מכון היצוא

שיווק ומכירת מוצרים ישראליים לארה"ב

18

דצמבר
2019
לתאריכים המלאים
18
דצמבר
יום ד'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11800

מיקום

מכון היצוא, המרד 29, תל אביב, קומה 5

תגית מחיר מחיר האירוע:   380 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   300 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

שיווק ומכירת מוצרים ישראליים לארה"ב - כלים מעשיים לעשיית עסקים בארצות-הברית

הרחב הכל

שיווק ומכירת מוצרים ישראליים לארה"ב - כלים מעשיים לעשיית עסקים בארצות-הברית

+

יום עיון:
שיווק ומכירת מוצרים ישראליים לארה"ב
כלים מעשיים לעשיית עסקים בארצות-הברית

יום ד' 18.12.2019 בין השעות 09:00 – 13:30
(התכנסות והרשמה: 08:30 – 09:00)
מכון היצוא הישראלי, המרד 29, תל-אביב (בית התעשייה, קומה 5)

מנחה ומרכז מקצועי:
מר צ'אק (צ'רלס) קליין, יועץ ניהולי מוסמך - ארה"ב (CMC) ושותף בכיר בחברת אמקון השמה בע"מ (רעננה, שיקגו), מחבר הספר Marketing to America בהוצאת ה – Financial Times

בתכנית

08:30 – 09:00 התכנסות והרשמה

09:00 – 09:45 תרבות כגורם משפיע ומכריע בניהול משא ומתן והליכי המכירה

• זיהויי תהליכי קבלת החלטות ערכית ומובילית בתרבות האמריקאית והשפעתם על התנהלות עסקית יומיומית.
• סגנון התקשרות ישראלי לעומת אמריקאי והשפעתו על מערך מקבלי ההחלטות.
• המלצות יישומיות להבנה, הטמעה ויישום של תרבות המכירה והקנייה האמריקאית.

גב' אהרונה משכיל, יועצת בעלת מומחיות בבניית גשרים תרבותיים בעולם גלובאלי בדגש על השווקים האמריקאים.

09:45 – 10:30 לגלות את אמריקה: שיטות מוצלחות לחברות לא-אמריקאיות הפועלות בארצות-הברית 

• שיטות מכירה שונות העומדות בפני חברה ישראלית הפועלת בארצות-הברית (מפיץ, סוכן, משרד עצמאי, Master Rep, מכירה ישירה, וכו' ). יתרונות, חסרונות וסיכונים של כל שיטה.
• מקורות מידע למציאת סוכנים, מפיצים ושותפים אסטרטגיים בארה"ב בתחום הרלוונטי לחברה
• איתור וגיוס אנשי מכירות ומנהלים בארה"ב, שלהם קשרים עם לקוחות פוטנציאליים, KOL'S ובעלי השפעה אחרים
• יצירת נוכחות בארה"ב בעלות נמוכה

מר צ'אק (צ'רלס) קליין, אמקון השמה בע"מ

10:30 – 11:00 דרכי פעולה אפשריים לחברות ישראליות הפועלות בארצות-הברית - דוגמאות מעשיות מהשטח

• סקירה של 3 אופרציות שונות בבניית מערכי שיווק, מכירות ומשרד מקומי בארה"ב
• השונה והדומה בתפעול מערך שיווק מכירות
• כללי עשה/ אל תעשה בחדירה והפעלת אופרציה בשוק האמריקאי

מר דויד אקרמן
, יועץ לחברות לנושאי שיווק ומכירות בשוק הבינלאומי. הקים וניהל במשך 7 שנים את חברת הבת של סרגון בארה"ב, ניהל את חברת אי. טי. אס טלקום, הוביל את כניסת סיקלו לשוק האמריקאי בתחילת הדרך, יעץ לחברת AIRSPRING בתהליך רכש של חברה ישראלית, מנכ"ל של בריפרי. דויד בעל תואר MBA מאוניברסיטת מסצ’וסטס.

11:00 – 11:30 הפסקה

11:30 – 12:00 Unpacking the Export Process: Legal Issues to consider when Selling Israeli Products in the USA

• Import Regulations: Why it Pays to Comply.

• Properly Papering your Packages: Substantive Documentation Concerns 

• [Avoiding] Return to Sender: Preliminary Decisions for Effective Exporting 

• Your Products have Arrived, What about your Company?: Market Entry Overview and Subsidiary Formation

Ms. Devora Snyder, Attorney, Greenberg Traurig PA, Tel Aviv. Greenberg Traurig is the largest law firm in the United States with 41 offices around the globe (including Latin America, EU, and Asia) and the first US-based, international law firm to open a full-time, operational office in Israel. Ms. Snyder is a transactional attorney with a decade of experience in counseling clients on corporate, technology, compliance and finance matters.

12:00 – 12:30 Generating and Growing Sales in the US Market: Tangible Tips from a Sales Leader

Hiring and Managing a US sales team 

• Successful methods for selling to US Customers

• How do I know if I’m ready to hire a dedicated sales team?

• How do I go about hiring a local US sales team?

• What are the best ways to manage a team from remote?

Mr. Ari Gorlin, VP Strategic Partnerships at AutoLeadStar, has been involved in hiring and managing US based sales team for most of the past 15 years all the while living and being based out of Jerusalem. Prior to AutoLeadStar, Ari served as VP Global Sales for Kramer Electronics and oversaw 25 sales offices around the world.

12:30 – 13:00 תמריצים פיננסיים ועסקיים המוצעים ע"י US States לחברות המעוניינות לפעול ולהתרחב לשווקים בארה"ב

• סקירת ההטבות המוצעות לחברות ע"י נציגי ה-States בישראל
• תמריצים פיננסיים המוצעים להקמת חברות בת בארה"ב
• הטבות ותמריצים במדינת ג'ורג'יה ארה"ב כדוגמא

גב' סימה אמיר
, כיום נציגת מדינת ג'ורג'יה, ארה"ב בישראל ,שימשה עד לאחרונה כמנהלת פיתוח עסקי בינלאומי בהתאחדות התעשיינים במשך יותר מעשרים שנה. לסימה נסיון רב שנים בלווי מפעלי תעשייה לבניית אסטרטגיה לקידום הייצוא בשווקים בינלאומיים, איתור שותפים עסקיים בחו"ל וקידום שותפויות טכנולוגיות ושת"פ במו"פ. כמו כן בעלת התמחות בלווי חברות לקבלת מימון מכלי סיוע ממשלתיים לרבות לייצוא, מו"פ, מכרזים ופרויקטים בינלאומיים.

13:00 – 13:30 How to Scale Your Business in the USA through “Strategic Partnership Marketing”

Learn the secrets behind creating successful partnerships

· How to look for synergy in prospects to create a strategy that actually works! Learn a robust methodology. 

· Case studies of partnerships which achieved incredible ROI without spending a dime.

· Do’s and don’ts for approaching and securing US partners.

Anna Kingsley is a Marketing Consultant, based in Tel Aviv. Previously a CMO, Anna is an award-winning marketer with over 25 years international experience with proven success running campaigns for well-known brands including Coca-Cola, Match.com, Dixons and JWT, as well as for many Israeli start-ups.

דמי השתתפות:
300 ₪ לחברי מכון היצוא
380 ₪ לשאינם חברים

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו מכתבי התחייבות

ההרשמה:
המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי
טלפון: 03-5142867/845/819

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני הארוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

טעינה

אירוע השבוע