אמנות ניהול החדשנות

לוח שנה
08/13/2018 12:00 AM 08/13/2018 12:00 AM אמנות ניהול החדשנות החדשנות אינה אופנה חולפת. לפני כשבעים שנה כתה פיטר דרוקר: "שתי הפונקציות המרכזיות בכל עסק הן שיווק וחדשנות". לא בכדי החליט פיטר דרוקר לכרוך את השיווק והחדשנות זו בזו: בעוד השיווק משמש כקצין התצפית הקדמי של הארגון, ומזהה שינוי במגמות הצריכה ויוצר את הדבר הבא, החדשנות מאפשרת לארגון להכיל את הצורך בשינוי ולנהל אותו ביעילות. ההיסטוריה של העסקים רצופה בדוגמאות של חברות שטעו להאמין כי הביקוש למוצר שלהם קשיח והמותג יישאר מוביל לנצח. הטלפונים של NOKIA, סרטי הצילום של KODAK וההמבורגרים של McDonalds הן רק דוגמאות מפורסמות לכך. מאידך, חברות כמו נטפים, Appel ן- M3 השכילו להפוך את החדשנות לערך ולשמור על מעמדן כמובילות שוק לאורך שנים. המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל,

13

אוגוסט
2018
לתאריכים המלאים
13
אוגוסט
יום ב'

סוג אירוע

וובינר

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11430

מיקום

המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל

תגית מחיר מחיר האירוע:   100 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   0 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

וובינר: אמנות ניהול החדשנות

הרחב הכל

+

החדשנות אינה אופנה חולפת. לפני כשבעים שנה כתב פיטר דרוקר: "שתי הפונקציות המרכזיות בכל עסק הן שיווק וחדשנות". לא בכדי החליט פיטר דרוקר לכרוך את השיווק והחדשנות זו בזו: בעוד השיווק משמש כקצין התצפית הקדמי של הארגון, ומזהה שינוי במגמות הצריכה ויוצר את הדבר הבא, החדשנות מאפשרת לארגון להכיל את הצורך בשינוי ולנהל אותו ביעילות. ההיסטוריה של העסקים רצופה בדוגמאות של חברות שטעו להאמין כי הביקוש למוצר שלהם קשיח והמותג יישאר מוביל לנצח.  הטלפונים של NOKIA, סרטי הצילום של  KODAK וההמבורגרים של McDonalds הן רק דוגמאות מפורסמות לכך. מאידך, חברות כמו נטפים, Appel ו- M3 השכילו להפוך את החדשנות לערך ולשמור על מעמדן כמובילות שוק לאורך שנים.

מה בוובינר?

+
  • החדשנות כתהליך ניהול (ולא תכונת אנוש)
  • החדשנות כתהליך הכרחי לכל ארגון (חדשנות או למות)
  • החדשנות כתהליך קשה לניהול (4 המנעולים לחדשנות)
  • תהליך אפשרי ומתגמל (הזבוב ואמנות ניהול החדשנות)

 

בתוכנית

  • השראה: הבנת המושג חדשנות באמצעות ניתוח שלושה קצרים
  • ידע: מודל מעשי לניהול חדשנות
  • יישום ופעולה: צעדים ראשונים ביצירת תרבות ארגונית תומכת חדשנות

על המרצה:

מר אלירון טובי הוא אמן שיווק רב תחומי. מרצה לחשיבה שיווקית בפקולטה לעיצוב ב – HIT ומחבר "קסם השיווק" ללימוד חווייתי של אמנות השיווק. אלירון הוא מנהל השיווק של נטפים ישראל, יו"ר דירקטוריון חברת FM OPTICS ושותף בכיר בחברת הייעוץ AGRIQUALITY. במהלך שנות עבודתו הייתה לאלירון הזכות לחתום את שמו על עשרות רבות של מהלכי שיווק פורצי דרך דוגמת אסטרטגיית המותג של  החברות הגלובאליות נטפים, אבן קיסר ו- Enzymotec , מיצוב ושיווק בין לאומי של הרכב החשמלי החדש של אפיקים ומהפיכת שמן הזית של מסיק קיבוץ מגל.

מהו וובינר?

+

וובינר הינו "הרצאה אינטרנטית". כל מה שצריך לעשות כדי להשתתף בהרצאה הוא להיות בבית/במשרד עם כל מכשיר המחובר לאינטרנט: מחשב שולחני, מחשב נייד, מכשיר נייד: אייפון, אנדרואיד, לצפות בשקפים, להאזין לדברים ולשאול את השאלות החשובות שלך ולקבל תשובות בזמן אמת במהלך הוובינר.

הוובינר יוקלט עבור אלה שרוצים לשמוע שוב ועבור אלה שלא הגיעו. הודעה על האפשרות לשמיעה חוזרת תשלח לנרשמים. 

לתשומת לב!

  • ניתן להשתתף עם כל מכשיר המחובר לאינטרנט. במחשב שולחני נדרש רמקול.
  • לא נדרש מיקרופון ולא מצלמת מחשב כדי להשתתף.
  • ניתן לשאול שאלות בהקלדה.
  • הוובינר מוענק כשירות לחברי מכון הייצוא. אין שום עלויות חבויות או נסתרות. כל מה שנדרש הוא לשבת מול מחשב המחובר לאינטרנט, להאזין ולהפיק ערך.
  • על מנת להפיק את הערך המקסימאלי מההרצאה, מומלץ להצטייד בדפים וכלי כתיבה כדי לרשום הערות.
  • כחצי שעה לפני מועד ההרצאה, ישלח מייל נוסף עם קישור הכניסה לוובינר. במחשב שולחני: לחיצה על הקישור תפתח את הוובינר בדפדפן, במכשיר נייד מסוג אייפון או אנדרואיד תתבקשו להוריד ולהתקין אפליקציה בחינם שתאפשר לכם לקחת חלק בוובינר.

 

המלצות נוספות:

  • ודאו כי אתם נמצאים בחדר שקט וללא הפרעה
  • כבו טלפונים אחרים וניידים בסביבתכם

התחברו 15 דקות קודם לפני תחילת

להרשמה

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי,

טלפון: 03-5142819/845/831

אימייל: anato@export.gov.il 

לאחר ההרשמה ישלח מייל ובו קישור לשידור והוראות מפורטות כיצד להתחבר.

 

טעינה

אירוע השבוע

אירוע השבוע