מכון היצוא

חשיבה עיצובית - אישיות ומיפוי מסע לקוח

04

ספטמבר
2019
לתאריכים המלאים
04
ספטמבר
יום ד'

סוג אירוע

וובינר

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11773

מיקום

היכן שתבחר

תגית מחיר מחיר האירוע:   85 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   75 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

חשיבה עיצובית (Design Thinking) אישיות (Personas) ומיפוי מסע לקוחות (Customer Journey Mapping)

הרחב הכל

חשיבה עיצובית (Design Thinking) אישיות (Personas) ומיפוי מסע לקוחות (Customer Journey Mapping)

+

לחשוב בתוך הקופסא סדרת וובינרים בנושא חדשנות

וובינר # 4:

חשיבה עיצובית (Design Thinking)

אישיות (Personas)

ומיפוי מסע לקוחות

Customer Journey Mapping) )

כיצד להשתמש ב- Personas ו CJM כדי לזהות ולפתור נקודות כאב של לקוחות?

יום ד' 4.9.2019 בין השעות 14:00 – 15:00

היכן שתבחר...

מה בוובינר?
בין אם אתם משתמשים באופן קבוע ב Design Thinkingבעסק שלכם או לא, תרצו לוודא שאתם משתמשים ב- Personas ומיפוי מסע לקוחות. נבין כיצד לבנות Personas בכדי ליצור אמפתיה עם לקוחות ובעלי עניין (stakeholders). נבין כיצד לבנות מפות מסע הלקוח (CJMs) בכדי לארגן את המודיעין העסקי אשר אספנו על הלקוחות שלנו ועל בעלי העניין. נבין כיצד להשתמש ב- CJMs אשר יצרנו על מנת ליצור פתרונות חדשניים לנקודות כאב וצרכים לא מסופקים של הלקוחות שלנו.

בתכנית:
• מה זה Persona וכיצד ליצור אותה
• השימוש ב- Personas ליצירת אמפתיה בתהליך של יצירת פתרונות חדשניים
• מה זה CJM וכיצד ליצור אותו
• היחס בין Persona ו- CJM
• השימוש ב- CJM ליצירת פתרונות חדשניים
• תרגול המתודולוגיות


הוובינר הבא בסדרה:
#5 חשיבה עיצובית (Desing Thinking)
ראיון לקוחות: כיצד לגלות צרכים לא מסופקים ונקודות כאב?

טעינה

אירוע השבוע