כיצד להגדיל את כמות הלידים בתקציב סביר בתחום ה-B2B וההי-טק

לוח שנה
06/11/2018 12:00 AM 06/11/2018 12:00 AM כיצד להגדיל את כמות הלידים בתקציב סביר בתחום ה-B2B וההי-טק האם אינכם מצליחים להשיג מספיק פגישות עם לקוחות מטרה? האם אין לכם מספיק "לידים" בצינור? האם אנשי המכירות שלכם עסוקים מדי בהשגת לידים ופחות מדי בהשגת עסקאות? האם מחלקות השיווק והמכירות מאשימים זה את זה בכך שאין מספיק מכירות? Lead generation היא פרקטיקה שיטתית ליצירת עניין ולהשגת פגישות כשלב ביניים הכרחי לסגירת עסקאות. המרד 29, תל אביב יפו, ישראל,
11
יוני
יום ב'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

10711

מיקום

המרד 29, תל אביב יפו, ישראל

תגית מחיר מחיר האירוע:   290 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   220 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

יום עיון: כיצד להגדיל את כמות הלידים בתקציב סביר בתחום ה-B2B וההי-טק

הרחב הכל

אודות האירוע

+

האם אינכם מצליחים להשיג מספיק פגישות עם לקוחות מטרה? האם אין לכם מספיק "לידים" בצינור? האם אנשי המכירות שלכם עסוקים מדי בהשגת לידים ופחות מדי בהשגת עסקאות? האם מחלקות השיווק והמכירות מאשימים זה את זה בכך שאין מספיק מכירות? Lead generation היא פרקטיקה שיטתית ליצירת עניין ולהשגת פגישות כשלב ביניים הכרחי לסגירת עסקאות.

מועד ומקום

+

יום ב' 11.6.2018 בין השעות 09.00 – 14.00 (התכנסות והרשמה 08.30 – 09.00), מכון היצוא, בית התעשייה, רחוב המרד 29 תל- אביב (אולם ההרצאות , קומה 5).                                     
 

מטרות יום העיון

+

  • שיפור יכולות החברה בהשגת לידים איכותיים שיאפשרו לאנשי המכירות לנצל את משאבי הזמן שלהם באפקטיביות מול לקוחות "בשלים" לעסקאות.
  • סיוע בגיבוש שיטה מוכחת להגדלת המכירות  

יום העיון מיועד: למנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות בחברות בתחום ה- B2B וההיטק העוסקים ביצוא או כאלו השוקלים לפתוח בפעילות יצוא. 
 

בתוכנית

+
  • עקרונות להפעלת Lead generation אפקטיבי
  • Lead generation כפלטפורמה לשיפור הדיאלוג והתיאום בין שיווק ומכירות
  • כיצד Lead generation משרת חברות הפועלות באמצעות מפיצים / ריסלרים / VARS?
  • Lead generation כמתודולוגיה קריטית בשלב החדירה לשוק
  • טכניקות מגוונות (סיזיפיות ו/או יצירתיות) להשגת לידים
  • Inbound ו – Outbound מדוע חובה לשלב בין שניהם?
  • טיפוח (nurturing) עקבי וזול של לידים ככלי מרכזי לשיפור האפקטיביות של מערך המכירות
  • שימוש בחברות חיצוניות מתמחות – כיצד עושים זאת נכון?
  • Funnel Report – חשיבותו וכיצד להפעיל אותו בצורה אפקטיבית ?
  • ניתוחי ROI
  • שימוש בתוכנות Marketing Automation  

ביום העיון יוצגו Case Studies של חברות.

מנחה ומרכז מקצועי:

+

מר מיכאל גלי (MBA), מומחה לשיפור ביצועים עסקיים בשווקים זרים, בעל ניסיון רב בייעוץ והובלת מפעלים בחדירה ופעילות בשווקים זרים. מרצה בביה"ס למינהל עסקים של אוניברסיטת ת"א בתוכנית ה – MBA וה – EMBA. 2000 מנהלים במשק קוראים את הבלוג שלו ב - www.michaelgally.com  אשר מציג טיפים לשיפור ביצועים, המבוסס על נסיונו בשווקים בינלאומיים כמנהל וכיועץ בעשרים השנים האחרונות.  
 
מרצים אורחים:
מר שי גבאי, מומחה שיווק דיגיטלי, מנכ"ל נטפוקוס
 
מר גיל כוכבי, מומחה מרקטינג אוטומיישן והנעת ארגונים לתוצאות עסקיות מבוססות דאטה.

דמי השתתפות

+

220 ₪   לחברי מכון היצוא
290 ₪   לשאינם חברים
5% הנחה לנרשמים ומשלמים באתר מכון היצוא

 
ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות.

לתשומת לב!  על פי פקודת מס ההכנסה -  הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו   כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.
 
הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה לפני הארוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.
  

לפרטים נוספים

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי,
טלפון: 03-5142867/845/819/829

טעינה

מכון היצוא