מכון היצוא

למכור מזון באמאזון

09

ספטמבר
2019
לתאריכים המלאים
09
ספטמבר
יום ב'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11817

מיקום

מכון היצוא, המרד 29, קומה 5

תגית מחיר מחיר האירוע:   250 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   100 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

למכור מזון באמזון - רגולציה ויישום, אסטרטגיה להצלחה

הרחב הכל

למכור מזון באמזון רגולציה ויישום, אסטרטגיה להצלחה

+

ענקית המסחר Amazon.com שהוקמה על ידי ג'ף בזוס התמקדה לאורך כל הדרך במכירת מוצרים פיסיים ללקוחות וספרים וירטואלים, החברה כבשה את שוק ה e-commerce (מסחר אלקטרוני) כמעט בכל מדינה אליה הגיעה ב 14 המדינות בהם היא פעילה עד היום. אבל לפני מספר שנים משהו השתנה בתפיסת אמזון... אמזון התחילה להתעניין בשווקים חדשים ובעיקר בתחום המזון תוך כדי ביצוע מספר מהלכים בינהם רכישת הרשת הקמעונאית האמריקאית  Whole Foods.

הסמינר יתמקד בסוגיות החשובות ליצוא מזון באמזון - מי יכול למכור, רגולציה ותהליך הקמה ויישום, שיווק לצרכן האונליין, אסטרטגיה להצלחה בשוק האיקומרס הגלובלי.

הסמינר  מיועד ליצואן מזון ישראלי המעונין למנף את ערוץ e-commerce ומטרתו העשרת הידע של יצואני הענף בערוץ המכירות הצומח בעולם.

מועד ומקום

יום ב' 9.9.19 בשעות 09:00-13:00, רישום והתכנסות  08:30 – 09:00 מכון היצוא, המרד 29 תל אביב אולם ישראל, קומה 5.

בתוכנית: 

09:00 – 08:30 התכנסות והרשמה

10:15 – 09:00 למכור מזון באמזון

  • אז מה זה אמזון ? – סקירת נתונים ומספרים.
  • מי יכול למכור מזון באמזון ? – רגולציה וחסמי כניסה לחברות מזון, לפי קטגוריות ולפי מדינות.
  • איך להעביר את הטעם דרך המסמך ? –  הקמה וניהול חנות אינטרנט, איך לגרום ללקוח לבחור דווקא במוצר שלנו ?
  • הצגת Case Study  של חברות המיישמות את המודל של אמזון ומה למדנו ממכירת מוצרי מזון ישראלים בזירות חו"ל.
  • כיצד צרכן Online מתנהג? כיצד בא לידי ביטוי Omnichannel בתחום המזון הטרי בארצות הברית.
  • ניתוח משמעות כניסת אמזון לישראל – כיצד להיערך נכון וכיצד זה ישפיע על יצואן ישראלי.

מר ניר זיגדון, מנכ"ל חברת eCommunity  

חברת eCommunity  הנה החברה הראשונה בישראל בעלת תו Amazon Solution Provider  ספקית מורשית על ידי אמזון לסיפוק שירותי הקמה וניהול חנויות. מר ניר זיגדון , מנכ"ל ומייסד החברה מומחה בהקמה וניהול חנויות אינטרנט; ביצוע מחקרי שוק; סקרי שווקים; בניית ויישום אסטרטגיה לחדירה און ליין ; מחקר וניתוח מתחרים.  

10:30 – 10:15 הפסקה 

11:45 – 10:30 למכור מזון באמזון –  המשך

מר ניר זיגדון, מנכ"ל חברת eCommunity   

12:30 – 11:45 חווית לקוח וחדשנות שיווקית - אסטרטגיה להצלחה בשוק האיקומרס הגלובלי –
מר גיא עמיעד,
מנכ"ל חברת  einsof - חברת einsof  הינה חברת ייעוץ אסטרטגי לצמיחה עסקית, חדשנות וחווית לקוח מנצחת בעולם דיגיטלי.

13:00 – 12:30 הצגת שרותי מכון היצוא בתחום יצוא מקוון –

גב' עינת גוטהלף, מנהלת תחום יצוא מקוון, מכון היצוא.

דמי השתתפות:

לחברי מכון: 100 ש"ח.

לשאינם חברים: 250 ש"ח.

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות. 

לתשומת לב!

על פי פקודת מס ההכנסה -  הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס. 

לפרטים נוספים:

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי, טל': 5142819/845/829 – 03 

או בפקס 5142984 – 03

אימייל: anato@export.gov.il,

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר תשלום.

 

 

טעינה