הכל

מפגש ראשון: איך למשוך בצמות

+

איך למשוך לקוח בצמות – סטוריטלינג ופרזנטציה

על מנת לייצר שינוי ולהפיח חיים ברעיון, מקטן ועד גדול, צריך לדעת איך לתקשר אותו באופן שיעורר עניין ויכניס את הקהל להאזנה. סטוריטלינג הוא כלי שמאפשר לנו מגוון דרכים מקוריות, מעניינות וייחודיות לרתום את הקהל, לשחק עם הדמיון שלו ולמשוך אותו בצמות.

סטוריטלינג הינו המסגור והמבנה של המסר, הדוגמאות שאנחנו מביאים לשולחן והאופן שאנחנו מציגים את עצמנו, את הצעת הערך שלנו ואת הנתונים והסטטיסטיקות עליהם אנחנו מתבססים. במעמד של פרזנטציה יש למסגר נכון את המסר ולשזור את הסיפור באופן שהופך את המשתנים הרבים (רעיונות חדשנים, סטטיסטיקות, מודל עסקי, תוצאות מחקר, טכנלוגיה, מספרים ומסקנות) לבלתי נשכחים ומעוררי חזון.  בסדנה נלמד איך לבנות את המצגת מבחינת תוכן וויזואליות (בין היתר נדבר על ייצוג ויזואלי של דאטה).

 

מועד ומקום

+

יום ג'  7.8.2018, בין השעות: 09.00 – 12.00, (התכנסות והרשמה 08.30 – 09.00 ) מכון היצוא, בית התעשייה רחוב המרד 29 תל- אביב (אולם ההרצאות , קומה 5 )

מה בתכנית?

+

הסדנה כוללת:

על מה כל הסיפור - אפיון המטרה, קהל היעד והבנת המסר המרכזי, הצעת הערך של הדובר (Value proposition), חידוד וצימצום המסרים.

הבדלים בין קהלי יעד – התאמת התוכן לקהלי יעד שונים: משקיעים, לקוחות, אנשי מכירות ושיווקCMO) ) ובעלי תפקידים טכנולוגיים (  VPR&D\ (CTO.  

מבנה - ארגון הידע, יצירת קונטקסט ומסגור המסר.

תבלון המסר- פלפול המסר בעזרת דוגמאות, סיפורים אישיים, מטאפורות, סטטיסטיקות ותרבות פופולארית.

ויזואליה והצגת דאטה - פשטות, חדות, המנעות מריבוי טקסט, בחירה נכונה בהצגת התכנים (טבלה, סרטון, תמונה, גרף וכו').

מרכזת מקצועי ומרצה: גב' מילה פינקלשטיין

יזמת, סטוריטלרית ומומחית לבניית מתודולוגיות בתחום העברת מסרים ותקשורת אפקטיבית. מרצה ומעבירה סדנאות בעולם העסקי ובעולם היזמות,  מלווה מנהלים בכירים בחברות ישראליות וגלובליות, אנשי מכירות, פוליטיקאים ואנשי ממשל בכתיבת מסרים, נאומים ומצגות. מילה מגיעה מתחום הדיבייט התחרותי ומחזיקה בתואר אלופת ישראל הפתוחה . הובילה תפקידי הכשרות מנהלים, ניהול מכירות, שיווק ופיתוח עסקי בעולמות ההייטק והפיננסים. התנסתה במכירות לשווקים גלובליים, תוך התמחות בשוק האמריקאי מתוקף תפקידה בחברת סטארטאפ ובניהול תהליכי גיוס כספים מתוקף תפקידה בבנק השקעות   .TLVC       

לתשומת לב, המפגש הינו חלק מסדרה בת 4 מפגשים הכוללת את הנושאים הבאים:

איך למשוך בצמות – סטוריטלינג ופרזנטציה –               7.8.2018

שפת גוף ודיבור עם קהל –                                           4.9.2018 

לסגור עסקה ב-60 שניות – נאום מעלית ומכירה רכה –   13.11.2018

על מטאפורות, הומור והשקעה של 2 מיליון דולר –         12.12.2018

 

ניתן להרשם לכל מפגש בנפרד. לנרשמים לשני מפגשים ויותר תינתן הנחה של 10%

רישום ועלות

+

דמי השתתפות למפגש בודד:

 220 ₪  לחברי מכון היצוא                                          280 ₪ לשאינם חברים

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.

ההרשמה:

  • ניתן להרשם (לכל ארוע בנפרד) בהרשמה מקוונת באתר מכון היצוא בהנחה של 5% בכרטיס אשראי בלבד.     

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה לפני הארוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

המעוניינים להרשם ליותר ממפגש אחד בהנחה של 10% –

מתבקשים לשלוח ספח הרשמה בלבד.

 

לפרטים נוספים

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי

טלפון: 03-5142934/845

מייל:  orlyd@export.gov.il

לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה -  הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו   כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

טעינה

מכון היצוא