מכון היצוא

חדירה חדירה לשוק הזר

06

נובמבר
2019
לתאריכים המלאים
06
נובמבר
יום ד'

סוג אירוע

הדרכה

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11747

מיקום

מכון היצוא, המרד 29, תל אביב, קומה 5

תגית מחיר מחיר האירוע:   380 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   300 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

לבקשת מידע נוסף

יום עיון: כיצד להגדיל את הסיכויים להצלחה בכניסה לשוק יעד חדש?

הרחב הכל

מה בתכנית?

+

יום עיון :

כיצד להגדיל את הסיכויים להצלחה בכניסה לשוק יעד חדש?

The best feeling in the world is progress

 

חדירה מוצלחת לשוק זר לא מתרחשת במקרה, אלא היא תוצאה של תהליך הדרגתי מובחן, ללא קיצורי דרך, הכולל אבני דרך קריטיות בסדר כרונולוגי ברור, על פיו כמעט תמיד חייבים לפעול.

האם אתם מתקדמים או מרגישים שאתם "תקועים"? האם סדר הפעולות הנדרש להשגת צמיחה בשוק היעד בהיר לכם? האם אתם מבינים מדוע אתם "תקועים"?

במסגרת תפקידי בקרן כסף חכם אני רואה מדי שנה עשרות חברות שחודרות לשוק חדש ומניחות באופן לא ריאלי הנחות אופטימיות כמו:

  • אם המוצר נמכר בישראל הוא יהיה גם בעל ערך ללקוחות בצרפת / גרמניה / ארה"ב / סין...
  • אם יש צורך בהתאמות הן מינימאליות ועיקרן תרגום חומר שיווקי
  • מספר לקוחות ממדינה מסוימת גילו התעניינות בנו בתערוכה, אם רק נמצא מפיץ שעוסק בתחום העיסוק, הוא כבר ימכור בהצלחה
  • מצאנו מפיץ וחתמנו עמו הסכם, הוא בטוח יתאמץ עבורנו ורוב הסיכויים שיצליח

במציאות רוב החברות נתקלות בקשיים בעת חדירה לשוק זר והאופטימיות הראשונית מתחלפת ברוב המקרים בתסכול.

מוצר תחרותי הוא תנאי הכרחי, אך אין זה מספיק.

מטרת המפגש:

להציג תהליך מובנה, רב שלבי ופרקטי, של חדירה לשוק יעד המבוסס על ניסיון של מאות חברות במגוון ענפים, שיאפשר לכם לחדור בהצלחה, למכור יותר ולהתפתח מקצועית.

המפגש מיועד למנכ"לים, מנהלי שיווק ומנהלי מכירות בחברות יצואניות.

בתוכנית:

  • מה מאפיין יצואנים מצליחים לעומת יצואנים פחות מצליחים?
  • שלב ההכנה: בחירת שוק היעד ולקוחות יעד, מיפוי תחרותי, מיצוב ומיתוג
  • מה נדרש בתחילת החדירה ואיך משיגים את הלקוחות הראשונים?
  • איך להקים בסיס של references (לקוחות, מנהיגי דעה וכיו"ב) שיתמכו אקטיבית בתהליך הצמיחה?
  • אילו משימות וכמה משאבים להקצות בין אנשי השיווק ואנשי המכירות שלכם?
  • טעויות שכיחות שעוצרות את ההתקדמות

מרצים אורחים

בסמינר יוצגו שלושה case studies של חברות בתחומי עיסוק וגיאוגרפיות שונות.

גב' תרצה ערב, מומחית בהקמה ותפעול של אופרציות שיווק בסין.

בהרצאתה תציג מקרה בוחן של חברת ביוטכנולוגיה שחודרת לשוק הסיני: מיפוי השטח, קשיים, השגת הלקוחות הראשונים, מו"מ עם שותפים אסטרטגיים ופתרונות יצירתיים על מנת לחדור בבטחה לשוק הסיני.

גב' עינת בן שאול, מנהלת שיווק בינלאומי מנוסה בתחום המדיקל. בהרצאתה תציג מקרה בוחן של חדירה ופעילות בשוק ההודי בעשר השנים האחרונות.

מר בארי שפילמן, סמנכ"ל השיווק של סיקסגיל, הפועלת בתחום הסייבר סקיוריטי, יציג את סיפור החדירה של החברה לארה"ב.

גב' לימור רוטמן, מנהלת המחלקה ליצואנים מתחילים, מכון היצוא - תכניות סיוע ליצואן המתחיל.

מנחה ומרכז מקצועי:

מר מיכאל גלי (MBA), מומחה לשיפור ביצועים בשווקים זרים, בעל ניסיון רב בייעוץ והובלת חברות בחדירה ופעילות בשווקים זרים. מרצה בביה"ס למינהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב ובפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון. מנהל מקצועי של קרן "כסף חכם". יו"ר חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, הנסחרת בתל-אביב ובנאסד"ק.

כותב בלוג מקצועי בנושאי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי, אותו קוראים אלפי מנהלים ובו פורסמו למעלה מ - 500 פוסטים www.michaelgally.com .  

דמי השתתפות:

300 ₪   לחברי מכון היצוא              
380 ₪   לשאינם חברים
 

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות

5% הנחה לנרשמים ומשלמים באתר מכון היצוא

לתשומת לב!  על פי פקודת מס ההכנסה -  הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו   כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס. 

 

טעינה