שיווק מוצרים ישראלים בארה"ב

לוח שנה
11/28/2018 09:00 AM 11/28/2018 01:30 PM שיווק מוצרים ישראלים בארה"ב המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל,

28

נובמבר
2018
לתאריכים המלאים
28
נובמבר
יום ד'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

10738

מיקום

המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל

תגית מחיר מחיר האירוע:   280 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   180 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

יום עיון: שיווק ומכירת מוצרים ישראליים בארצות-הברית

הרחב הכל

+

08:30 – 09:00 התכנסות והרשמה

09:00 – 09:45 איך מנגבים חומוס באמריקאית? על פערי התרבות והדרך לגישור עליהם

• חותרים למגע – על הצורך בתקשורת בין אישית בעולם העסקים האמריקאי
• למה הוא מתכוון? – Small Talk וסלנג אמריקאי טיפוסי
• המרחב הפרטי – כמה קרוב זה קרוב מידי – Respecting personal space
• תקשורת אלקטרונית – איך להימנע ממסרים עוינים ומעליבים
באימייל
• שומרים על קשר – מה קורה אחרי הפגישה? למה מצפים? איך להחזיק את הפרטנר שלך שמח?

מר רועי בכרך, גר ביוסטון טקסס מאז 2005. ב-13 שנה האחרונות מתעסק בניהול ופיתוח עסקי בעיקר של מוצרים רפואיים.
מאמין בתקשורת בין אישית ובגישור פערים תרבותיים כבסיס להצלחה אישית ועסקית. כיום מכוון ויועץ לחברות בכניסתן לשוק האמריקאי.


09:45 – 10:30 לגלות את אמריקה: שיטות מוצלחות לחברות לא-אמריקאיות המעוניינות למכור בארצות-הברית

• שיטות שיווק שונות העומדות בפני חברה ישראלית הפועלת בארצות-הברית (מפיץ, סוכן, משרד עצמאי, מכירה ישירה, וכו' ). יתרונות, חסרונות וסיכונים של כל שיטה
• מקורות מידע למציאת סוכנים ומפיצים הפועלים בתחום רלוונטי לחברתכם
• איתור וגיוס אנשי מכירות בארצות-הברית, שלהם קשרים עם לקוחות פוטנציאליים, KOL'S ובעלי השפעה אחרים
• למה להיזהר מעורכי הדין
מר צ'אק (צ'רלס) קליין, אמקון השמה בע"מ


10:30 – 11:00 היבטים עסקיים, פיננסיים ומיסויים של מכירות בארה"ב
 - ידע שנצבר מ -10 שנות ניסיון בשוק האמריקאי

• גביית מס מכירה ומשמעות סוגיית הזיקה (Nexus) למדינה בה נעשה שימוש על ידי הקונה.
• כיצד משפיע פסק הדין של בית המשפט העליון בארה"ב על עסקאות מכירה מרחוק
• מכירות באמצעות קבלן עצמאי או עובד של החברה? יתרונות והחסרונות של כל שיטה
• מתי הזמן הנכון להקים חברה בארה"ב?


רו"ח עודד זלצמן, בעל כ-20 שנות נסיון ניהולי, עיסקי ופיננסי בישראל, אירופה וארה"ב. עודד שימש כ- VP Finance & Operations בחברת Infineon Technologies Savan (חברת בת של Infineon Technologies AG- NYSE: IFX) וכ- CFO & Israel Site Manager בחברת Xeround. במהלך 4 השנים האחרונות משמש עודד כמנכ"ל SAGENT Israel אשר מספקת שירותים חשבונאיים ופיננסיים לחברות טכנולוגיה בישראל ובארה"ב. עודד אחראי על הקמת חברות בנות עבור לקוחות SAGENT Israel אשר פונים לשוק האמריקאי ומנהל את הפעילות העסקית-פיננסית שלהן במסגרת תפקידו כ- CFO של אותן חברות.


11:00 – 11:30 הפסקה

11:30 – 12:15 אתגריה של חברת סטארט-אפ ישראלית בחדירה ושיווק של מוצרי צריכה אלקטרוניים בצפון אמריקה.

