E Commerce למנהלים

לוח שנה
11/15/2018 09:00 AM 11/15/2018 02:30 PM E Commerce למנהלים המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל,

15-29

נובמבר
2018
לתאריכים המלאים
15
נובמבר
יום ה'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11458

מיקום

המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, המרד, תל אביב יפו, ישראל

תגית מחיר מחיר האירוע:   850 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   600 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

e-commerce למנהלים

הרחב הכל

מטרות הקורס

+

  • הקניית ידע והבנה בעולם המסחר האלקטרוני
  • לדעת לשאול את השאלות הנכונות
  • כלים לבחירת הפלטפורמה המתאימה ביותר עבור החברה
  • לדעת מה לדרוש ואיך לבחור את ספקי המשנה והשותפים לדרך
  • מתן כלים לניהול תהליך המעבר ל- ONLINE בצורה מחושבת מראש.

 

בסיום הקורס תהיה לכל מנהל  תכנית עבודה הכוללת תקצוב לחברה שלו, תכנית תמחור נכון, אפיון נכון לפרויקט ואסטרטגיית חדירה ל- ONLINE.

מועד ומקום

+

3 מפגשים, בימי חמישי, 15.11.18, 22.11.18, 29.11.18  , בין השעות 09:00 – 14:30 במכון היצוא, רח' המרד 29, בית התעשיינים, אולם ישראל, קומה 5, ת"א.

 

קהל יעד

+

מנהלים, סמנכ"לים, מנהלי מחלקת שיווק, מנהלי פיתוח עסקי ובעלי עסקים – שעומדים לעבור למכירות ONLINE או שמעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בנושא.

מרכז מקצועי ומרצה

+

מר ניר זיגדון, בעל חברה e-community המתמחה בניהול חנויות בזירות מסחר ו- Amazon בעלת תו ה SPN Soulution Provider Network ספק מורשה של אמזון. 

מומחה במסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט, מלווה חברות מובילות במשק במעבר למסחר אלקטרוני בינלאומי ובמעבר מ B2B ל B2C

בתוכנית

+

מפגש 1: מבוא לעולם ה eCommerce וזירות המסחר

09:00-10:30 מבוא:
• הכרות ותיאום ציפיות
• מושגי יסוד במסחר אלקטרוני
10:30-10:50 הפסקת קפה

10:50-12:30 כיצד עושים מחקר שוק און ליין וכיצד משתמשים במידע גלוי לטובתנו:
• מחקר שוק ומחקר זירות – כיצד נבחר את הזירות המתאימות לנו
13:00-12:30 הפסקה – ארוחה קלה

14:30-13:00 מקבלים את המפתח לזירות MARKETPLACE:
• זירות מסחר – אמזון , איביי, אטסי – כיצד זה עובד , כמה זה עולה לנו וטעויות נפוצות


מפגש 2: חנויות עצמאיות ואסטרטגיה


09:00-10:30 בחירת פלטפורמה נכונה לחנות שלנו תכנון מראש
• כתיבת מסמך אפיון לחנות עצמאית (WEB PLATFORM)
10:30-10:50 הפסקה קפה

10:50-12:30 השוואה בין המערכות השונות ובחירה:
• פלטפורמות לחנויות און ליין SHOPIFY MAGENTO WORDPRESS - כיצד נבחר את המתאימה לנו

13:00-12:30 הפסקה – ארוחה קלה

13:00-14:30 לא נופלים ברשת: לקבל את ההחלטות הנכונות ולהימנע מטעויות נפוצות במסחר אלקטרוני:
• טעויות נפוצות במכירות און ליין (תמחור, לוגיסטיקה, חשבונאי)
• מה לדרוש וכיצד לבחור קבלני משנה
• תכנון אסטרטגית מעבר הארגון למכירות און ליין


מפגש 3: זה הזמן להתקד"מ

09:00-10:30 משפך הקידום והמכירות ותכנון אסטרטגי:
• כיצד לבדוק ROI
• תכנון אסטרטגית מיתוג און ליין לחנות שלנו
10:30-10:50 הפסקה קפה

10:50-12:30 הכלים הקיימים לקידום המכירות:
• פורשים את הרשת: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם – איך מנהלים נכון את ה- Social שלנו
• לינקדין – ערוץ קידום B2B
13:00-12:30 הפסקה – ארוחה קלה

14:30-13:00 טעויות נפוצות בקידום דיגיטלי
כתיבת תוכנית עבודה
• דילמת OUT SOURCING מול ה INHOUSE – מי צריך לנהל את הקידום שלנו
• כיצד לבחור קבלני משנה ומה לדרוש מהם
• כיצד נכון להקים את מחלקת Social שלנו
• כלי קידום נוספים (רשימות דיוור וכו')
• בניית תוכנית עבודה למעבר ל Social ותכנון תהליך בקרה

דמי השתתפות

+

לחברי מכון היצוא: 600 ש"ח

לשאינם חברים:    850 ש"ח            

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות. 

לתשומת לב!

על פי פקודת מס ההכנסה -  הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון

 

ההרשמה

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין לאומי,

טלפון: 5142867/845/829 – 03 

או בפקס 5142984 – 03

את ספח ההרשמה יש לשלוח בצירוף התשלום כמבוקש, לפקודת מכון היצוא.  

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר תשלום.

טעינה

אירוע השבוע

כנס החודש