ניהול חדשנות ערך

לוח שנה
10/17/2018 12:00 AM 10/17/2018 12:00 AM ניהול חדשנות ערך התחרות הגוברת, השווקים המצטופפים והשינויים המהירים מחייבים כל חברה הרוצה לשרוד ולצמוח, לבדוק ולעדכן באופן מתמיד את הצעת הערך שלה לשוק. המודלים הישנים והפשטניים יחסית של המבוססים על ניסוח התועלת ללקוח ובניית מותג כבר אינם מבטיחים צמיחה ויתרון תחרותי. במרכז יום העיון יעמוד מודל Marketing on Canvas™ כלי עבודה מבוסס חשיבה עיצובית המאפשר ניתוח מהיר של סיטואציות שיווקיות ויצירת הצעות ערך חדשניות. תכני יום העיון ישלבו הרצאות חווייתיות, ניתוח מקרים של שלוש חברות שעשו שימוש במודל ולסיום, הזדמנות להתנסות באופן אישי ביצירת הצעת ערך. המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל,

17

אוקטובר
2018
לתאריכים המלאים
17
אוקטובר
יום ד'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

10726

מיקום

המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל

תגית מחיר מחיר האירוע:   330 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   220 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

צמיחה עסקית באמצעות ניהול חדשנות ערך

הרחב הכל

+

התחרות הגוברת, השווקים המצטופפים והשינויים המהירים מחייבים כל חברה הרוצה לשרוד ולצמוח, לבדוק ולעדכן באופן מתמיד את הצעת הערך שלה לשוק. המודלים הישנים והפשטניים יחסית של המבוססים על ניסוח התועלת ללקוח ובניית מותג כבר אינם מבטיחים צמיחה ויתרון תחרותי. במרכז יום העיון יעמוד מודל Marketing on Canvas™ כלי עבודה מבוסס חשיבה עיצובית המאפשר ניתוח מהיר של סיטואציות שיווקיות ויצירת הצעות ערך חדשניות. תכני יום העיון ישלבו הרצאות חווייתיות, ניתוח מקרים של שלוש חברות שעשו שימוש במודל ולסיום, הזדמנות להתנסות באופן אישי ביצירת הצעת ערך.

מועד ומקום

+

יום ד', 17.10.18, בין השעות 09:30 – 13:30 במכון היצוא, רח' המרד 29, בית התעשיינים, אולם ישראל, קומה 5, ת"א. רישום והתכנסות 09:00 – 09:30

התכנית

+

חלק ראשון:

  • תכנון עסקי באמצעות חשיבה עיצובית (Design Thinking)
  • מה זה בדיוק הצעת ערך ומדוע היא כה חשובה להצלחת כל מהלך שיווק
  • שלוש דוגמאות מעשיות (ניתוחי אירוע) של הצעות ערך מנצחות

חלק שני:

  • עיצוב הצעת ערך בשיטת Marketing on Canvas™

היכרות מעמיקה עם מודל ותרגול מעשי של השימוש בשיטה

מרצה:

אלירון טובי, אמן שיווק רב תחומי. מרצה לחשיבה שיווקית בפקולטה לעיצוב במכון הטכנולוגי חולון– HIT ומחבר "קסם השיווק" ללימוד חווייתי של אמנות השיווק. אלירון הוא יו"ר דירקטוריון חברת FM OPTICS ושותף בכיר בחברת הייעוץ AGRIQUALITY. במהלך שנות עבודתו הייתה לאלירון הזכות לחתום את שמו על עשרות רבות של מהלכי שיווק פורצי דרך דוגמת אסטרטגיית המותג של  החברות הגלובאליות נטפים, אבן קיסר ו- Enzymotec , מיצוב ושיווק בין לאומי של הרכב החשמלי החדש של אפיקים ומהפיכת שמן הזית של מסיק קיבוץ מגל. אלירון שואב השראה ונעזר בהשכלה ובידע שלו במדעי ההתנהגות ובמנהל עסקים, באהבתו לעיצוב ואמנות הקסמים.

דמי השתתפות

+

לחברי מכון היצוא: 220 ש"ח

לשאינם חברים:     330 ש"ח           

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות.

 

לתשומת לב!

על פי פקודת מס ההכנסה -  הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

ההרשמה

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי,

טלפון: 5142819/845/829 – 03 

אימיילanato@export.gov.il,

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר תשלום.

טעינה

אירוע השבוע