• רוב החברות הישראליות בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים נכשלו. מדוע זה קשה יותר לחברות ישראליות?
• האתגרים המרכזיים הניצבים בפני כל חברה המעוניינת לחדור לשוק האמריקאי - כולל מציאת כוח אדם מתאים, פערי תרבויות, עצמאות הצוות האמריקאי ועוד.
• האם יש Go to Market Strategy מנצח בשוק זה? שיווק דיגיטאלי מול שיווק מסורתי, PR או פרסום, ישיר או עקיף?
• האם אסטרטגית היציאה משפיעה על החלטות?

שחר בן-נון, מנכ"ל יומנייז טכנולוגיז מאז 2014. החברה נוסדה בשנת 2000 ועוסקת בפתרונות ראייה ממוחשבת ותלת מימד. מאז היווסדה חוותה מספר שינויים אסטרטגיים, שהאחרון בהם הוא הפיכתה לחברת מציאות מדומה המייצרת מצלמות 360 בתלת מימד, ופלטפורמה לשיתוף תכני VR. מצלמות Vuze של יומנייז נחשבות בין המובילות בתעשייה זו.


12:15 – 13:00 כיצד תמכרו את המוצר שלכם ישירות ללקוחות בארה"ב?
• Case study – סיפור מותג הבריאות מפתח תקווה שהגיע בתוך חודשים למכירות של מיליונים בארה"ב. איך בנינו מותג אמריקאי מצליח וכמה טעויות עשינו בדרך (ספוילר: הרבה – ועכשיו אתם יכולים ללמוד מהן)
• ערוצים שונים למכירה ללקוחות בארה"ב – מכירה ישירה באינטרנט, אמזון, רשתות שיווק, שיווק דרך בעלי מקצוע
• מאיפה מתחילים – איך בונים תכנית כניסה לשוק האמריקאי
• הקמת חברה, גיוס כוח אדם, תכנון מס – כל ההיבטים הפחות זוהרים והבלתי נפרדים של שיווק ישיר ללקוחות
• בניית מותג אמריקאי – הדרך האמריקאית מול הדרך הישראלית ואיך שתיהן יכולות להצליח

לירון פנדל, מנכ"לית הסטארט-אפ Nutritional Growth Solutions, עורכת דין מסחרית עם ניסיון בפיתוח עסקי B2B ו- B2C. בין היתר הייתה שותפה להקמת המותג האמריקאי Healthy Height של מוצרי מזון בריאים ומוכחים קלינית לילדים.


13:00 – 13:30 בנקאות בארה"ב לחברות ישראליות

• מתי לפתוח חשבון בארה״ב?
• האם חובה לרשום חברה אמריקאית?
• ניהול חשיפה מטבעית
• שליטת היזמים על חשבון הבנק מהארץ

ירון בן חורין, מנהל את נציגות לאומי ארה״ב בישראל, ועובד עם חברות ישראליות שמתחילות את דרכן בארה״ב. בעבר, ירון הקים את מחקר אגרות-החוב בבנק הפועלים ושימש כדירקטור בקרנות ההשתלמות של הבנק. כמו-כן, ניהל תיקי השקעות ללקוחות בלאומי ניו יורק. לירון ניסיון רב בליווי חברות ופרטיים בפעילות פיננסית בין לאומית, מהשלבים הראשונים ועד חברות בורסאיות.

מנחה ומרכז מקצועי:

מר צ'אק (צ'רלס) קליין, יועץ ניהולי מוסמך - ארה"ב (CMC) ושותף בכיר בחברת אמקון השמה בע"מ (רעננה, שיקגו), מחבר הספר Marketing to America בהוצאת ה – Financial Times

דמי השתתפות והרשמה

+

180 ₪ לחברי מכון היצוא

280 ₪ לשאינם חברים

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו מכתבי התחייבות


למידע  נוסף:

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי

טלפון:03-5142934/845/819 

אימיילorlyd@export.gov.il 

טעינה

אירוע השבוע

אירוע השבוע