מכון היצוא

קסם השיווק: יצירה וניהול מותגים בינ"ל

11

פברואר
2020
לתאריכים המלאים
11
פברואר
יום ג'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

13067

מיקום

מכון היצוא, המרד 29, תל אביב, קומה 5

תגית מחיר מחיר האירוע:   380 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   320 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

קסם השיווק: יצירה וניהול מותגים בינ"ל מבוססי הבטחת ערך

הרחב הכל

קסם השיווק: יצירה וניהול מותגים בינ"ל מבוססי הבטחת ערך

+

אמנות השיווק היא בעצם אמנות בניית המותג. אם המוצר או השירות שלך אינו משווקים כמותג, הם יחשבו בעיני הלקוחות כמוצר אחוד (קומודיטי) ומה שיקבע אז יהיה המחיר. היום, גם חברות B2B וגם חברות B2C חייבות להתנהל באמצעות שיווק מבוסס מותג ולכן כל מנהל חייב להבין את תהליך יצירת המותג ועקרונות הניהול שלו.

אתגר היצירה והניהול של מותג בין לאומי יעמוד במרכז הסדנא שתשלב בין מודלים יישומיים לחשיבה שיווקית, כלי יצירה מבוססי חשיבה עיצובית אשר יודגמו ויומחשו באמצעות דוגמאות של יצירת מותגים בין לאומיים למוצרי צריכה ומוצרים טכנולוגיים.

מועד ומקום:
יום ג', 11.02.20, בין השעות 09:00 – 14:00 במכון היצוא, רח' המרד 29, בית התעשיינים, אולם ישראל, קומה 5, ת"א. רישום והתכנסות 09:00 – 09:30


חלק ראשון – דמיון והשראה:
• בין עיצוב לאמנות
• בין יצירתיות לחדשנות
• בין מוצר למותג

חלק שני – חשיבה שיווקית מוכוונת מותג:
• הפסיכולוגיה של השיווק: בניית פרופיל עומק של קהל היעד באמצעות מודל ה- Persona Grata.
• האנתרופולוגיה של השיווק: הגדרת כמותית ואיכותנית של קהל היעד; שבט המשתמשים במותג.
• הקסם של השיווק: ניסוח הצעת ערך ייחודית באמצעות מודל Marketing on Canvas .

חלק שלישי – יצירה וניהול מותג:
• סמלי המותג: שם, צבע, לוגו ותמונה
• חוויית המותג: חוויה רגשית המרחיקה לכת מעבר למוצר
• תקשורת שיווקית של מותגים בין לאומיים

ובסוף היום
המשתתפים, מנהלים כלליים, מנהלי שיווק, מכירות ומרקום יצאו בסוף היום כשהם מצוידים בכלים מעשיים ובשיטות עבודה חדשניות ליצירת יתרון תחרותי והגדלת רווחיות גולמית.

על המרצה:
אלירון טובי הוא רב אמן בעיצוב מערכי אסטרטגית שיווק, בניסוח הצעות ערך וביצירת מותגים. מרצה לחשיבה שיווקית בפקולטה לעיצוב ב – HIT ומחבר "קסם השיווק" ללימוד חווייתי של אמנות השיווק. אלירון הוא יו"ר דירקטוריון חברת FM OPTICS ושותף בכיר בחברת הייעוץ AGRIQUALITY. במהלך שנות עבודתו הייתה לאלירון הזכות לחתום את שמו על עשרות רבות של מהלכי שיווק פורצי דרך דוגמת אסטרטגיית המותג של החברות הגלובאליות נטפים, אבן קיסר ו- Enzymotec , מיצוב ושיווק בין לאומי של הרכב החשמלי החדש של אפיקים ומהפיכת שמן הזית של מסיק קיבוץ מגל. אלירון שואב השראה ונעזר בהשכלה ובידע שלו במדעי ההתנהגות ובמנהל עסקים, באהבתו לעיצוב ואמנות הקסמים.

דמי השתתפות:
לחברי מכון היצוא: 320 ש"ח
לשאינם חברים: 380 ש"ח

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון
ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות.

לתשומת לב!
על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

ההרשמה:
המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי

טלפון: 5142867/845/829– 03

אימיילyonathan@export.gov.il

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר תשלום.

טעינה