מכון היצוא

כיצד ליצור מוצרים, שירותים ופתרונות יצירתיים באופן שיטתי?

23-16

יולי
2019
לתאריכים המלאים
16
יולי
יום ג'

סוג אירוע

וובינר

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11771

מיקום

היכן שתבחר

תגית מחיר מחיר האירוע:   170 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   150 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

סדרת וובינרים בנושא חדשנות - כיצד ליצור מוצרים, שירותים ופתרונות יצירתיים באופן שיטתי?

הרחב הכל

סדרת וובינרים בנושא חדשנות - כיצד ליצור מוצרים, שירותים ופתרונות יצירתיים באופן שיטתי?

+

לחשוב בתוך הקופסא
סדרת וובינרים בנושא חדשנות
כיצד ליצור מוצרים, שירותים ופתרונות יצירתיים באופן שיטתי?
(שידור ראשון מתוך 2)

יום ג' 16.7.2019
בין השעות 14:00 – 15:00
היכן שתבחר...

מה בוובינר?
נלמד כיצד ליצור במהירות ובשיטתיות מוצרים, שירותים ותהליכים חדשניים, אשר מאתגרים ומשבשים את הפתרונות המסורתיים הקיימים בשוק. נבין כיצד רעיונות יסודיים כגון "The Closed World " ו"Function Follows Form", מאפשרים לנו לשבור תפיסות קודמות, וקיבעונות. ניפגוש את חמשת תבניות "חדשנות בתוך הקופסה" של חיסור, חלוקה, כפל, איחוד משימות, ואת תלות התכונה. נראה כיצד הם עוזרים לנו ליצור במהירות פתרונות ורעיונות חדשניים. יינתנו דוגמאות על היישום המוצלח של המתודולוגיות ,ונתרגל יישום על המוצרים, שירותים ותהליכים שלכם.


בתכנית:
• מה זה חשיבה בתוך הקופסה?
• יסודות חשיבה המצאתית שיטתית
• שבירת קיבעון פונקציונלי ומיבני
• מבוא לחמשת תבניות "חדשנות בתוך הקופסה"
• תרגול המתודולוגיות

לחשוב בתוך הקופסא:
כיצד ליצור מוצרים, שירותים ופתרונות יצירתיים באופן שיטתי?
(שידור שני מתוך 2)

יום ג' 23.7.2019
בין השעות 14:00 – 15:00
היכן שתבחר...

מה בוובינר?
נבין כיצד ליצור במהירות ובשיטתיות מוצרים, שירותים ותהליכים חדשניים, אשר מאתגרים ומשבשים את הפתרונות המסורתיים הקיימים בשוק. נעמיק פנימה לתוך חמשת תבניות "חדשנות בתוך הקופסה" של חיסור, חלוקה, כפל, איחוד משימות, ואת תלות התכונה. נלמד ליישם ולתרגל יישום של כל אחת מחמשת תבניות "חדשנות בתוך הקופסה" על מוצרים, שירותים ותהליכים. יינתנו דוגמאות על היישום המוצלח של כל אחת מחמשת תבניות "חדשנות בתוך הקופסה", ונתרגל יישום על המוצרים והשירותים שלכם.

בתכנית

• יישום חמשת תבניות "חדשנות בתוך הקופסה" של חיסור, חלוקה, כפל, איחוד משימות, ואת תלות התכונה?
• טיפים וטריקים למקסם את הערך שנוצר על ידי יישום המתודולוגיות
• תרגול המתודולוגיות


הוובינרים הבאים בסדרה:
#3 מבוא לחשיבה עיצובית (Desing Thinking)
כיצד ליצור ולאמת מוצרים ושירותים מוכוונים לקוח (Customer Centric)

#4 חשיבה עיצובית (Desing Thinking)
אישיות (Personas), מיפוי מסע לקוחות (Customer Journey Mapping)
כיצד להשתמש ב- Personas ו CJM כדי לזהות ולפתור נקודות כאב של לקוחות?

#5 חשיבה עיצובית (Desing Thinking)
ראיון לקוחות: כיצד לגלות צרכים לא מסופקים ונקודות כאב?

טעינה

אירוע השבוע