מכון היצוא

סוגיות מתקדמות בשיווק בינל - מפגש 1

05

דצמבר
2019
לתאריכים המלאים
05
דצמבר
יום ה'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11777

מיקום

מכון היצוא, המרד 29, קומה 5

תגית מחיר מחיר האירוע:   390 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   330 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

סוגיות מתקדמות בשיווק ובמכירות בינ"ל - מפגש ראשון

הרחב הכל

סוגיות מתקדמות בשיווק ובמכירות בינ"ל - מפגש ראשון

+

סדרת מפגשים:

סוגיות מתקדמות
בשיווק ובמכירות בינ"ל

מנהלים בכירים העוסקים בשיווק, מכירות ופיתוח עסקי של חברות מייצאות, נתקלים לא אחת בדילמות ובסוגיות עסקיות מורכבות, שלפתרונן עשויה להיות השפעה חיובית משמעותית על ביצועי החברה.

מטרות הסדרה:
• לספק ידע מקצועי מבוסס, הכולל גישות, שיטות וכלים פרקטיים, בכדי לסייע למנהלים לקבל את ההחלטות הקריטיות לארגון ובכך להשלים את ניסיונם האישי והארגוני המצטבר.
• לטייב את תהליכי קבלת ההחלטות בהקשר הספציפי של סוגיות בתחומי המכירות והשיווק הבינלאומיים.

מועדים ומקום: 05.12.2019, 25.12.2019, 15.01.2020 בין השעות: 09.00 – 15.00, (התכנסות והרשמה 08.30 – 09.00 ) מכון היצוא, בית התעשייה רחוב המרד 29 תל- אביב (אולם ההרצאות , קומה 5 )

מרכז מקצועי ומרצה: מר מוטי בלאו (MBA) מנכ"ל חברת פרוקסי מרקטינג סולושינס בע"מ, יזם ואיש שיווק בין-לאומי מעל 25 שנות ניסיון עסקי בתחום. מתמחה במכירות ובשיווק בין-לאומי, יזם והוביל מגוון רחב של פעילויות פיתוח עסקי, שיווק ומכירות שהובילו לביצועים משמעותיים, בהתבסס על פיתוח יחסים עסקיים בין-תרבותיים. במהלך הקריירה עסק בזיהוי הזדמנויות שוק, גיבוש אסטרטגיה ותכנון שיווקי, הקמת ערוצי הפצה, שיווק ומכירות והחדרת מוצרים חדשים בהצלחה לשווקים מפותחים ומתפתחים באירופה ובאסיה בסביבה תחרותית.

דמי השתתפות למפגש בודד:
330 ₪ לחברי מכון היצוא
390 ₪ לשאינם חברים


ניתן להירשם לכל מפגש בנפרד!

תינתן הנחה בסך 10% לנרשמים לשני מפגשים ויותר
ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.

ההרשמה:
• ניתן להירשם (לכל אירוע בנפרד) בהרשמה מקוונת באתר מכון היצוא בהנחה של 5% בכרטיס אשראי בלבד.
או
• לשלוח את ספח ההרשמה, בצירוף התשלום המבוקש, לפקודת מכון היצוא.

המעוניינים להירשם ליותר ממפגש אחד בהנחה של 10% – מתבקשים לשלוח ספח הרשמה בלבד.

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה לפני הארוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.
לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

לפרטים נוספים:
המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי,
טלפון: 03-5142867/845/819/829,
אימיילyonathan@export.gov.il 

מפגש ראשון, יום ה' 05.12.2019

יעדים, מדידה והחזר על ההשקעה במכירות ובשיווק בינלאומיים

קהל יעד: מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלים בכירים לשיווק, מכירות ופיתוח עסקי וסמנכ"לי כספים.

ידע מוקדם נדרש: ידע בסיסי בסטטיסטיקה ובחשבונאות. ידע בסיסי בשיווק.

תכני המפגש:
• רקע, מבוא וחשיבות המדידה במכירות ובשיווק בינלאומיים
• מערכת יעדים ומדידה במכירות ובשיווק כחלק מתכנון עסקי כולל
• קביעת יעדים ומטרות בתחומי המכירות והשיווק הבינלאומיים
• סקירת שיטות מדידה ומדדים מקובלים בעולם
• בחינת אפקטיביות ויעילות במכירות ובשיווק בינלאומיים
• הערכת כדאיות ההשקעה (ROI) בפעילויות השיווק והמכירות
הערה: המפגש אינו ממוקד במדידה של שיווק דיגיטלי, אלא מספק ראיה רחבה ברמת ניהול בכיר.


לתשומת לב, המפגש הינו חלק מסדרה בת 3 מפגשים הכוללת את הנושאים הבאים:
יעדים, מדידה והחזר על ההשקעה במכירות ובשיווק בינלאומיים
אתגרים, דילמות ופתרונות באסטרטגיות שיווק בינלאומיות
סוגיות בגיוס והערכה של מנהלי מכירות ושיווק בינלאומיים

ניתן להרשם לכל מפגש בנפרד. לנרשמים לשני מפגשים ויותר תינתן הנחה של 10%.

להרשמה לשני מפגשים ויותר לחץ/י כאן

למידע על המפגש השני לחץ/י כאן

למידע על המפגש השלישי לחץ/י כאן

טעינה

אירוע השבוע