מכון היצוא

ניהול המוצר - איך לתכנן היום נכון, את מוצרי המחר?

19-22

ינואר-פברואר
2020
לתאריכים המלאים
22
ינואר
יום ד'

סוג אירוע

קורס

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

12636

מיקום

מכון היצוא, המרד 29, תל אביב, קומה 5

תגית מחיר מחיר האירוע:   1500 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   1350 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

ניהול המוצר - איך לתכנן היום נכון, את מוצרי המחר?

הרחב הכל

ניהול המוצר - איך לתכנן היום נכון, את מוצרי המחר?

+

קורס בן 4 מפגשים:

ניהול המוצר
איך לתכנן היום נכון, את מוצרי המחר?

• איך מוודאים שהמוצר הבא שלנו כולל את היכולות הנדרשות לשוק המטרה שלנו ?
• איך משפרים את תחום ניהול המוצר בארגון בלי לזרוק הכל ולהתחיל מאפס ?
• איך מנצלים נכון את משאבי הפיתוח היקרים כך שהמוצר הנכון יפותח בזמן הנכון ?

מענה לשאלות אלו ושאלות נוספות תוכלו למצוא בקורס ניהול המוצר.

הקורס בנוי על העבודה היומיומית של מנהלי מוצר וכולל סקירה של התחום, מושגי יסוד ונוגע גם בפעילויות שקשורות בעבודה עם ממשקים בארגון ומחוצה לו כמו: לקוחות, מכירות, פיתוח, שיווק וכד'. הקורס מכיל הן רקע תיאורטי והן כלים מעשיים בצורת תהליכים, שיטות ותוצרים אחרים לשימוש יומיומי.

הקורס מיועד ל:
• למנהלי מוצר המעוניינים להעשיר את הידע המקצועי שלהם ולהתעדכן בכלים ושיטות לעבודתם היומיומית.
• למתכוונים לעשות הסבה לעולם ניהול המוצר ולרכוש את הידע הנדרש.
• לבעלי תפקידים אחרים בארגון העובדים עם מנהלי מוצר או שתחום ניהול המוצר נכלל בתחום אחריותם.

מרצה ומרכז מקצועי:
מר ליאון מאלאלל, מדריך בכיר ויועץ בניהול מוצר בעל כשלושים שנות ניסיון מעשי בהגדרת, פיתוח, השקה ושיווק מוצרים בעולם. לאון מביא עמו ידע מעשי נרחב המעוגן בניסיון נצבר במגוון תפקידים בכירים בניהול מוצר ושיווק מוצר בתחומי ה-Telco, ניהול משאבי אנוש, חינוך, Biotech ועוד. בשנים האחרונות עוסק לאון בפיתוח תכנים לשימוש ייעודי בהדרכה ומסייע לחברות טכנולוגיה בישראל ובעולם בהטמעת מתודולוגיות ניהול מוצר ובניית קבוצות מנהלי מוצר מורכבות.

מועד ומקום:
4 מפגשים בימי רביעי בתאריכים: 22.1.20, 5.2.20, 12.2.20, 19.2.20 בין השעות 09:00 – 15:00 (התכנסות והרשמה : 08:30 – 09:00) במכון היצוא , בית התעשייה קומה 5, רח' המרד 29, ת"א

דמי השתתפות בקורס:
1,500 ₪ לשאינם חברים,
1350 ₪ לחברי מכון היצוא

5% הנחה לנרשמים דרך אתר המכון
ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.

בתכנית הקורס:

מפגש מס. 1

• עולם ניהול המוצר ומאפייני השוק בשנות ה 2000
• הגדרת תחום ותפקיד מנהל המוצר
• סקירה פרטנית של מתודולגית ניהול מוצר: ניתוח שוק, הבנת צרכים ותכנית עסקית

מפגש מס. 2

סקירה פרטנית של מתודולגית ניהול מוצר :
• ניתוח תחרות
• ניהול דרישות השוק והמוצר MRD/PRD
• תכנון ובנית מפת דרכים למוצר ROADMAP

מפגש מס. 3

• המשך סקירה פרטנית של מתודולוגית ניהול מוצר:
• תכנית שוק והשקת מוצר
• עבודה עם ממשקים בארגון: פיתוח, מכירות, לקוחות, ועוד

מפגש מס. 4

• תהליך אסטרטגית מוצר - Product Strategy
• תהליך תכנון מוצר – Product Planning

הקורס ילווה בתרגול, ניתוחי אירוע ודיונים

לפרטים נוספים ולהרשמה:
המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי,
טלפון: 03-5142934/845/819/867
דוא"לorlyd@export.gov.il

הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים ימים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

טעינה

אירוע השבוע

אירוע השבוע