יחסי ציבור בסין

לוח שנה
06/17/2018 09:00 AM 06/17/2018 12:45 PM יחסי ציבור בסין המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל,
17
יוני
יום א'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

10718

מיקום

המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל

תגית מחיר מחיר האירוע:   150 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   100 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

יחסי ציבור בסין

הרחב הכל

יחסי ציבור בסין

+

המדיה הדיגיטאלית והמסורתית הרשתות החברתיות, ידוענים - סלבס ושיח אוטנטי ופתוח עם התקשורת הם כלים חשובים להגברת המודעות בקרב צרכנים, מפיצים ומשקיעים סיניים.

מועד ומקום

+

יום א', 17.6.18, בין השעות 09:00 – 12:45, במכון היצוא, בית התעשייה, רח' המרד 29, קומה 5, תל אביב. (רישום והתכנסות 08:30 – 09:00). 

בתכנית

+

09:00 – 08:30
התכנסות והרשמה
 
09:15 – 09:00
דברי פתיחה
Limin Wang, מנהלת יחידת סין, מכון היצוא
 
09:15 – 10:30

New Media , Marketing, Public Relations and Consumer behavior in China

New Media – social media and digital media, marketing and consumer behavior in the Chinese market
Media channels in China and  ways to work with them
Case studies of international companies penetrating the Chinese market
Digital trends in social media in China

 
Mr. Arthur R. Hagopian, Senior Director, SPRG Beijing
SPRG is one of the largest public relations networks in Asia with 300 professionals and over 300 retainer clients in the Asia Pacific region, ,9 offices in the region plus a cohesive global affiliation network covering over 110 cities. SPRG, an Industry award winner, received the agency of the year award at the Asia Pacific excellence PR awards 2016 and won the silver award from the marketing magazine’s The MARKies awards 2017

 
11:00 – 10:30 
הפסקת קפה
 
11:40 – 11:00
ישראל וסין – עסקים ותקשורת
פרקטיקה של עבודה בין חברות ישראליות לחברת יחסי ציבור מסין
הכנת חברות ישראליות לעבודה מול התקשורת הסינית
מר ליאור ורונה, מנכ"ל Silkroad Group , חברה המתמחה ביחסי ציבור בשוק הסיני
 
12:15 – 11:40
מפת הקשורת הסינית וחשיבותה לישראל

  • מהם אמצעי התקשורת העיקריים בסין וכיצד הם מתנהלים?
  • מה ההבדלים בין כלי התקשורת השונים בסין, וכיצד זה מתבטא בנושאים שהם מסקרים?
  • כיצד אפשר לעבוד מולם בכדי להגיע לקהל היעד הנכון עבור היצואן הישראלי?
  • כיצד מסקרים כלי התקשורת הסינים את ישראל וכיצד ניתן להעביר בצורה נכונה את המסרים של ישראל?

מר אלכסנדר פבזנר, ראש המרכז לחקר התקשורת הסינית בישראל, המסלול האקדמי המכללה למנהל. 
 
12:45 – 12:15
שאלות ותשובות 

דמי השתתפות

+

 100 ₪ לחברי מכון היצוא
150 ₪ לשאינם חברים
5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות

המועד האחרון לתשלום הינו 17.6.2018.

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני הארוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.
לתשומת לב! על פי פקודת מס ההכנסה -  הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

לפרטים נוספים

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי,
טלפון: 03-5142867/845/819,
אימייל: cohen@export.gov.il
 
 
 

טעינה

אירוע השבוע

כנס החודש