כיצד להפוך את התכנית השיווקית לכלי שתורם להגדלת המכירות?

לוח שנה
10/15/2018 09:00 AM 10/15/2018 02:00 PM כיצד להפוך את התכנית השיווקית לכלי שתורם להגדלת המכירות? המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל,

15

אוקטובר
2018
לתאריכים המלאים
15
אוקטובר
יום ב'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

10728

מיקום

המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל

תגית מחיר מחיר האירוע:   330 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   220 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

כיצד להפוך את התכנית השיווקית לכלי שתורם להגדלת המכירות?

הרחב הכל

כיצד להפוך את התכנית השיווקית לכלי שתורם להגדלת המכירות?

+

תכניות שיווק מקצועיות צריכות לכלול יותר מאשר הקצאת משאבים בין סעיפי תקציב והתייחסות מכאנית לסעיפים המסורתיים של התוכנית כגון: תמצית ניהולית, ניתוח מצבSWOT) ), מטרות ויעדים, אסטרטגיה, תוכנית אופרטיבית, תקציב ובקרה.

תכנית שיווקית צריכה לבוא ממקום של רצון לחולל שינוי, תוך התבססות על הבנה מעמיקה של הסביבה התחרותית, תהליכי קבלת החלטות של לקוחות ומתודולוגית חדירה לשוק אפקטיבית.

הכנת התוכנית חייבת לבטא את השינוי וההתפתחות, במיוחד אצל חברות בצמיחה.

השאלה המרכזית הינה: כיצד ההחלטות בתוכנית השיווקית תתרומנה באופן ישיר לתהליך יצירת ההכנסות של החברה.

ביום העיון נציג בצורה ממוקדת ופרקטית תפיסה כוללת, עקרונות ספציפיים וכלים להכנת תוכנית שיווקית שתאפשר לכם לשפר ביצועים.

יום העיון יסייע בידכם להכין תוכנית שיווקית שתעמוד בדרישות קרן "כסף חכם" ולגייס מימון מהקרן.

קיראו בבלוג של מיכאל גלי:  מדוע התוכנית השיווקית שלכם לא תורמת להגדלת המכירות?

בבלוג הנמצא ב - www.michaelgally.com ואותו קוראים מדי שבוע למעלה מ – 2000 מנהלים, פורסמו עד היום 450 פוסטים בנושאי שיווק בינלאומי.

מטרות יום העיון

+

שינוי צורת החשיבה לגבי הכנת תוכנית שיווקית בחברה

  • סימון השאלות האסטרטגיות העיקריות עליהן חייבת לענות חברה המעוניינת לחדור לשווקים זרים ולצמוח בהם
  • הצגת סט המיומנויות הנדרשות ממנהל השיווק
  • הצגת מתודולוגיה מעשית להכנת תוכנית שיווקית שתורמת להגדלת המכירות   

יום העיון מיועד: למנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי פיתוח עסקי,  ומנהלי תחומים בחברות מייצאות.

 

 

 

 

בתכנית

+
  • מה מצפה המנכ"ל (והמכירות) מהשיווק?
  • מדוע התוכנית השיווקית שלכם אינה אפקטיבית?
  • שיווק, מכירות ופיתוח עסקי - כיצד התוכנית השיווקית משרתת כל פונקציה?
  • המידע הדרוש לשם הכנת תוכנית שיווקית
  • כיצד לזהות מה הנושאים החשובים יותר?
  • זיהוי שווקים / לקוחות מרכזיים – קביעת סדרי עדיפויות
  • חשיבות ה – value proposition וכיצד מנסחים?
  • כיצד להכין תחזית מכירות?
  • כיצד משלבים בין פעילות online ופעילות שיווק מסורתית?
  • זיהוי הפרקטיקות הקריטיות לשיפור ביצועים והשגת צמיחה
  • חשיבות המדידה
  • מתי כדאי להשתמש בתוכנות marketing automation?

 

ביום העיון יוצגו Case Studies  

דמי השתתפות

+

 220 ₪  לחברי מכון היצוא

 330 ₪ לשאינם חברים

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.

 

לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה -  הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו   כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

ההרשמה

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי,

טלפון: 03-5142867/845/819/829

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה לפני הארוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

טעינה

אירוע החודש